Kaloriferden Su Geliyor Acil Yardım!!

snllBla

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Herkese merhabalar arkadaşlar. İki gün önce öğle saatlerinde hava ciddi anlamda sıcaktı ve aracımı da biraz performanslı kullandım daha sonra benzinliğe yakıt almak için durdum yakıt parasını vermek için arabadan indim parayı verip arabaya tekrar döndüğümde baktım ki; aracın ayağa hava üfleyen kalorifer gözlerinden paspasların üzerine su akmış. Kaputu açtım motor suyuna baktım haliyle eksilmişti daha sonra suyu tamamladım ve aracımı çalıştırdım. Bir 10dk kadar rolantide çalıştı ancak ne bir kaçak, ne bir su eksiltme, nede paspaslarda bir ıslanma yoktu. Bunun üzerine yola koyuldum ve eve geldim hala bir sıkıntı yoktu. İki gün içinde yaklaşık 40km kadar yol yaptım ve hala bir sıkıntı yoktu. Ancak bugün tekrar aracımı performanslı olarak kullandım ve eve geldiğimde baktım paspaslarda önceki kadar çok değildi ancak bir ıslanma olmuştu.

Özetle aracımı sakin kullanınca hiç bir sıkıntı yok ancak performanslı kullandığım zaman dediğim gibi ayağa hava üfleyen kalorifer gözlerinden, yolcu ve sürücü paspalarına iki tarafa birden su sızıyor. Bunun sebebi ne olabilir?

Şimdiden herkese teşekkürler.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Kalorifer konumu Sıcakta mı? Soğukta da yapıyor mu? Yolcu tarafı daha mı ıslak oluyor? Sıkıştırınca hararet ne kadar yükseliyor, antifreeze durumu nedir?
 

snllBla

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kalorifer konumu Sıcakta mı? Soğukta da yapıyor mu? Yolcu tarafı daha mı ıslak oluyor? Sıkıştırınca hararet ne kadar yükseliyor, antifreeze durumu nedir?

Kalorifer konumunu tam olarak bilemiyorum çünkü soğuktan sıcağa, sıcaktan soğuğa bir kaç defa geçiş yapmıştım suyu hangi durumda sızdırdı bilemiyorum tam olarak. Yolcu tarafı dediğiniz gibi daha çok ıslak oluyor. Hararet sıkıştırınca çok fazla yükselmiyor; genelde hava sıcakken 91-92'lerde gezinirken sıkıştırdığım zaman 94-95'lere çıkıyor. Antifreeze durumuna gelecek olursakta kışlık bakımında antifreeze konulmuştu ancak ilk kaçakta büyük oranda ıslattı paspasları ve antifreeze yerine su doldurdum yaklaşık olarak 2lt civarında da su aldı.
 

selo06

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
1,431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
o zaman yüksek ihtimal sıcak konumunda yaptı,kalorifer peteği olma ihtimali var.
 

snllBla

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
o zaman yüksek ihtimal sıcak konumunda yaptı,kalorifer peteği olma ihtimali var.

Kalorifer peteği olsa sürekli yapması gerekmez mi? Bana sanki bağlantı yerlerinden zayıf bir nokta var gibi geldi çünkü zorlama yapmadığım sürece kaçak yapmıyor.
 

selo06

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2009
Mesajlar
1,431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
kalorifer peteği olsa sadece sıcak açıldığı zaman paspasın oraya su sızdırır.Bi sıcağı hiç açmadan deneyin sorun varmı
 

snllBla

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Nis 2014
Mesajlar
15
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kalorifer peteği olsa sadece sıcak açıldığı zaman paspasın oraya su sızdırır.Bi sıcağı hiç açmadan deneyin sorun varmı

Peki petekten olsa sıcaktayken sürekli sızdırma yapmaz mı? Yoksa oda sadece sıkıştırınca mı yapar?

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 13:44 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 11:07 ----------

Yok mu yardımcı olabilecek, yardım..
 
Üst