Arizayi Ustalar çözemiyor !!

Mhsnmtn

Kayıtlı Kullanıcı
12-Bingöl
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
14
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Öncelikle selamün aleyküm aranıza yeni katıldım şimdiden yanlışım olursa affola. Sorunuma gelecek olursak araçta elektriksel bir problem olduğu açık. Şöyleki araç çalışır vaziyette sabit dururken direksiyonu sağa sola az bir miktarda çevirince aşırı derece de rölanti düşüyor ama sadece direksiyondan değil camları kaldırınca veya indirince de dörtlüleri açınca da farları açıp kapayincada rölanti az miktarda düşüyor sadece direksiyondaki kadar aşırı düşme olmuyor. Kac tane ustaya gösterdiysem herkes bir şey söyledi ama güven veren konuşmaları olmayınca yaptırmadım. Sizden ricam bilgisi olan varsa benimle paylasabilirmi ??
Aracım 2001 model astra g elegance paket lpg li 280 binde
 

Ens4181

Kayıtlı Kullanıcı
41-Kocaeli
Katılım
1 Ağu 2019
Mesajlar
103
Tepki puanı
57
Puanları
28
Siteyi ziyaret et
Öncelikle selamün aleyküm aranıza yeni katıldım şimdiden yanlışım olursa affola. Sorunuma gelecek olursak araçta elektriksel bir problem olduğu açık. Şöyleki araç çalışır vaziyette sabit dururken direksiyonu sağa sola az bir miktarda çevirince aşırı derece de rölanti düşüyor ama sadece direksiyondan değil camları kaldırınca veya indirince de dörtlüleri açınca da farları açıp kapayincada rölanti az miktarda düşüyor sadece direksiyondaki kadar aşırı düşme olmuyor. Kac tane ustaya gösterdiysem herkes bir şey söyledi ama güven veren konuşmaları olmayınca yaptırmadım. Sizden ricam bilgisi olan varsa benimle paylasabilirmi ??
Aracım 2001 model astra g elegance paket lpg li 280 binde

Aleyküm selam, aküyü ölçtürdünüz mü? Akü 12v gösterebilir ama klima, çakmaklığa takılan güçlü cihazlar, camlar, farlar ve elektrikli diresiyon sistemi gibi yüksek amperli parçalar yüklendikçe akü özelliğini yitirdiğinden bu sorunu yapabilir. Ek olarak Şarj dinamosu da sağlıklı beslemiyor olabilir, iyi bir oto elektrikçi işinizi çözer bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mhsnmtn

Mhsnmtn

Kayıtlı Kullanıcı
12-Bingöl
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
14
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Cevap için teşekkür ederim. İlk problem çıktığında aküyü ölçtüm direk. Akü deki voltaj 14 tü. Direksiyonu çevirince 9 -10 a kadar düşüyordu diğer aksamlari kullanınca 12 civarinda kaliyordu. İlk elektrikçi direksiyon pompapsinda problem var dedi söktük baktık bi sıkıntı olmadığı ni söyledi baska bi elektrikçi bana birak arabayı araştırayım dedi eğer elektrik le alakalı birsey cikmasa gaz kelebeginde problem vardır dedi. Bende güvenmiyorum ustalara ya tutarsa hesabı iş yapıyor çoğu
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,452
Tepki puanı
2,236
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Öncelikle selamün aleyküm aranıza yeni katıldım şimdiden yanlışım olursa affola. Sorunuma gelecek olursak araçta elektriksel bir problem olduğu açık. Şöyleki araç çalışır vaziyette sabit dururken direksiyonu sağa sola az bir miktarda çevirince aşırı derece de rölanti düşüyor ama sadece direksiyondan değil camları kaldırınca veya indirince de dörtlüleri açınca da farları açıp kapayincada rölanti az miktarda düşüyor sadece direksiyondaki kadar aşırı düşme olmuyor. Kac tane ustaya gösterdiysem herkes bir şey söyledi ama güven veren konuşmaları olmayınca yaptırmadım. Sizden ricam bilgisi olan varsa benimle paylasabilirmi ??
Aracım 2001 model astra g elegance paket lpg li 280 binde

Aleyküm selam araç çalışmazken akünüzün ölçümü nedir 9-10v çok düşük geldi bana şarj dinamonuzun voltajı iyi fakat aküde sorun var gibi sanki.

Ekstradan şu şekilde bir modifikasyon tavsiye ederim yabancılar big 3 upgrade diyor.
 

Mhsnmtn

Kayıtlı Kullanıcı
12-Bingöl
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
14
Puanları
8
Siteyi ziyaret et

Mhsnmtn

Kayıtlı Kullanıcı
12-Bingöl
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
14
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Aracın calismazken ki akü ölçümü normal seviyede bi problem yok usta sagolsun deneye deneye bulacakmis sorunu
 

Mhsnmtn

Kayıtlı Kullanıcı
12-Bingöl
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
14
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Belki forumda net bir bilgi verilebilir diye buraya danisayim dedim
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,472
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Net cevap aracın sarj regülatörü arızalı direk oradan voltmetre ile ölçüm yapılır yada alternatörün arızalı yada aracın motor blogu ve şaselerde düzgün(-) yok yani düzgün şase yok araçta kline farlar bütün elektrik çeken şeyler açılınca 13 ile 13.5 volta düşmesi lazım bunun altına düşemez düşmez düşerse regülatör yada alternatör arızalı
 

Mhsnmtn

Kayıtlı Kullanıcı
12-Bingöl
Katılım
30 Eyl 2020
Mesajlar
76
Tepki puanı
14
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Net cevap aracın sarj regülatörü arızalı direk oradan voltmetre ile ölçüm yapılır yada alternatörün arızalı yada aracın motor blogu ve şaselerde düzgün(-) yok yani düzgün şase yok araçta kline farlar bütün elektrik çeken şeyler açılınca 13 ile 13.5 volta düşmesi lazım bunun altına düşemez düşmez düşerse regülatör yada alternatör arızalı
Cevap için teşekkür ederim dedigim gibi ölçümlerde bizzat gördüm 10 volta kadar düşüyordu stop edecekmiş gibi oluyordu sanırım elektrikçi bu dediklerinizi sırasıyla test ederse baya iş çıkar bana
 
Üst