Twinport Motor

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Twinport Arızası yaşayan arkadaşlar bu arıza için manifold değiştirmeyin yada sürekli açık yada sürekli kapalı tutmayın manifolda çift port vardır motorun yük durumuna yol durumuna göre kendini açıp kapatır hem daha az yaksın güç gerekince daha uzun tork versin mantığıdır eğer tanırdınız açık bırakırsa alt devirler cansın kalabilir
Kod olarak p1113 diye arıza verir
Tamiri basittir ufak tefek sadece ayar biraz lazım aşınma durumuna göre
Bildiğim kadarıyla istanbulda yapan var diye biliyorum yine fiyat 1500 2000 çekiyorlar
Aşınan parca mil alüminyum zamanla aşınma yapıyor ve tam konumu konum sensoru ölçemiyor ya açık kalıyor yada kapalı anlık olarak tepki veremiyor ve arıza lambanız yanıyor
 
Son düzenleme:

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
20210608_1624137ced587232b24a5e.jpg
20210608_150802a7bbc2c90505f8c2.jpg
20210608_14561857ecbcfaacddcbd7.jpg
 
Son düzenleme:

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
20210608_1456022406505d11b0b609.jpg
20210608_143915fc8581d3d8ff64bb.jpg
20210608_1439017d26b9acb7eb64d1.jpg
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Benzinli dahi olsa mutlak manifold 150 binde bir temizletin 1 bardak yağ cıktı içerisinden ort.
 

cenk artem

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
2,465
Tepki puanı
2,550
Puanları
113
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
böyle yararlı bilgileri paylaşmak çok kişiye fayda sağlayacaktır.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,452
Tepki puanı
2,236
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Alüminyum mili 316 kalite paslanmaz alıp tornacıda iletilse aşınma daha az olur aslında milin girdiği yeri bilmiyorum ama orası aşınmayacak bir malzemeyse 316dan yapılıp uzun ömürlü kullanılabilir.

Manifold egr olsun olmasın karterden yağ buharı çekiyor ne yazık ki en iyisi fiziki temizlik mümkün değilse kimyasalla temizlemekte fayda var.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,469
Tepki puanı
2,403
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Alüminyum mili 316 kalite paslanmaz alıp tornacıda iletilse aşınma daha az olur aslında milin girdiği yeri bilmiyorum ama orası aşınmayacak bir malzemeyse 316dan yapılıp uzun ömürlü kullanılabilir.

Manifold egr olsun olmasın karterden yağ buharı çekiyor ne yazık ki en iyisi fiziki temizlik mümkün değilse kimyasalla temizlemekte fayda var.
Ben araya filtre koydum manifold orj. Külbütör kapağı varsa kirlenme çok az oluyor birde araya filtre koyarsanız hiç kirlenme yapmıyor milim geçtiği yer aşınmıyor tertemiz kalıyor sadece milin yan yüzeyi aşınıyor üstad elimizde başka olmayınca tornacıyı göze alamıyoruz valla diğer türlü temizlik el ile şart ya hiç bir şekilde dışarıdan makine ile mudahele temizleme yapmıyor varsayalım yaptı bu seferde bütün pislik piston içerisine gider buda pek hoşlanmayacağımız birşey
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16

cenk artem

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
2,465
Tepki puanı
2,550
Puanları
113
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
👏👏👏
 
Üst