İnsignia 1.6 turbo almayı düşünüyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TayfunGR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2014
Mesajlar
142
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
2.el olarak insignia 1.6 turbo olmayı düşünüyorum tavsiye edermisiniz araç hakkında bilinmesi gerekenler neler kronik arızaları varmıdır genel anlamada araçla ilgili bilgiye ihtiyacım var...
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
lpg takılacaksa prins takılmalı yada en kötü ihtimal brcnin enjektörleri kaliteliymiş bir versiyonunun o taktırılmalı. yani hızlı ve yüksek kapasiteli enjektör ister...
turbo kontrol edilmeli yağ veriyormu boşluk varmı? turbosu normalde tamir edilemez cinstenmiş Türkiye distribitörü fabrikasının turbo için yedek parça yollamadığından bahsetti yan sanayi malzemelerle tamir ediliyormuş piyasada... neyse bu çok ince ayrıntı oldu...
volant baskı balata çok dayanıklı değil fazla uzun ömürlü olmuyor dikkat edilmeli. 2000 liraya yakın masrafı olur muhtemel...
1.6 turbo için aklıma gelenler bunlar şimdilik. kasa için pek bilgim yok insignia forumlarındanda okumak lazım biraz bişiler öğreniliebilir.. piyasadaki fiyatlarına göre alınabilecek keyifli heybetli kaliteli bir araba bana göre...
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Forumda 12938192832 kez açıldı konu, lpg uyumlu yakıtı da abartılı değil. Turbo motor kullanmayı bilmeyen arkadaşlar krank-volan üzerinde yürümek yerine turbo üzerinde yürüyorlar o yüzden yakıt bir hayli fazla oluyor. Sürekli düşük devirde sürmek veya sürekli abanmak inanılmaz tüketimlere sebep olabiliyor.

LPG uyumuna aklım almıyor özellikle, benzin türkiyede o kadar dandik ki 95 oktan diye bilinen benzin 91.5-92 oktan civarında uyduruk bir yakıt, ya LPG? Yaklaşık 105oktan vuruntu yapmayan mis gibi yakıt. Magnezyum alaşımlı subaplar zaten benzinde de binince aynı şekilde yıpranıyor, klasik subap takımı takılarak büyük regülatörlü bir LPG kiti taktığınızda gayet lezzetli oluyor, enjektörlere herkes çok önem veriyor ancak regülatör enjektörden önemlidir :)
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Forumda 12938192832 kez açıldı konu, lpg uyumlu yakıtı da abartılı değil. Turbo motor kullanmayı bilmeyen arkadaşlar krank-volan üzerinde yürümek yerine turbo üzerinde yürüyorlar o yüzden yakıt bir hayli fazla oluyor. Sürekli düşük devirde sürmek veya sürekli abanmak inanılmaz tüketimlere sebep olabiliyor.

LPG uyumuna aklım almıyor özellikle, benzin türkiyede o kadar dandik ki 95 oktan diye bilinen benzin 91.5-92 oktan civarında uyduruk bir yakıt, ya LPG? Yaklaşık 105oktan vuruntu yapmayan mis gibi yakıt. Magnezyum alaşımlı subaplar zaten benzinde de binince aynı şekilde yıpranıyor, klasik subap takımı takılarak büyük regülatörlü bir LPG kiti taktığınızda gayet lezzetli oluyor, enjektörlere herkes çok önem veriyor ancak regülatör enjektörden önemlidir :)

işte o yüzden prins diyorum ;) fazlası var eksiği yok prinsin... maşallah :D
 

kara-şimşek

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bende cok seviyorum bu araclari gorsel olarak ozelliklede ic kisim.Sadece insignia uzerine acilmis bir forum var birde orada arastirin daha detayli bilgi icin
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst