Kapanan Bayiiler

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Merhabalar,
Satış rakamlarını incelemedim ama İstanbul Anadolu yakasında dikkatimi çeken,

Opel Arkas(Eski boğaziçi) 2 showroom ve servisini kapadı. Anadolu yakasında eski ve büyük bayiiler idi. Sebebi ise kar etmemesi imiş.

Erpaş satış showroom u bıraktı. Sadece servis veriyor. Yetkili serviste de genelde araç nereden alındı ise o bayiiye gidiliyor. Yakında servis de kapanabilir belki

Gebzedeki Yeni açılan Ekcan da kapattı.

Bu süre zaafında pendikte atm açıldı.

Sanırsam işler bayii tarafından kötüye gidiyor. Ne oluyor, ne bitiyor bilen var mı? İlerlemek yerine bu konuda da geriye gidiliyor.
 

ilker_yusuf

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
1,734
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bence büyük bayiler halen istanbulda yaka ayırd etmiyorum ama işlerine iyi bir şekilde devam ediyor... Anadolu yakasının en büyük bayii Gedizler halen devam...
Avrupa yakasında bayiler birazz daha iyi durumda yıllardır..
ODAK - ERDEMİR - ATAKÖY

Çok fazla bayii ve servis olmasındansa adam akıllı hizmet veren bir kaç bayii olması daha iyidir. Ben mesala arkas opel altunizade showroom ilgisini beğenmemiştim... gedizler showroom iyi ama servis karşılama ve ilgi bence düşük...
erdemir haramirdere olmasından dolayı evime uzak ama servisede oraya götürmeyi planlıyorum. tabii aramın iyi olması artı bir avantaj ama bunlar önemli konular servis yetkilileri telefonda bile sorularıma daha samimi ve net yanıt veriyorlar kestirip atmıyorlar hiç
 

arif06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ocak 2013
Mesajlar
1,290
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yetkili servis bakım fiyatları pahalı. Birçok markanınki (hyundai, toyota) çok daha uygun. Bu nedenle ilk yıl bakımından sonra herkes özele kaçıyor. Ayrıca piyasada Corsa ve Astra(J kasada çok fazla yok) harici diğer araçlar pek gitmiyor(insignia ve ticariler). Ayrıca bazı kronik sorunlar hala var. Örneğin yeni Corsalarda 2-3 yıl sonra oluşan direksiyon sesi, yay gıcırtısı, plastik tıkırtısı. Nette okuduğumuz dizellereki standart bazı arıza kodları...Bu gibi basit şeylerden dolayı haliyle insan düşüncede kalmıyor değil. Bunların çoktan aşılması lazımdı. Herkes aldığı sıfır aracı diğer markaları duyup gördükçe haliyle aynı oranda sorunsuz olmasını istiyor. Ama ben sırf sağlamlığına güvendiğim için ilerde yeni İnsigniaya geçmeyi düşünmüyor değilim. Hayırlısı olsun diyelim.
 
Son düzenleme:

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Uygun fiyat, müşteri memnuniyeti gibi konularda olumlu adımlar atmadıkça çöküş aynen devam edecektir.
 

multispace

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Kas 2012
Mesajlar
1,166
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Özel servisler yetkili servislerden daha ilgili olunca insanlar özel servisi tercih ediyor..

10 liralık parçaya 50 tl vermeyi kimse istemez. gerek yok. o yüzden çöküş devam edecek Savaş abinin dediği gibi
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Kapanmaların ana sebeplerinden biri işi ciddiye almayan bir sistem olmasından kaynaklanıyor. Müşteri her zaman yolunacak kaz gibi görülesi ve ama firmanın müşterisine sahip çıkmaması yedek orijinal parçanın anasının nikahı olması, kronik sorunların çözülememesi insanı marka olarak canından bezdirmesi ve tam anlamı ile yakıt düşmanı olması benim ilk aklıma gelenler bunlar...

Ben Opel aşığı biri idim ama bundan sonra dünya tek marka kalsa at arabası alırım da opel asla....
 

mustaferbil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
yetkili servisler insana hizmet vermek yerine onlara para kaynağı gözü ile bakıyor. iyi serviste kötü serviste. tamam babasının hayrına yapsın demiyoruz ama insanlara biraz güler yüz, fiyatlarda makul seviyede kar, iyi hizmet vs gibi ilerlemeler yapmazlarsa her servis kapanmaya mahkumdur. ben gittiğim bir serviste ötelenirsem, ilgilenen olmazsa kusura bakmasın ben oraya bir daha adım atmam!
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
İşte uzun zamandan bu yana araçlara bakmak için firmaları dolaşıyorum opisten girdim içeri kim kime dum duma neyse gezdim dolaştım araçlara filan baktım sonra çıkıp başka bir firmaya gittim. Kapıda hoş geldiniz diyen biri sonra ikramlar filan sonra araçlara bakarken teknik bilgi ister misiniz? diyen bir eleman... sonra çay kahve soğuk içecekler... sonra hangi aracın ne kadar bakım ücreti olduğu hakkında bilgiler... ulan dedim buradan araba almasam bile alasım geldi :D
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
gedizleri hiç sevmem ama adamlar ne yapsın içeride 10 tane satış yapan adamda olsa 10 tane adam boş kalmıyor. doğal olarak ilgilenemiyorlar. maltepe erele gittim vw polo için onlarda aynı. ama şimdi hyundai gitsen zaten adamlar az satıyorlar girenide kaçırmamaya çalışıyorlar...
 
Üst