1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

Gökhan_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
2,140
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
    Arkadaşlar bazı arkdaşlarımız bilir yaklaşık 1 ay önce 1.6 turbo manuel flexride deri koltuk v.s v.s olan bir araç almıştım...

    Herkesin merak ettiği flexiden başlayım... Bir kere artık olmazsa olmazlarımdandır kendisi... sadece spor modu değil tour moduda çok kullanışlı. Genelde ben bu modda kullanıyorum, çünkü araç hem inanılmaz yumuşuyor hem de yakıt tüketimi spor moda göre bariz azalıyor. Bu modda her şey konfora göre senkronize ediliyor...Spor modda ise bariz olarak hissettiklerim, yakıt artıyor:D direksiyon bariz sertleşiyor, çekiş bariz artıyor ve süspansiyonlar bariz sertleşiyor...araba resmen farklı bir kimliğe bürünüyor...

    Ergonomik Spor Deri Koltuk: Ben deriyi sevmediğim için arabanın en sevmediğim yeri koltukları ama bununla birlikte normal astralarda olmayan ön koltukta baldır destekleyicileri var, ön koltuğun sadece ön uç kısmının yükseklik ayarı var( bu en sevdiğim noktası) ve arka koltukta kolluk var... Isıtma belki kışın beni deri koltuğa ısındırabilir,bekleyip göreceğiz.. Ha bu arada öyle düşünüyorum ki, deri koltuk toz tutmadığı için, kumaşlar gibi araç içinde toz daha az gibime geldi..

   Sanruf: Bunu zaten anlatmama gerek yok:) İlk günden beri gerekirse arabaın tekeri olmasın sanruf olsun mantığım devam ediyor... Araç içine hem gün ışığı girmesi için iyi oluyor hemde camları açıp rüzgarı yüzüme yemektense sanrufu açıp daha rahat olarak aracın içini havandıraniliyorum... Araba kattığı havasıda cabası:)

  18 Jant: Araba daha güzel bir görünüm katıyor... Yol tutuşta bariz farkını hissediyorum geniş taban lastiğin.. aynı araba 17 inç deneyemediğim içinm yakıta olumlu ya da olumsuz etkisini ya da çekişteki farkını değerlendiremedim...

 Cd-500: Ses kalitesi açısından normal sistemden bariz derecede daha iyi ses veriyor..Babamda olan 1.3 astrada cd400 var onunla ve sattığım sonradan takılmalı navili aracımla kıyasladığımda bu farkı hissediyorum... Navisi istanbul için vasat sayılabilir ama en azından gece gözümü almıyor ekran ışığı...Geri görüş kamerasının yokluğunuda baya hissediyorum.

Afl : Kesinlikle olmazsa olmaz değil ama büyük rahatlık... Uzunları kendisinin yakması, sağa sola dönerken kör noktaları aydınlatması güzel oluyor..

1.6 Turbo Yakıt:Bundan önce İnsignia 1.6 T Astra 1.4 T kullanmış biri olarak söylüyorum, insigniadan daha az 1.4 t den yarım litre fazla... ben 1.4 t ile şehir içinde 9 litre ortalam ile geziyordum bununlada 9. 9,5litre yakıyorum( bu veri benide şaşırttı ama zaten teknik kitapçığında da şehir içini 9,9 olarak vermişler)


şimdilik bu kadar merak ettiğiniz sorular olursa cevaplayabilirim...
 

onderak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
1,770
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
jb.iphoneturkey.net
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

flexride denilen şey gerçekten de, aracı kullanırken, fazlasıyla hissedilebilen bir şey mi?
yoksa araba ustası mı olmak gerekiyor, onun varlığını fark edebilmek için_?
 

Gökhan_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
2,140
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

onderak link' Alıntı:
flexride denilen şey gerçekten de, aracı kullanırken, fazlasıyla hissedilebilen bir şey mi?
yoksa araba ustası mı olmak gerekiyor, onun varlığını fark edebilmek için_?


Evet aracın içinde olmanız yeterli..
 
A

aktaş

Bilgi Girilmemiş
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

bu audilerin viteslerinde spor mode gibi birşey heralde flexinin sportu :) gerçekten çok güzel açıklamışsınız düşünenler için çok faydalı olucak
 
1

1423

Bilgi Girilmemiş
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

aracınızı güle güle kullanın,astranın butun modellerini denediniz. şimdi aradığınızı buldunuz kanımca..
 

sxn4

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Ocak 2011
Mesajlar
142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

Araciniz hayirli olsun, Allah kaza vermesin ,
benim merak ettigim araci her calistirdiginizda tour tusuna basmak gerekiyor mu ? yoksa tour moddayken stop ettiniz bir sonraki ilk calistirmada kendisi otomatik tour modunda mi oluyor yoksa normal modda mi ?
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

140Hp manuele göre alt devirlerde çok bariz çekiş gücü var mı?

Aralarındaki en fazla performans farkı hangi devirlerde?
 

Gökhan_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
2,140
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

sxn4 link' Alıntı:
Araciniz hayirli olsun, Allah kaza vermesin ,
benim merak ettigim araci her calistirdiginizda tour tusuna basmak gerekiyor mu ? yoksa tour moddayken stop ettiniz bir sonraki ilk calistirmada kendisi otomatik tour modunda mi oluyor yoksa normal modda mi ?


arabada 3 mod var... spor tour ve ikisinide seçili olmadığı normal mod... aracı her çalıştırmamda bu normal modda başlıyor...
 

Gökhan_55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
2,140
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

Tolga KARACA link' Alıntı:
140Hp manuele göre alt devirlerde çok bariz çekiş gücü var mı?

Aralarındaki en fazla performans farkı hangi devirlerde?

çekiş farkı her devirde her an var... hem motor hacminden hem turbonun büyüklüğünden hemde hp olarak güçlü oluşundan..
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: 1.6 T Manuel hakkında kısa tecrübelerim...

Teşekkür ederim Gökhan..

1.6T nin manuel seçeneği yoktu biraz da bu yüzden 1.4T almıştım.
 
Üst