Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
uğurcan kardeş olmazsa olmaz janttır tabi tekerlerin 14 incse 15 inç yapmak hem jantları daha iyi gösteriyor, hemde arabanın yere daha iyi basmasını sağlıyor, gerçi yağmurda biraz yalpalama yaptırıyor ama biraz dikkat edeceksin artık kıssadan hisse jant yapmak lazım, tabi senin zevkine göre...bulabilirsen ırmscher ön ızgara, krom ekzos ucu başlangıç için güzel şeyler olur nacizane tavsiyem kolay gelsin..kazasız belası inşallah
benim tavsiyem forumda beyaz renkli çok corsa c var onları gördükden sonra karar vermeni tavsiye ederim hem senin zevkine göre ne yakışmış ne yakışmamış karar verirsin
bencede ılk once jant almalısın bende 1.2 sahıbıyım krom eksoz ucu arka tavan splıer camlarada 2 no fılm yaptırdım ama araba hala jant dıye bagrıyo ama lastık ebatlarına dıkkatetmen cok onemlı
en güzel 16 jant durur.. orjinal boyut olarak 195 45 16 koyduğun zaman araç sürtmez.. ayrıca bu ebat lastiğe sahip orjinal corsa gsi lar bizim corsalardan 1.5 cm daha düşük..
195 45 16 koyan bi abimiz var.. ayrıca arabayı 3 cm düşürdü sorun yok.. şimdi yayları çıkarmış araba sırıttı dio...
demek istediğim 16 inc koyarsan yay gerekir ayrıca onunla beraber spor amortisör.. yani masraflı iş.. ayrıca 195 45 16 için iyi marka lastiklerde bayağ pahalı...
bu durumda orta bşey yapmak istiosan 185 55 15 tak gönül rahatlığıyla...
geçen yolda sertan bayramın aracını gördüm bu arada bayağ şık duruyodu jantlar ve arka ledli stoplar.. o aracıda inceleyebilirsin..
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.