astra h lpg tavsiyei

eyyup29

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
241
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
G kasa beyaz motor atiker sorunsuz çalışır ama h kasa siyah motorda sorun olur, bende izmiz menşeili h kasa var zawoli var üztünde geçen filtre değişene kadar canavar gibiydi ama Samsun da ayar yapmay beceremedikleri için uğraşıyorum 2 kere yaptırdım gene olmadı 2-3 viteste gazı geç yiyor, rölantide devir saati aşağı yukarı silkeleniyor, yüksek devirde kullanıyorum şimdilik motorda pislik varsa atar diye gazıda değiştim ama ayardan olduğu belli lamba yakıyor bazen, izmirde zawoli merkezi var zaten istediğine taktır ayarıda iyi yaparlar bizim gibi soorun yaşamazzsın nerede taktıracağına karar verirken kalabalık önünde sıra olan herkesin gittiği yere gideceksin tabiki hayırlı olsun tasarruf edersin o numara bende karışık ortalama 20-21 kuruş şimdi, şu ufak ayar sorununuda hallettimmi değme keyfime eski günlere dönceğiz inşallah.
 

safak-astra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ocak 2013
Mesajlar
29
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
evet o siyah motor muhabbetini duydum. lpgci kendi söledi. atiker değilde prince tavsiye etti ama prince 1.800. brc 1.450 landirenzo 1.500 fiyat verdiler
 

kenangocmen88

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
1,982
Tepki puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
**hatalı mesaj
 

kenangocmen88

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
1,982
Tepki puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar atiker demiş ama bence çok güzel bir laf var "al malın iyisini , çekme kaygısını"

Ben şuan LPG kategorisinde en iyi markalardan seçilmiş olan BRC'yi tavsiye ederim kendimde kullandığım marka bu

Aracıma 1600 KM'de taktırmıştım şuan 9000 KM'deyim daha bir kez şeytan kulağına kurşun arıza hata vermedi

3-5 kuruş fazla ver ama BRC taktır derim , atikerin ucuz olması adı üzerinde yerli malı olduğu için bkz:Şahin,Tofaş

Yakında içtiği suyu bile ithal marka alacak bu millet.

Yerli markaların kendini yeterince geliştirdiğini düşünüyorum Atikerler eskisi gibi değil.
Ben garantiyi bozmadığı için mecbur landirenzo taktırmıştım.
 

Astra Maniaa

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
1,768
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
prince gerek yok. Ben ya landirenzo ya brc derim. Araç satış ilanlarında lpgsi aitiker olan araçlara bakmıyorum bile. Hem atikere güvenmiyorum sorun yaşayan çok başlık gördüm bu forumda hemde araç alacakken bir şeyin en ucuzunu takan arabaya nasıl bakmıştır diye düşünüyorum. Mesela gerek olmasada opele prince gibi bir kiti takmış ilana istemeden daha çok ilgi gösteriyorum.
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
valla atiker hariç her istediğini taktır.. yerli malı demesin kimse sanki herkes evinde her şeyi yerli malı alıyor, ben parayı ağaçtan toplamıyorum. Herkes malının arkasında duraca.

Eğer imkanınız varsa BRC Mocan (Ankara) yada Özençler Otogaz (Çorum) 300-500 km yol gidin burada montaj yapın işte...
 

fleet14

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Euro4 vs. gibi motorlarda silindire giden yakıtın aynı olması lazım. Benzin enjektörlerinde bu var. Amma velakin Atiker gibi solenoy valf kullanan markalarda silindirlere eşit yakıt gitmiyor.


Eğer ucuz arıyorsan, Matrix enjektör takan bir Baykan bayii bul. 2000 Opel Astra X14XE motora taktırdım, 1100TL nakit verdim .

evet o siyah motor muhabbetini duydum. lpgci kendi söledi. atiker değilde prince tavsiye etti ama prince 1.800. brc 1.450 landirenzo 1.500 fiyat verdiler
 

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
ilk etabda lpg markası değil montaj yapıcak kişinin refaranslarına bakmalısınız.. en iyi lpg sistemini teknik bilgisi eksik bir servis montaj yapsa bile sorun yaşarsınız en basit örnek manifoltu yanlış deler yada araç üzerinde delik açar veya lpg enjektörlerini hatalı bağlar v.s. uzar gider.. vectra 2.5 te zavoli vardı söktürüp atiker yaptım çünkü servisim ve ustam çok başarılı eski v6 da atiker vardı hiç sorun yaşamadım.. jeep ime yine atiker taktım diğer markalar v8 için ağzını 4000 tl den açarken 1800 tl ye montajım yapıldı ve 4 aydır sorunsuz kullanıyorum.. bence marka karalamasından önce teknik bilgisi yetersiz ustaları karalayın arkadaşlar..
 

fleet14

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
114
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
318ci Chrysler demir blok ve kapaklı motor evladiyelik, karbüratörlü hali ile lean burn deneme tahtası olan bir motor.

Bende 1995 model 4.6 Range Rover var. Buick aliminyum blok ve kapak. Bunları tamir ettirmek hem çok pahalı hem de çok zor. 1650TL e manifolt söküp, gül gibi takacak usta buldum ama belki 2200TL verip arabanın üstünde delen ustada Baykan sistem ve Matrix enjektörler ile yapacağım.

Montaj mükemmel, ayar mükemmel olsa bile eğer enjektörler yüzünden bir silindir fakir, diğeri zengin olacak şekilde çalışacaksa muhakkak sübap ve kapak sorunu yaşayacaksın....Özellikle aluminyum malzeme ile...






ilk etabda lpg markası değil montaj yapıcak kişinin refaranslarına bakmalısınız.. en iyi lpg sistemini teknik bilgisi eksik bir servis montaj yapsa bile sorun yaşarsınız en basit örnek manifoltu yanlış deler yada araç üzerinde delik açar veya lpg enjektörlerini hatalı bağlar v.s. uzar gider.. vectra 2.5 te zavoli vardı söktürüp atiker yaptım çünkü servisim ve ustam çok başarılı eski v6 da atiker vardı hiç sorun yaşamadım.. jeep ime yine atiker taktım diğer markalar v8 için ağzını 4000 tl den açarken 1800 tl ye montajım yapıldı ve 4 aydır sorunsuz kullanıyorum.. bence marka karalamasından önce teknik bilgisi yetersiz ustaları karalayın arkadaşlar..
 

hazanh

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
815
Tepki puanı
1
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
318ci Chrysler demir blok ve kapaklı motor evladiyelik, karbüratörlü hali ile lean burn deneme tahtası olan bir motor.

Bende 1995 model 4.6 Range Rover var. Buick aliminyum blok ve kapak. Bunları tamir ettirmek hem çok pahalı hem de çok zor. 1650TL e manifolt söküp, gül gibi takacak usta buldum ama belki 2200TL verip arabanın üstünde delen ustada Baykan sistem ve Matrix enjektörler ile yapacağım.

Montaj mükemmel, ayar mükemmel olsa bile eğer enjektörler yüzünden bir silindir fakir, diğeri zengin olacak şekilde çalışacaksa muhakkak sübap ve kapak sorunu yaşayacaksın....Özellikle aluminyum malzeme ile...

ben 4 yıldır atiker kullanıyorum o tarz bir sorun yaşamadım.. arıza tespit cihazım mevcut drb 2 ve opcom gerekli ölçümleri kendimde yapıyorum lpg enjektörüne kadar buji kablosunun bobinden bujilere çekiliş yönleri veya taşıdığı akım değerleri bile zengin veya fakir karışım yapmaya sebep olabilir tabiki bir brc nin zavolinin tartaninin v.s. ürünlerin kalitesi tartışılmaz ama işçilik ve zamanında yapılan bakımlar çok önemli lpg için..
 
Üst