Opel REKORD

alyildirim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
54
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
maşallah çok temiz:) rekord'u severim aynı kadett,ascona gibi opelin yapı taşı bence;) kafandaki düşünceleri umarım gerçekleştirirsin,bu kadar temiz arabaya yapılan her düzenli işcilik zaten aracı 10 numara yapacaktır :)
teşekkür ederim kısmetse yapıcaz ve siz opelci dostlarımla devamlı paylaşcam...
Araba çok güzel komşumda yeşilimsi-balköpüğü renginde var seninkinin rengi daha güzel ben birde omega a 3000 12 valfleri çok severim senatör b 4.0 olsa ugrunda can kurban.Rekorlar çok süper parça ihtiyacın olursa haber et bize.İç döşemeleri nasıl?Eger sütlü kahve kadife ise mükemmel
Çok teşekkür ederim yorumunuz için, daha bugün sabah yolda önümde gidiyodu bitane omega 1986 - 1990 arası ilk omegalardan, arkadan çok tatlı duruyodu araba, 2500 motor temizdide ve inanın egzoz dumanını vites boştayken bir araba bu kadar tatlı atarki inanın bir opelci olarak gurur duymamak elde değil, ha birde parça konusunda bir iki eksiğim var mesela arka stop lambaları ve ön sinyal lambaları, imkanınız olursa vede bana haber verirseniz çok sevinirim ben Ankarada bir kaç yere sordum ama olmadığını söylediler, eğer öyle bir imkanınız varsa irtibata geçebilirsek çok sevindirirsiniz beni, şimdiden teşekkür ederim görüşmek üzere, saygılar...
 

alyildirim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
54
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sağol abicim, lütfen ''Maaşallah'' diyelim, lütfen herkesten istirham ederim :))
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sağolun abicim teşekkür ederim yorumun uz için, ancak şu arka amortisör olayını biraz açıklarsanız ve kullandığnız araç aynısımıydı onu yazarsanız sevinirim çünkü bilirsiniz çok yumuşak ve güzel bir süspansiyon var ancak arkaya 2 kişi oturunca arka taraf yere çöküveriyo altı yere sürtmesin diye kırk takla atıyorum, benim için yardımcı bir bilgi olur.

simdi ayni arac idi 2.2 motorlu idi...kirmizi otomatik
bagaj kapagini acinca bagajin kenarinda conta var biliyorsun..onun yaninda teker sibobu gibi sibop vardi benimkinde...ince pneumatik hortum amortisörlere gidiyordu zaten yandan bakinca amortisörlerde görünüyor...bu sibopdan benzinlikte hava basiyordun arac yüklü olunca arkayi eski seviyeye kadar sisiriyordun....sende de varmi bilmem sonucta bu galiba özel siparis idi benim arabada..insallah sendede vardir...
yani o senelerin niveosu di...
 

raptor_98

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
215
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
kazasız belasız çok kıyak duruyor maşalllah..
 

alyildirim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2010
Mesajlar
54
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sağolun abicim teşekkür ederim yorumun uz için, ancak şu arka amortisör olayını biraz açıklarsanız ve kullandığnız araç aynısımıydı onu yazarsanız sevinirim çünkü bilirsiniz çok yumuşak ve güzel bir süspansiyon var ancak arkaya 2 kişi oturunca arka taraf yere çöküveriyo altı yere sürtmesin diye kırk takla atıyorum, benim için yardımcı bir bilgi olur.

simdi ayni arac idi 2.2 motorlu idi...kirmizi otomatik
bagaj kapagini acinca bagajin kenarinda conta var biliyorsun..onun yaninda teker sibobu gibi sibop vardi benimkinde...ince pneumatik hortum amortisörlere gidiyordu zaten yandan bakinca amortisörlerde görünüyor...bu sibopdan benzinlikte hava basiyordun arac yüklü olunca arkayi eski seviyeye kadar sisiriyordun....sende de varmi bilmem sonucta bu galiba özel siparis idi benim arabada..insallah sendede vardir...
yani o senelerin niveosu di...
hımm anladım, maalesef damak sizin araç özel üretimdi benim araçta yok o sibop, neyse keyfi yeter arabamın :)) yinede teşekkürler, rekordlar hakkında birşey daha öğrendim...
kazasız belasız çok kıyak duruyor maşalllah..
teşekkür ederim...
mavi ışıklar da çok güzel durmuş o yıllara görede iyi tasarım
evet ışıkları hoş, tasarımı mükemmel hele motor sesini duymanız lazım, agzoz çok sessiz ama motorun nasıl gürlediğini görmeniz lazım diyorum...
 

Experience

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
31 Tem 2005
Mesajlar
1,287
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Ali, 1975 model Opel Rekord'lar D kasadır. Kasa ağırlığı emsal modellere göre kısmen hafif sayılır. Yanlız bunlarda makas yok, makas en son bunlardan bir evvelki kasalarda kullanıldı, bunların arka süspansiyonu amortisör+helozondan ibaret o nedenle sert karekterli bir araç değildir. Şanzuman 4 ileri ama performans bakımından imkanlar dahilinde kendinden beklenenin fazlasını verir denebilir. En büyük rakipleri arasında P7 17 M makaslı Ford Taunus'lar, 1700 Consul'lar , 504 Pejo'ların L serisi (GL leri 1900 cc) vardı. 17 sene boyunca bir kere yolda kaldığımı hatırlamam, klasik tabirle yağını suyunu kontrol eder binerdik. Bakım ve onarımı hem ekonomik hem de çok kolaydı, o nedenle birçok bakım işini kendimiz yapardık. Anılar konusuna hiç girmiyelim, kısaca bekarlık günlerimin arabası desem yeterli olur sanırım :).
opelrekordd19721977r2.jpg


İşte bu da ayrı bir efsane. Uzun yıllar bindik, babamın arabasıydı, çocuktuk o zamanlar. Kırmızı renk 1700 tek kapı ve sonrasında 1900 motor beyaz renk tek kapı almıştı babam. Almanya'dan getirtmişti 2. sini. Almanyadan geldiği için de neredeyse sıfır gibiydi araba, tertemizdi. Ve bizi ailece opelci yapmış modeldir bu. Harikaydı, gerek konforu gerekse hızı. 1900 motorlusu ile 200'ü görmüştü bir keresinde babam. Bunların bir de commodore modelleri vardı daha güçlü ve donanımlı. Göstergeleri de ayrı şıktı, onu da almanyadan getirtip monte ettirmişti peder ve 6 adet çok şık gösterge tablosuna sahipti. Araba kullanmayı bu arabada öğrendim. Halen de unutmam, hiç bir zaman da unutamam. Daha geçen gün netten o yıllarda yayınlanan bir reklam sayfasını satın aldım. Çok özel arabalardı, çok da sağlamlardı o zamana göre. Tas kapaklı jantları başka bir güzel durur ve bana göre ön görünüşü çok asil ve karakterlidir... Keşke çok çok temiz bir tane bulsam da alabilsem. Kesin almanya'da bir yerlerde vardır yine kıyıda köşede...
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,507
Tepki puanı
234
Puanları
63
Siteyi ziyaret et
Umut Commodore efsane arabalar arasında yer alır, performans bakımından neredeyse yeri kazıyarak gider, çok güçlü ve dayanıklı motora sahiptir. Jant kapakları güzeldir ama etrafındaki çember de olunca daha bir güzel görünür. Ben jant çemberlerini bulacağım diye 3 sene boyunca Ankara'daki çıkmacıları canından bezdirmiştim. 4 tane çemberi bulmak 80 li yılların başlarında epeyce zor olmuştu.
 
Üst