Şikayet

  • Konuyu başlatan metekabalci
  • Başlangıç tarihi
M

metekabalci

Bilgi Girilmemiş
:mad: 28.02.2006 tarihinde almış olduğum Opel Combo 1.3 CDTİ aracım var.
Aracımı Ankara Opan'dan aldım. Servis olarakda Opan'a gitmekteyim.
13.12.2007 tarihinde servise arka cam rezistansı arızası için aracımı götürdüm. Servisde yapılan kontrol sonrası arka camda herhangibir hasar olmadığı halde üstten 2 çizgi çalışıyor, diğerlerinin çalışmadığı tespit edildi. Servis yetkilisi bu durumu fabrikaya yazarak değişim için onay isteyeceklerini bildirdi ve aracı bana teslim etti.
14.12.2007 tarihinde Opan servisinden beni arayan bir bayan arkadaş cam değişimi için fabrikadan onay aldıklarını aracımın arka kapısının hangi tipte olduğunu sordu.(yana açılır 2 kapı yada dik açılır tek kapı) Bende aracımın dik açılır tek kapı olduğunu bildirdim. Fakat bu tarihin kurban bayramı öncesi olması ve yılsonu olması nedeniyle hemen getiremeyeceğimi söyledim. Görüştüğüm bayan arkadaş sorun olmayacağını müsait olduğum zaman aracımı götürebileceğimi söyledi. Aracın işleminin ne kadar süreceğini sorduğumda 1 gün aracın serviste kalması gerektiğini söyledi.
04.01.2008 tarihinde Opan'ı aradığımda firmanın Macunköy'deki yerinden Eskişehir yolundaki yeni yarine taşınma aşamasında olduklarını ayın 15'inden sonra yardımcı olabileceklerini söylediler.
31.01.2008 tarihinde servisi yeni telefonundan aradım. Figen hanımla görüştüm. Durumu izah ettim ve 01.02.2008 tarihinde müsait olduğumu ve aracımı getirebileceğimi söyledim. Fakat Figen hanım böyle durumlarda garanti kapsamında cam değişiminin mümkün olmayacağını beni frmalarında kimin aradığını araştıracağını söyledi ve beni yarım saat sonra aradı.
Yarım saat sonra Figen hanım tekrar aradı ve Opan'dan kimsenin bu konuda beni aramadığını ve bu cam değişiminin mümkün olmadığını ancak fabrikadan tamir kiti isteyeceklerini ve bu yolla ancak çözüme kavuşturacaklarını söylediler.
Şüphede kaldığım iki nokta var:
1. ben aracımı 13.12.2007 tarihinde arka cam rezistansının çalışmaması için gittiğim halde 31.01.2008 tarihine kadar neden tamir kitin istenmediği;
2. Beni kimin aradığını ısrarla soruyor firma yetkilisi ve ben bir bayan arkadaş olduğunu söylememe rağmen kim olduğunu bulamıyorlar. Ben herhangi bir problem olmayacağını düşünerek isim almadım. Oysaki isim alsam bile beni arayan kişi deseki; ben aradım ama böyle bir bilgi vermediğini iddia etse nasıl ispatlayacağım.
Firmadan talebim aracımın arka camının diğer oto markalarının uyguladığı gibi bir an önce değiştirilmesini istiyorum. İnsanları yalancı duruma düşürmeden.:mad:
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
gecmis olsun diliyor ve sana en uygun yolu gostermek icin yaziyorum...
ilk olarak serviste aracin arka caminin resistansinin arizali oldugunun ve de bunun arka camin herhangi bir darbe ve ya musteri kaynakli zarardan kaynaklanmadigina dair servis is emrini imzaladin mi?
eger imzaladiysan servisin seni aradigi tarihi de bildigine gore senin aracinin acik konumda bulunan is emrine senin adina verilmis parca siparisinin servise ulastigini ve de degisim icin sana ulasildigini da ispatlayabilirsin
seni arayan bayani o tarihe ait mesai listesinin kontrolu ile de ulasabilirsin
hic olmadi o tarihe ait telefon kayitlarinin incelenmesi icin savciliga dilekce vererek islemi de baslatabilirsin
sen cep telefonundan da aransan sabit hattan da aransan o tarihe ait telefo kayitlari cikar meydana uzulme
sen sadece hayal ettigin olcu de onlarin basina is acabilirsin ama soz ucar yazi kalir atasozumuzu de unutmadan oncelikle servisten alabildigin kadar onayli resmi evrak is emri falan iste sana bakim yapan ustalari aniyorsun nihayetinde merak etme
yukarda allah var adamlarin unugunu sikariz evelallah...
en son olarak da opel turkiyeye sasi no ile kimlik ve plaka bilgini verdikten sonra olayi kisaca ozetledigin ve taleplerini belirttigin kibar bir tehdit dilekcesi yaz...
ertesi gun yana yana aramazlarsa gor... unutma son ana kadar sessiz kal ve servise ne diye evrak toparladigini sakin caktirma...
kolay gelsin...
 

M@honi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
6,933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
gecmis olsun diliyor ve sana en uygun yolu gostermek icin yaziyorum...
ilk olarak serviste aracin arka caminin resistansinin arizali oldugunun ve de bunun arka camin herhangi bir darbe ve ya musteri kaynakli zarardan kaynaklanmadigina dair servis is emrini imzaladin mi?
eger imzaladiysan servisin seni aradigi tarihi de bildigine gore senin aracinin acik konumda bulunan is emrine senin adina verilmis parca siparisinin servise ulastigini ve de degisim icin sana ulasildigini da ispatlayabilirsin
seni arayan bayani o tarihe ait mesai listesinin kontrolu ile de ulasabilirsin
hic olmadi o tarihe ait telefon kayitlarinin incelenmesi icin savciliga dilekce vererek islemi de baslatabilirsin
sen cep telefonundan da aransan sabit hattan da aransan o tarihe ait telefo kayitlari cikar meydana uzulme
sen sadece hayal ettigin olcu de onlarin basina is acabilirsin ama soz ucar yazi kalir atasozumuzu de unutmadan oncelikle servisten alabildigin kadar onayli resmi evrak is emri falan iste sana bakim yapan ustalari aniyorsun nihayetinde merak etme
yukarda allah var adamlarin unugunu sikariz evelallah...
en son olarak da opel turkiyeye sasi no ile kimlik ve plaka bilgini verdikten sonra olayi kisaca ozetledigin ve taleplerini belirttigin kibar bir tehdit dilekcesi yaz...
ertesi gun yana yana aramazlarsa gor... unutma son ana kadar sessiz kal ve servise ne diye evrak toparladigini sakin caktirma...
kolay gelsin...

herşeyi yazmış Cüneyt abim yazacak bişey kalmamış arabayı ilk götürdüğünde bir evrak doldurmuşlar arabayı teslim ederkende imzalatmış olmaları lazım o evrak herşeyi çözer bence
 
Üst