opel astra 1.7 dtci 3000 deviri gecmiyor neden yardim lutfen

asx_42

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Mar 2016
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bizim olayın map sensörü ile alakasinin olduğunu düşünmüyorum. Ben değiştirdim.bir yanıt alamadim
 

burakdoker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Mar 2015
Mesajlar
134
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Waste gate e giden vakum hortumunu kontrol ettiniz mi? çatlak, kopuk veya erime olabilir.
 

desed

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2015
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
hortumlari kontrol ettirdim sorun yok mus ve map sensorunude deyistirdim yine ayni
 

asx_42

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Mar 2016
Mesajlar
9
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Desed benimle bir iletisime geçebilirsin.
 

KeCHi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 May 2011
Mesajlar
143
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Enjektörler..sadece 2 si değil tamamı değişmeli ve orjinal takılmalıydı..kirli mazot kullanımından oluyor. şimdi bir müddet kontağı kapatınca düzelecek fakat bir müddet sonra sürekli arıza lambası yanacak ve devir 3000 i geçmeyecektir. Şuan benim işyerinde 1 adet Focus ve 1 adet isuzu D-max 2014 model araçlarda aynı arıza mevcut. çünkü mazota gaz yağı atmak durumunda kalıyoruz soğuklardan dolayı.ayrıca mitsubishi ve dacia dusterdede aynı arızalar oluştu. yılda birkez enjektörleri yeniliyoruz. sadece bu söylediğin arıza 1 kez enjektörlerden değil turbodan vuku buldu geçen yıl isuzu dmax ta..yıllardır karşılaştığım fix arıza..özellikle yokuş tırmanışında 4000 devire falan çık aracı zorla arızaya geçer.. şimdi dikkat etmen gereken konu şu.. motorda sarsıntılı çalışma hissediyormusun. vites topuzundan anlayabilirsin. sarsıntı varsa enjektörler. yoksa turbo arızası..
 

desed

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2015
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Enjektörler..sadece 2 si değil tamamı değişmeli ve orjinal takılmalıydı..kirli mazot kullanımından oluyor. şimdi bir müddet kontağı kapatınca düzelecek fakat bir müddet sonra sürekli arıza lambası yanacak ve devir 3000 i geçmeyecektir. Şuan benim işyerinde 1 adet Focus ve 1 adet isuzu D-max 2014 model araçlarda aynı arıza mevcut. çünkü mazota gaz yağı atmak durumunda kalıyoruz soğuklardan dolayı.ayrıca mitsubishi ve dacia dusterdede aynı arızalar oluştu. yılda birkez enjektörleri yeniliyoruz. sadece bu söylediğin arıza 1 kez enjektörlerden değil turbodan vuku buldu geçen yıl isuzu dmax ta..yıllardır karşılaştığım fix arıza..özellikle yokuş tırmanışında 4000 devire falan çık aracı zorla arızaya geçer.. şimdi dikkat etmen gereken konu şu.. motorda sarsıntılı çalışma hissediyormusun. vites topuzundan anlayabilirsin. sarsıntı varsa enjektörler. yoksa turbo arızası..
benim aracdaki ariza yaklasik 2 yildir devam ediyor bu sekilde kullaniyorum fazla sorun olarak gormemistim fakat 6 ay once giderken yine lamba yandi giderken kontagi acip kapatip gaza yuklenmis dim o esnada turbo yu bozdu ve arac 50 km hiza ulasmaz oldu.daha sonra mecburen turboyu yeniledim
fakat eski ariza devam etti... yine bu sekilde kullanmaya devam ettim ufak defek bakimlari surekli yaptirim..gecen ay araba ilk kalkarken ve devrini bulana kadar teklemeye,titremeye ve duman atmaya basladi servise goturdum 2 tane enjektorun deyismesi gerekdigini soylediler ve deyisdirdiler titreme ve duman atma kesildi normal hic bir sekilde arizali yok diyebileriz fakat 3bin devire geldiginde yine lamba yaniyor ve ariza devam ediyor .........arabanin uzerinde 10 tane parca deyisti fakat hic birisinden deyilmis arizayi bulan tamirciye odul verecem :)))))
 

KeCHi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 May 2011
Mesajlar
143
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
enjektörlertamamı değişecek ve orjinal takılacak..çözümü bu bence..
 
Üst