Astra h performans

onursur1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Abiler saygılar... 2005 ahtra h 1.6 aracımda ciddi performans sorunları yaşıyorum. Aacımda lpg yok.yıllardır 97 oktan shellden başka yakıt kullanmıyorum, motor yağım 0-40 mobil1 ama otoyolda ciddi sıkıntılar yaşıyorum.düz yolda 190'ı neredeyse göremiyorum. Yokuş aşağı 200'de duvar yiyorum.bu değerler normal mi? Araç 110bin km'de. İyi forumlar...
 

kayıboyu11

Kayıtlı Kullanıcı
26-Eskişehir
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
1,480
Tepki puanı
34
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
söylediğinden fazlasını beklemek bence hayal olur. sonuçta 1.6 atmosferik bir araç
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Ciddi performans sorunu gerçekten.
Düz yolda 250 km, yokuş aşağı 280 km olması lazım :rakir:

Motor testi yapan merkezler var. Silindir kompresyon oranlarını, motorun güç ve tork eğrisini, hepsini çıkarıyor. Varsa sorun öyle tespit edilir.
 

tolga gümüştekin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ağu 2009
Mesajlar
367
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.6 araç için 97 oktan gereksiz,
2000 ve üstü motorlar içindir. bir müddet 95 oktan kullan.
 

kayıboyu11

Kayıtlı Kullanıcı
26-Eskişehir
Katılım
24 May 2010
Mesajlar
1,480
Tepki puanı
34
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Ciddi performans sorunu gerçekten.
Düz yolda 250 km, yokuş aşağı 280 km olması lazım :rakir:

Motor testi yapan merkezler var. Silindir kompresyon oranlarını, motorun güç ve tork eğrisini, hepsini çıkarıyor. Varsa sorun öyle tespit edilir.

:eek:
 

onursur1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ciddi performans sorunu gerçekten.
Düz yolda 250 km, yokuş aşağı 280 km olması lazım :rakir:

Motor testi yapan merkezler var. Silindir kompresyon oranlarını, motorun güç ve tork eğrisini, hepsini çıkarıyor. Varsa sorun öyle tespit edilir.

Abicim bu araba düz yolda rahatlıkla 200'ün üstüne çıkıp yokuş aşağı da 220'den fazlasını görebiliyordu. Şimdi 180 gibi ölüyo ve daha fazlası için inanılmaz uzun düzlüklere ihtiyaç duyuyor. Yaşının getirdiği yorgunluk mu yoksa bi anormallik mi var onu anlamadım... :/
 

ASTRAloji

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2012
Mesajlar
1,002
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Abicim bu araba düz yolda rahatlıkla 200'ün üstüne çıkıp yokuş aşağı da 220'den fazlasını görebiliyordu. Şimdi 180 gibi ölüyo ve daha fazlası için inanılmaz uzun düzlüklere ihtiyaç duyuyor. Yaşının getirdiği yorgunluk mu yoksa bi anormallik mi var onu anlamadım... :/

kesinlikle katılıyorum sana.yokuş aşşağı 5 kişi amasradan dönerken otobanda 225 görmüştüm deneme amaçlı.videosunu bulursam atayım :D şimdi 1.4 motorlar yanımdan sivri sinek gibi geçmeye başladı.bende aynı şeyleri yaşıyorum...
 

SYSOP

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
847
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Var bi sıkıntıda boşver dert etme en fazla 240 olacağına 200 olur o da dert mi :D
bizim araçlar 200 falan dedin mi altından kayıyor sonrası büyük risk zaten..
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bıkmak usanmak bilmedi milletimizin gençleri maksimum hızı 185/kmh olan araçlarla 220 230 yapmaktan :D 0-100 de aşırı hantallık yoksa, sollamaya kalktığında araç kösülüp kalmıyosa gerisi teferruattır, 5cm ve daha alçak yaylar kullanmadan o hızlara çıkmamanı öneririm, rüzgar bu şakaya gelmez.
 

onur kılıç

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
345
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
lastiklerinizin hız endeksi bu hızlara müsait mi? Hız yaparken lastiklerinizi hatırlayın... O süratte çelik kuşakları dağıtırsa 3.Sayfaya haber olursunuz.. Ne bu hız?... karşı şeride bile geçip diğer araçları da riske sokuyor... HIZ FELAKETTİR. Hız yapmak istiyorsanız gidin istanbul parkı kiralayıp basın basabildiğiniz kadar...
 
Üst