Ankara Opisin Ahlaksızlığı!

gkozcan

Kayıtlı Kullanıcı
01-Adana
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
101
Tepki puanı
4
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Merhaba dostlarım ;
Yazdıklarınız gerçekten Türkiye gerçeğini ortaya koymaya yetiyor. Biz millet olarak işten ziyade paraya düşkün olmuşuz. Bu ifadeleri yazarken ciddi anlamda iş yapan servisleri aynı kefeye koymuyorum. Benim bizzat yaşadığım iki olay oldu kısaca size anlatayım. Ben 1990 yılında Reno 9 sıfır araç almıştım , bu arabadan bayağı memnundum 15 ay sonra arabamın frenlerinin iyi tutmadığı fark ettim. Adanadaki Mais yetkili servisine götürdüm. Bana servo fren problemi olduğunu mesten havuzunun değişmesi gerektiğini söylediler. Fiyatını sordum 600 TL dediler . Ben zaten 1990 yılında arabayı 30 Milyona almıştım. Özel servise götürdüm adamlar 40 TL ye contayı değiştirerek tamir ettiler. Ancak orjinali gibi olmamıştı. O sıralarda gazetelerde Reno yaşanacak otomobiller diye yazıyordu , bu ifade bana çok dokundu Reno Maisin Bursadaki fabrikasına mektup yazdım. Araba 1 yıllık garantili olduğu ve garanti süresini doldurduğundan olumlu cevap beklemiyordum. 1 ay sonra bana cevap mektubu geldi. Sizin yazdığınız bu problem sizin hatanız olmayıp üretim hatasıdır , arabanıza ait yedek parçayı yetkili servise gönderdik ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz demişlerdi. Bende ücretsiz olarak değiştirdim. İkinci örneğim benim yanımda çalışan teknisyen arkadaşımın AEG marka buzdolabı varmış sık sık motoru yandığından ve garanti süresi dolduğundan özel servise para yetiştiremez oldum diyordu. Bende AEG fabrikasına mektup yazalım dedim. Mektup yazıp gönderdik , inanın buzdolabı 10 senelik olmasına rağmen yeni motor gönderilip değiştirildi ve özel servisin yetkilik belgesi ellerinden alınmıştı. Sn savaş beyinde dediği gibi problemleri Türkiyedeki veya Almanyadaki GM ye veya Opel genel müdürlüğüne dilekçe ile müracat etmekte fayda var. Artık insanlarımız devleti bile mahkemeye başladı , hak aramak hepimizin görevi sineye çekmekle bu iş çözülmüyor. Sizler için için yanacağınıza masa başında süratsız oturan insanlar yansın.

Saygılarımla
 

revolver45

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
bence en iyi ceza böyle bir sitede onların yaptıklarını opel kullanıcılarının bilgisine sunmak ve diğer opel kullanıcılarının aynı hataya düşmelerine engel olmak.

mesela aracımı ilk aldığımda akköprü migrosun karşısından samsun istikametine giden köprünün üstünden geçer geçmez sağda bir opel özel servisi vardı. oraya gidiyordum. gitmez olaydım. ismi opaş özel opel servisi.

arkadaşlar sakın ha uğramayın. şimdi yaptıklarını saymakla anlatamam. debriyaj setini değiştirirken motoru bile düşürdüler (askıdaki motoru yerine takacakları yerde) hem de gözümün önünde. ben aracın başında sabah 9 akşam 5 bekledim. bir de beklemesem neler olacaktı kimbilir. opel kullanıcılarına duyurulur.
Aynı servisden benimde dilim yandı.Aracım rezil oldu.
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Daha önceden yetkili servislerden yediğim kazıklardan dolayı, yetkili servise gitmemeye yeminliyim. Geçenlerde modelimi yükseltmek amacı ile 2000 Vectra cd mi satmaya karar verdim. Satış için internete ilan verdim. Tekirdağdan gelen iki kişi ile anlaştık. Alıcılara her türlü garantiyi vermeme rağmen esas alıcı olan kişinin yanındaki arkadaşı çok bilmişlik edip, ısrar ederek Alıcıyı Ankara Opis Yetkili servisine götürüyor. Opis Bu arkadaşları adeta kafakola alıp, Neymiş efendim... Tirger, devirdaim, değişecekmiş, şarz ve marş motorları değişecekmiş, burçlar kırıkmış. vs. vs toplam 4.400 tl masraf çıkarıyorlar. ve ondan sonra diyorlar ki neden bu aracı alıyorsunuz. iade edin. Bakın burada ekspertizli araçlar var gelin garantilidir buradan alın size kolaylık yaparız. Bu arkadaşlar tekrar bana geldiler. Ben istesem satış yaptığım için geri almam. Ancak bu ahlaksızlığı yapmadım ve aracı geri aldım.
Buna göre; 1-Aracımda değişecek denilen tirger, devirdaim vb. tamamı yaklaşık 1.000 km önce değişti. 2- Başka bir serviste yazılan burçların kırık olmadığı vb. konularında tutanak tutturdum. Kısaca aracım aslında 10 numara araç ve beş kuruşluk masrafı da olmamasına rağmen Opis Bu ticari ahlaksızlığı yapıyor. Elimde bunlara ilişkin belgeler de mevcuttur. İşin acı yanı kendim çok titiz olduğum için, şanzıman keçesindeki yağ kaçağı için bile şanzıman için 1500 tl masraf yaptım. ve tüm bunların garantisi devam ediyor.
Yetkili serviste çalışıp da, başka işletmelere giderek elimde 200 tane uygun fiyata buji var diyerek satmaya çalışan bir zihniyetten başka bişey beklemiyorum. Ancak Bu arkadaşlarında elbet yaptıkları da yanlarına kalmaz inşallah. Forumda arkadaşlarında başlarına gelen benzer konular varsa buradan paylaşmalarını bekliyorum.
Saygılar

O bahsi geçen alıcılar opis ten yazılı imzalı kaşeli ekspertiz raporu almışlarmı?Almışlarsa elinizdemi?Opis in arızalı dediği parçaları değiştirdiyseniz bunların faturaları mevcutmu?Bunların hepsinin fotokopisini aslı gibidir şeklinde onaylatarak sanayi bakanlığına şikayet dilekçesi ile yollayın.Aynı şekilde opel türkiye firmasını da TSE kurumuna aynı belgeler ve başınıza gelenleri anlatan bir dilekçe ile şikayet edin.Hatta mümkünse opel firmasını araştırıp iso belgesini aldıkları kuruma bile şikayet dilekçenizi yollayın.Emin olun bir şekilde opele bu konuda gerekli yaptırımlar yapılır.Özellikle de garantör belgeleri veren kurumlar opel firmasına gerekli uyarıyı yaparsa o ekspertiz raporunu verenler kendilerine ekmek kırıntısı arar.
 

haydut25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
2,235
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Konuyu herkes görür bilgilenir diye yorumladım ama farkettim ki 2010 senesinden kalma imiş :) Neyse en azından herkesin görüp bilgilenmesi maksadıma uyuyor yine de :)
 

ozgur

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
1
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Arkadaşım götürdüğün servis yetklisi servis 2 el kontrolde citavanın gevşekliğine kadar söyler arabanın modelide 2000 model parçası haliyle pahalıdır. Dışarda memet usta sana 4000 tl değilde 1500 tl çıkarır sonra kapısından ayrılmazsın.benim de opel marka aracım var 2001 model 2 bin masraf çıktı dışarda 1 bin liraya yaparlardı 10 numara yaptılar tertemiz aldım şuana kadar bir problem olmadı.bence 1 kere daha düşünün derim. Ayrıca ömer bey ve tüm çalışanlar tekrar teşekkürler.
 

t.abel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
289
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
59
Siteyi ziyaret et
Arkadaşım götürdüğün servis yetklisi servis 2 el kontrolde citavanın gevşekliğine kadar söyler arabanın modelide 2000 model parçası haliyle pahalıdır. Dışarda memet usta sana 4000 tl değilde 1500 tl çıkarır sonra kapısından ayrılmazsın.benim de opel marka aracım var 2001 model 2 bin masraf çıktı dışarda 1 bin liraya yaparlardı 10 numara yaptılar tertemiz aldım şuana kadar bir problem olmadı.bence 1 kere daha düşünün derim. Ayrıca ömer bey ve tüm çalışanlar tekrar teşekkürler.

İlk mesaj ve direk nokta atışı olmuş, hayret!
 

nightknight

Kayıtlı Kullanıcı
28-Giresun
Katılım
18 Ağu 2010
Mesajlar
769
Tepki puanı
18
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Geçmiş olsun,çok çirkin bir durum.Galeriden ya da bayiden ne araba alırım ne de araba satarım.şimdiki arabamı satarken expertizini kendim yaptırıp satacam.
 

serkanevli

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
gecmiş olsun ümit kardeş evet haklısın bu anlattğın olay türkiyenin dört bir yanında oluyor.işini dürüst yapanları tenziii ediyorum ama bu sektör çakalların eline düşmüş bende arabamı aldığımda ustama gösterdim ve onuntanıdık kaportacısına ve bana onayverdi,üzerinden 4 güngeçmedi yanına bakımını yaptırayım dedim götürdüm ve arabanın silindirkapak contasının yanık olduğunu söyledi,bende o gün neden anşamadın dediğimde motor sıcaktı anlamadım diye cevap vermişti oysaki o gittiğimdede sıcaktı,ve bana 500 tl masrafa cıkar dedi kızdım ve arabayı almışolduğum adamın servisine götürdüm servis derken şunu belirteyim adam işinin erbabı sana olan arzayı ve sebeblerini değiştirdiyse parçalarını göstererek anlatıyor ve aklında solru bıramıyor.neyse servis sahibi bujılerin birinin catlak olduğunu ve farklı bujiler takılı olduğunu vs.vs. güzelce ayrıntılı birşekilde anlatarak değişmesi gereken leri değiştirdik,alalı 9 ayoldu şükür contada bi sesçıkmadı yanmamış.uzun lafın kısası kareşim bu ustalar milleti parayı ot başından topluyor sanıyolar.haksız yere alınan paranın herbir kurşu zehir zıkkım olsun diyorum.arbanı şimdi satabildinmi ve belki bizde yardımcı oluruz aklımızda bulunsun,oyle simsarlar gibide arada para yemeyiz,satamadıysan nekadar istiyosun kardeş,
 
Üst