daha once bahsettigim uzere ozellikle sabahlari gurultulu calisan ve cok yakan aracimi sali gunu servise biraktim. aracimin yerine bana 2010 model bir zafira verdiler. arac daha 20.000 kmde ve benim aracla ayni motora sahip. 1.7 cdti 110 pk. zaten bu araca binince benimkindeki sorundan emin oldum. yol bilgisayarindaki anlik tuketim ile benimki arasinda nerdeyse 3 litre fark var. herneyse bana enjektorlerin sokulup teste gonderilecegini soylediler. bugun durumu ogrenmek icin aradim. iki enjektorun cok kotu durumda oldugunu bu yuzden almanyayla goruseceklerini ve bu dogrultuda ne yapilacagina karar vereceklerini soylediler. en az bir hafta daha serviste kalacak arac. umarim kullanici hatasi, kotu mazot falan diye basima is acmazlar.
enjektorlerden ikisi arizaliysa bu aracin cok yakmasina sebep olur degil mi arkadaslar?
enjektorlerden ikisi arizaliysa bu aracin cok yakmasina sebep olur degil mi arkadaslar?