arkadaşlar bildiginiz gibi 4 ay boyunca yakıtımı fullden almış, ekonomikliginden ve menzilinden memnun kalmıştım. ancak DPFnin surekli (5gunde bir) devreye girmesi sonucunda Shell V-power!'a donmus ve DPF sorununun kalmadıgını ve performansın sanki 10bg gibi bir artış gösterdigini yazılarımda vurgulamıştım..
arkadaşlar yakıt tuketimi ile ilgili şimdi de şu sorunla karşılaşıyorum
1- önceden fullden aldıgım yakıtla 2km'lik duz yolda(hafif rampa) 3.vites yakıt tuketimim anlık 12lt civarında iken v-pwer'dan sorna 14-16lt civarına çıktı
2- Full'den aldıgım yakıtta genel ortalamam hep 5.9-6.1 arasında iken (aynı yol ve şartlarda), shellden aldıgım yakıt sonrasında 11.gun ort tuketimim 6.5ltye çıktı....
aracın performansındaki bariz artış(veya duzelme) beni gerçekten mutlu ediyor. deger mi deger diyorum... ama bu isi ben anlamadım. sizce neden boyle bir artış olabilir. yakıtın incelik ve kalınlığı ile ilgisi olabilir mi?
arkadaşlar yakıt tuketimi ile ilgili şimdi de şu sorunla karşılaşıyorum
1- önceden fullden aldıgım yakıtla 2km'lik duz yolda(hafif rampa) 3.vites yakıt tuketimim anlık 12lt civarında iken v-pwer'dan sorna 14-16lt civarına çıktı
2- Full'den aldıgım yakıtta genel ortalamam hep 5.9-6.1 arasında iken (aynı yol ve şartlarda), shellden aldıgım yakıt sonrasında 11.gun ort tuketimim 6.5ltye çıktı....
aracın performansındaki bariz artış(veya duzelme) beni gerçekten mutlu ediyor. deger mi deger diyorum... ama bu isi ben anlamadım. sizce neden boyle bir artış olabilir. yakıtın incelik ve kalınlığı ile ilgisi olabilir mi?