Triger seti

acemi33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Merhabalar. 2012 j kasa 1.6 astranin km 90 nini geçti. Triger setini değiştirmem gerekiyor galiba. Sitelerden baktigim da gm mali 600 continental 400 tl bir fark olur mu. Bir de değiştirirken devirdaim degistirmek gerekiyor mu. Şimdiden teşekkürler
 

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,882
Tepki puanı
6,084
Puanları
113
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Triger kayışına bağlı bütün donanımları değiştirin hocam. Kayış, devirdaim, gergi rulmanları bunları kesinlikle değiştirin. Değiştirmezseniz 3 gün sonra bunlardan birisi arızalanırsa triger değişimi gibi işçilik verirsiniz.
 

acemi33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Peki gm yerine continental taksam bi sıkıntı olur mu sizce.
 

acemi33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Teşekkür ederim ilginize malum ekonomik dusunmek lazım continetal takarim artık bende
 

omeroz

Yönetici
Başkan
01-Adana
Katılım
19 Ocak 2017
Mesajlar
2,464
Tepki puanı
1,251
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Continental dediğiniz lastik markası olarak bildiğimiz marka değil mi? Eğer o ise continental iyi bir markadır ama gm ile Continental arasındaki seçim için bir şey diyemem. Parça ve işçilik garantisi veren bir yerde yaptırmanız da marka seçimi kadar önemli.
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip

acemi33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2019
Mesajlar
6
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Continental dediğiniz lastik markası olarak bildiğimiz marka değil mi? Eğer o ise continental iyi bir markadır ama gm ile Continental arasındaki seçim için bir şey diyemem. Parça ve işçilik garantisi veren bir yerde yaptırmanız da marka seçimi kadar önemli.


20191127_200545.jpg
 

Zafer715

Yönetici
Başkan
53-Rize
Katılım
24 Kas 2018
Mesajlar
2,354
Tepki puanı
782
Puanları
113
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Gmden sasmayin bazi markalarin kayislarinda dis 1 eksik yada 1 fazla olabiliyor buda aracinizin sente atlamasina neden olabilir. Sonradan uzulmeyin. zincir ve kayislarda orjinal marka tercih edin
 

Joseques

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
383
Tepki puanı
118
Puanları
43
Siteyi ziyaret et
gm olarak aldıgımız setlerin icinden farklı markalar cıkmakta lakin kayış dünyasında deyco contineltal gates markalar güvenilirdir ve yeni kayışların üzerinde diş sayıları yazmaktadır eskisinde silinmiş ise sayın dişleri ve devirdayım vantilatör kayışı gergi rulmanı degişmeiniz gerekmektedir uzun süreli binmek istiyorsanız
 
  • Beğen
Tepkiler: mertk ve Zafer715

Ergun U.

Kayıtlı Kullanıcı
16-Bursa
Katılım
12 Tem 2017
Mesajlar
1,007
Tepki puanı
309
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Ben devirdaimi değiştirmeme tarafındayım benim triger kayışı zamanı geldiğinde bir kaç tane opel ustasına uğrayıp fiyat almıştım o zaman onlara da sormuştum devirdaime gerek var mı diye. Hepsi de devirdaimin önde olduğu onu değişmek için trigerin sökülmesine gerek olmadığını belirttiler. Ne zaman arızalanırsa o zaman değiştirelim dediler. Bu dediklerim makyajlı kasa 1.6 atmosferik motor için geçerli. Makyajsızlarda dahi kaput altında değişiklikler mevcut.
Conti de iyi markadır ama gözüm çok korktuğu için bende gm almıştım malum siteden.
 

Joseques

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
383
Tepki puanı
118
Puanları
43
Siteyi ziyaret et
Devirdayimi değişmek için illaki su kacirmasi veya kanatlarının erimesi mi lazım o zaman da conta yi yakar yapicaginiz ufak iş motor yaptırmak zorunda kalabilirsiniz sizin ustalarin kafası çalış sa değiştirir adam motoru yakmasın diye
 
  • Beğen
Tepkiler: Zafer715
Üst