Corsa D2 1.3 CDTi Essentia Lastik Seçimi

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Öncelikle iyi günler.. Malum kış yaklaşıyor ve lastiklerimiz yazlık olduğu için görevini kış aylarında tam yerine getiremiyor.. Bu sebeple sorularıma gelecek olursam;

1- 185/70/14 ebadında Petlas W601 lastik fiyat olarak çok uygun geldi (2 adet Michelin fiyatına 4 adet Petlas alabiliyorum) performans olarak nasıldır, işimi fazlasıyla görebilir mi?

2- Aracımdaki 185/70/14 ebadını kullanmayıp, yol tutuşunu ve araç tepkilerini iyileştirmek amacıyla lastik tabanını 1 cm (195/70/14) geniş kullanırsam yaklaşık yüzde 2.30 fark oluyor ölçüleri böyle bir şekilde değiştirirsem bir sıkıntı olur mu?

3- Dediklerim harici lastik öneriniz varsa çok memnun olurum..

İyi forumlar.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Günceldir.. Yardımlarınızı bekliyorum...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Güncell....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

olciyak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2012
Mesajlar
2,464
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kesinlikle continental. Şöyle ki 4 yil boyunca yagmurda ve kuru asfaltta hiç kizaklamayan hic pati cekmeyen (kesinlikle yasayarak tecrube ediyosunuz) aracimiz , dunlop' un etiket degerleri oldukca iyi olan ve taze hamur olan lastiklerle frene bastiktan sonra kayarak durmaya , rampa kalkislarinda pati cekmeye hatta yol tutmamaya basladi. Kendi aracimda fabrika cikisi lastikler biter bitmez , continental ile degistirecegim ve şimdiden o kadar eminim ki aracin surus dinamikleri tamamiyle degisecek. Continental yumusak hamurlu olmasindan dolayi bazi durumlarda (kaldirima cikma-inme , yanak sürtme , keskin hatli cukurlardan gecme) cok cabuk deforme olabiliyor , ama kesinlikle değer. Simdiden hayirli olsun.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
46
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Conti CSC6 ;)
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Üstadım SportContact6 serisi 17 janttan başlıyor :D Jant değiştirmeden EcoContact ve kışlıklar hariç arabama lastik yok Continental'de :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Son düzenleme:

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Kesinlikle continental. Şöyle ki 4 yil boyunca yagmurda ve kuru asfaltta hiç kizaklamayan hic pati cekmeyen (kesinlikle yasayarak tecrube ediyosunuz) aracimiz , dunlop' un etiket degerleri oldukca iyi olan ve taze hamur olan lastiklerle frene bastiktan sonra kayarak durmaya , rampa kalkislarinda pati cekmeye hatta yol tutmamaya basladi. Kendi aracimda fabrika cikisi lastikler biter bitmez , continental ile degistirecegim ve şimdiden o kadar eminim ki aracin surus dinamikleri tamamiyle degisecek. Continental yumusak hamurlu olmasindan dolayi bazi durumlarda (kaldirima cikma-inme , yanak sürtme , keskin hatli cukurlardan gecme) cok cabuk deforme olabiliyor , ama kesinlikle değer. Simdiden hayirli olsun.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



2 yıldır bende tecrübe ettim EcoContact3 ve PremiumContact test ettim.. PremiumContact 20000 km yapmadan çatlama yaparak heba oldu 4 lastiğim.. Ardından SportContact2 aldım 16 jantta Sport serisinden bulabildiğim için.. Performansından memnunum bende...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Bir güncel çekeyim.. 2 adet Michelin parasına 4 adet Sava aldım.. Yaklaşık 8000 km yol yaptım.. Lastik dişleri çok derin, ilk aldığımda çok şaşırmıştım, kavraması kış mevsiminde çok iyi sert (yüksek devirli) kalkışlarda araç patiye çok zor düşüyor.. Bu arada lastikleri taktırdığımın ertesi günü muayeneye girdim sadece far yönlerinden kusurumuz çıktı..
 

Mühendis1963

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
7
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ufak bi kaynak yapayım yeni konu acmadan :). 2013 corsa 1.3 essentia var yeni jant ve lastik almak istiyorum.Jant ve lastik önerileriniz nelerdir.Bide aracın suanki lastik basıncı olarak on ve arkalara kac psi onerırsınız ?
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Ufak bi kaynak yapayım yeni konu acmadan :). 2013 corsa 1.3 essentia var yeni jant ve lastik almak istiyorum.Jant ve lastik önerileriniz nelerdir.Bide aracın suanki lastik basıncı olarak on ve arkalara kac psi onerırsınız ?

Orijinali 14" jantlar.. Kendi ebatları 185/70 R14'tür.. Lastik basıncı ön 32 arka 30 psi basıyorum herhangi bir sıkıntı yok.. 195/55 R16 veya 205/55 R16 takılabilir.. Çıkma Active jantı veya (bu biraz zor ama) Color Edition jantı düşünüyorum.. Bu yaz bende bu jant lastik işine girişmek istiyorum hayırlısı :)
 
Üst