CoRsA TEAM

caglarrr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
13
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
bakımları yetkili serviste yaptırdım km den çok arabaya nasıl bakıldığı önemli değilmi yinede tabiki siz bilirsin kolay gelsin
 

y@vuz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
847
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
hatta düşük kmli ve bakımlı araç öncelikli tercihim. zaten araba almış olmak için almıyorum. beni üzmeyecek araba arıyorum.
kullanırken de satarken de.
 

senturk35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2008
Mesajlar
1,676
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
hatta düşük kmli ve bakımlı araç öncelikli tercihim. zaten araba almış olmak için almıyorum. beni üzmeyecek araba arıyorum.
kullanırken de satarken de.


o zaman sana tavsiye 90 bin km civarındaki araçların ağır bakımları yapılmamış oluyor.

ben 3000 lira kaçırdım.

Şu an aracım 110000 binde 105000 binden sonra volan, baskı balata, diskler, marş motoru, şarj dinamo kasnağı, mazot pompası, akslar benim değiştirdiklerim daha aklıma gelmeyenlerde var.

Ayrıca 90 binlerdeki araçlar 2. lastiklerin bitmesine yakın bir km. alacağanız enjoy silverline cosmo araçlar 185 55 15 ebatı kullanıyor ve michelin continental gibi markalarda 185 55 15 ebatı 4 lastik 800-850 tl. tüm bu yazdıklarımı göz önünde tutun derim. ben şahsen 90 binde hiç bir ağır bakımı yapılmamış araba yerine 110-120 binde tüm ağır bakımları yapılmış masrafsız bir aracı tercih ederdim.
 

BY_Corsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
8,347
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Son düzenleme:

falcon_78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
4,327
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yalan yok 2 tane aldım arkası 8 derinşiğnde lassa dört nevsim
 

BY_Corsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eyl 2006
Mesajlar
8,347
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
yalan yok 2 tane aldım arkası 8 derinşiğnde lassa dört nevsim

Farklı sertlikte hamura sahip lastiklerin tutunmaları farklı olacagından ön tekerlekler ile arka tekerleklerin yol tutuşu farkedecektir.Örneğin kar yada buz da ilerlerken; ön tekerlekler olması gereken çizgide giderken arka tekerleklerin çizgiden çıkıp kaymaya başlayabilir.Bu da çok tehlikeli durumlara yol açar benden uyarması.Eğer imkan varsa 4 adet kış lastiği takmanı öneririm.Ben her kış Uludag da kar,buz her türlü şartı test etme imkanı buldugumdan uyarmak istedim
 

falcon_78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
4,327
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Farklı sertlikte hamura sahip lastiklerin tutunmaları farklı olacagından ön tekerlekler ile arka tekerleklerin yol tutuşu farkedecektir.Örneğin kar yada buz da ilerlerken; ön tekerlekler olması gereken çizgide giderken arka tekerleklerin çizgiden çıkıp kaymaya başlayabilir.Bu da çok tehlikeli durumlara yol açar benden uyarması.Eğer imkan varsa 4 adet kış lastiği takmanı öneririm.Ben her kış Uludag da kar,buz her türlü şartı test etme imkanı buldugumdan uyarmak istedim


sağol aslında benim bu tipte lastik almayı düşünmüyordum nedeni ise benim corsa çoğu zaman evin önünde yatıyorr genel itibari ile şirket aracını kullanıyorum arkadaşım satacam dedi bende lastikleri bildiğim için aldım nerdeyse kullanılmamışl 2 lastik sürekli kullanılsa dediğin gibi 4 tane kullanırdım
 
Üst