hava sirkülasyon motoru

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Cengiz bey astra g aracımda hava sirkülasyon kapağını sorunsuz kullanıyorum.şu ana kadar kırılmadı,bi sefer açtım temizledim yağladım geri taktım.bazı modellerde motor plastiği kırmıyor olabilir mi_?


Evet haklisiniz opel 1480 (01.07.2002) ve 2515 (23.06.2009) nolu not (TIS 2000 den alinmistir) ile yapilan guncellemede bu sistemler icin yeni motor dizayn etti ancak garantisi biten araclarda 240 tl gibi bir rakama yenileme yapiyor. :sopa: Parca nosu...

partno.: 93196653 / catalogueno.: 18 02 742
Parca No : 1802742
Parca Adi : KALORIFER KLEPE AST.G AST H
KDV siz Fiyati : 104.88
KDV li Fiyati : 123.76

Iscilik ile 240 tl kadar oluyor. Ekstaradan birde garanti kapsaminda motorun ucuna bir parca ekleniyor ve bu ariza gideriliyor. :bir:
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Bu arıza tesbitini zaten yapıyoruz. Önemli olan 2 saniye çalışması gereken motorun 10 saniye çalışmasını engellemek.

anladim siz hic okumuyorsunuz lutfen o linkleri bir okuyun once yahu :confused: adam yazmis oraya 3-4 saniye icin 12 tl ye devre var diye resim koymus vs vs
 

MOKIA

Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3,820
Tepki puanı
15
Puanları
38
www.iststatus.com
Cengiz bey astra g aracımda hava sirkülasyon kapağını sorunsuz kullanıyorum.şu ana kadar kırılmadı,bi sefer açtım temizledim yağladım geri taktım.bazı modellerde motor plastiği kırmıyor olabilir mi_?


Senin klima sistemin BEHR olabilir.
Kırılma sorunu genelde DELPHİ lerin sorunu ve piyasadaki çogu Astra nın klima sistemi DELPHİ.
BEHR de kırılmasın diye motor kapagı direk bağlı değil, arada mil var.
Ama sonuçta sistemin çalışma mantığı aynı.
Senin motorunda sürekli voltaj var ve zorlanıyor.
Ama kırılmaması senin kullanımına aracın bulunduhu yere hava koşullarına göre değişir.
İleride kapagın plastiği yeteri kadar zayıfladıgında seninkide kırılacaktır.
Arabayı güneşin altında brakıp aşırı soguk scak vs ortama göre o plastik zayıflar gevrer ve zamanı geldiğinde motor zorlayınca kırılır.
Kırılmadan tedbir almak en iyisi. Kırılmasa o motorun sürekli üzerinde voltajla sıkışması hiç sağlıklı değil.
 

EthemBozkurt

Yönetici
Moderatör
06-Ankara
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
3,444
Tepki puanı
22
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
alacağınız zaman devresini direk voltajla besliyorsanız çektiği akım değerlerine bakın derim.
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Cengiz bey astra g aracımda hava sirkülasyon kapağını sorunsuz kullanıyorum.şu ana kadar kırılmadı,bi sefer açtım temizledim yağladım geri taktım.bazı modellerde motor plastiği kırmıyor olabilir mi_?


tabii bu cengiz beyin dedigi ve videoda anlatilan 10 sn calisma olayina cozum bulmadi o hala ayni :D sadece olayi geciktiriyor.:mad:
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Bu konudaki 6 ncı mesajı oku ve videoyu izle.

abi burda kimse okumuyormu yazilanlari ... :mad:

ben senin sonradan yaptigin devreye bir sey demiyorum o zaten benim ekledigim linkte de var. Adam 7.5tl ye yapmis, yuksek akim rolesi ile; zaten sende yapmissin benzer sekilde... ben o 10 sn yi cozemedi diye opele demisitim TIS2000 deki parca icin dedim yani. Zaten ben o blogtakini aynen uyguladim aracima.

Sende yapmissin cengiz abi eline saglik. :cool:
 
Son düzenleme:

BURAK53

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
15,652
Tepki puanı
2
Puanları
0
Yaş
39
www.facebook.com
cengız abıyle 1 ay kafa patlattık kac saat telefonla fıkır alısverısı yaptık ayrı keza babamda
su yazılanları bı okusanızda bı okuyarak cevap versenız ne guzel olcak arkadaslar
sagol cengız abı gelıstırmısın devreyı bızde saniyeyı dusurduk sımdı ıyı oldu kullanıyoruz guzel emegımıze ugrasımıza degdı
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
cengız abıyle 1 ay kafa patlattık kac saat telefonla fıkır alısverısı yaptık ayrı keza babamda
su yazılanları bı okusanızda bı okuyarak cevap versenız ne guzel olcak arkadaslar
sagol cengız abı gelıstırmısın devreyı bızde saniyeyı dusurduk sımdı ıyı oldu kullanıyoruz guzel emegımıze ugrasımıza degdı

burda bilmiyorum insanlar neden yazilanlari okumuyor anlamiorum iste astra g ve astra h icin bu olaylar bitmistir cozulmus yontemler ortada insanlar opelin yapamadigini yapmis arastirmislar muhendis gibi olayi cozmusler. Okusalar anlayacaklar ama okumadan yaziyorlar insanlarin emekleri ile dalga geciyorlar birde:(
 

fluminense

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
1,310
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Senin klima sistemin BEHR olabilir.
Kırılma sorunu genelde DELPHİ lerin sorunu ve piyasadaki çogu Astra nın klima sistemi DELPHİ.
BEHR de kırılmasın diye motor kapagı direk bağlı değil, arada mil var.
Ama sonuçta sistemin çalışma mantığı aynı.
Senin motorunda sürekli voltaj var ve zorlanıyor.
Ama kırılmaması senin kullanımına aracın bulunduhu yere hava koşullarına göre değişir.
İleride kapagın plastiği yeteri kadar zayıfladıgında seninkide kırılacaktır.
Arabayı güneşin altında brakıp aşırı soguk scak vs ortama göre o plastik zayıflar gevrer ve zamanı geldiğinde motor zorlayınca kırılır.
Kırılmadan tedbir almak en iyisi. Kırılmasa o motorun sürekli üzerinde voltajla sıkışması hiç sağlıklı değil.
evet benim sistem behr Cengiz bey.kalorifer peteğini değiştirmiştim ona da behr takmıştık ordan biliyorum.ama yine de motura akım geliyor diyosunuz.şu devreden edinip montaj yapmalı o halde..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst