benim araba altına kaçırmış !!!

anıl_ilhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
1,410
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
evet arkadaşlar bu günlerde sapıttı benim araba şimdide paspasın altında ıslaklık olduğunu farkettim suyun bir kısmıda paspasa çıkmış yer olarak şöför mahalli ıslaklığın yoğun olduğu alan ise ayak dayama yeri bitiminden itibaren yaklaşık bir iki karış arası bir bölge ,daha öncede yapmıştı ama önemsememiştim yıkamacıların falan su kaçırdığını düşünmüştüm,akabinde yağmur yağmıştı pek önemsemedim bu yüzden ancak bu haftasonu aracı yıkatmamama rağmen dünkü yağmurda eve gidene kadar ıslandığını sabah farkettim .

not ilk ıslaklıkta aracın altını ve giderlerini kontrol ettik herhangi bir terslik yok .. nereden geldi bu su buraya yoksa başlıkta olduğu gibi altına mı kaçırıyor benim araba :confused:
 

VeCCtrA

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
3,126
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Yanlış hatırlamıyorsam yine bir Vectra C kullanıcısı aynı sorundan bahsetmişti. Acaba bizim araçlarda kronik bir sorunmu, bende öyle birşey yok ama kafama takıldı bi bakayım yinede. İnşallah önemli bir sorun değildir...
 

psicomega

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
669
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tekerlek davlumbazının içini kontrol ettinizmi? içi camur dolmuş olabilir seat leon aracımızda böyle olmuştu aracın içi 3 cm su ile doluydu yağmur yağdığında
 

anıl_ilhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Nis 2008
Mesajlar
1,410
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
tekerlek davlumbazının içini kontrol ettinizmi? içi camur dolmuş olabilir seat leon aracımızda böyle olmuştu aracın içi 3 cm su ile doluydu yağmur yağdığında


hayır etmedim ,buradan bu tecrübeyi yaşayanlar varsa sonuçlarına göre haftasonu baktıracağım
 

otto

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
492
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bende geçenlerde fark ettim paspası kaldırınca altının ıslak olduğunu.
kalorifermi dedim suyu kontrol ettim antifriz falan yok.
zannediyorumki paspasın altında bi yoğuşma oluyor ona verdim suyun geldiği hiçbiyer bulamadım sadece sürücü tarafında var sildim temizledim ertesi gün tekrar kontrol ettim bişey göremedim.
 

Any1sT0pMe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
2,272
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
belki aracın altında paslanmalardan dolayı delik açılmıştır suda yoldan geçerken içeriye girebilir altına baktırın olmadı zift attırın... yada aracın altında tapalar olması lazım aracın içine su felan basarsa suyu boşaltma tapaları belki çıkmıştır bakmak gerek... ayrıca bi abimizin dediği gibi kalorifer musluğundan yada hortumlarından yapabilir...saygılar...
 

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
evet arkadaşlar bu günlerde sapıttı benim araba şimdide paspasın altında ıslaklık olduğunu farkettim suyun bir kısmıda paspasa çıkmış yer olarak şöför mahalli ıslaklığın yoğun olduğu alan ise ayak dayama yeri bitiminden itibaren yaklaşık bir iki karış arası bir bölge ,daha öncede yapmıştı ama önemsememiştim yıkamacıların falan su kaçırdığını düşünmüştüm,akabinde yağmur yağmıştı pek önemsemedim bu yüzden ancak bu haftasonu aracı yıkatmamama rağmen dünkü yağmurda eve gidene kadar ıslandığını sabah farkettim .

not ilk ıslaklıkta aracın altını ve giderlerini kontrol ettik herhangi bir terslik yok .. nereden geldi bu su buraya yoksa başlıkta olduğu gibi altına mı kaçırıyor benim araba :confused:
Geçenlerde servise Vectra C gelmişti. Aracın içine fazla motor sesi ve sıcaklık geliyormuş. Ustanın ilk sorusu araç LPG'li mi oldu. Evet cevabını aldıktan sonra önemli olmadığını söyledi. Bazı LPG monte eden firmalar özellikle Vectra C'lerde işin kolayına kaçıyorlarmış. Bilindiği gibi normalde bizim arabaların izolasyonları emsallerine göre oldukça iyi. Ustalar bu izolasyonu bozmamak için LPG montajında kullanılan elektirik tesisatını direksiyon milinin altında sağ veya sol tarafta bulunan lastik kapakları kesip oradan motor bölgesine çıkarıyorlarmış. İşlem bitiminde oraların izolasyonunu ya hiç yapmıyor ya da gelişi güzel yapıp bırakıyorlarmış. Böyle bir durum varsa kontrol edilmesinde fayda var.
 
Üst