Kapı izolasyon lastiği?

Epsilon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar Astra G ve H'nin, Corsa D'nin kapıları bildiğiniz gibi Astra J gibi kasanın içine girmiyor, üzerine oturuyor. Kayınpederin Aveo'su da aynı tarzda kapılara sahip.

Haftasonu Eskişehir'e gittiğimde onun aracının kapılarındaki bir özellik dikkatimi çekti. Kapıların iç tarafında fabrika çıkışlı olarak izolasyon lastikleri takılı ve ses yalıtımı açısından çok işe yarıyor.

image4-e1402342359633.jpg


image6-e1402342684447.jpg


image5-e1402342413991.jpg


Bu lastiklerin Astra H'ler için olanları mevcut mudur? Yoksa zaten Cosmo'da vs. var mıdır? Yoksa da halledilir mi? Ne dersiniz?
 

alemdarli46

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ustam d segmenti olan araçların çoğunda özellikle Amerikan ve japon arabaları chevrolet, toyata, honda gibi araçlarda çift fitil kullanılır. hem kapı içinde hemde kaportada.

astralar c segmenti araç olduğu için tek fitil kullanılır.

astra h için yoktur.

astra j d segmenti olarak piyasaya çıktığı için mevcuttur.
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
ustam d segmenti olan araçların çoğunda özellikle Amerikan ve japon arabaları chevrolet, toyata, honda gibi araçlarda çift fitil kullanılır. hem kapı içinde hemde kaportada.

astralar c segmenti araç olduğu için tek fitil kullanılır.

astra h için yoktur.

astra j d segmenti olarak piyasaya çıktığı için mevcuttur.
astra j'yi d segmenti yaptınız tebrikler.
insignia e kasa olsa gerek o zaman.
corsada c'ye terfi etti herhalde.
h kasa elegance yada cosmo'larda böyle diye hatırlıyorum.
classic kasalarda yoktur malzemeden sağlam çaldılar çünkü.
g kasada yoktu ama o yıldaki araçların bir çoğudan yoktur sanırıyorum.
corsa d'de varmı hiç hatırlamıyorum yarın bakarım :D
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
herhalde arkadaş bir yanlışlık yapmış. Astra d sınıfı değil, c sınıfı..
 

Epsilon

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
198
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Hocam zaten fotoğraflarını koyduğum araç Aveo, bırakın D'yi B segmenti, en fazla B+ diyebileceğimiz bir araç. Kaldı ki diğer arkadaşların da söylediği gibi Astra (H de J de) C segmenti.

Sanırım Chevy tutsun diye cimriliğe kaçmamış GM :)
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Sallama serbest heralde, segmentler C'ler D'ler havada uçuşuyor :)

ABS şu an neredeyse A segmenti(i10, micra, C1, vs.) araçlarda bile standart. Ama bundan 15 sene önce C segmenti(Golf, Astra, Focus, Megane, vs.) araçlarda yeni yeni standart oluyordu, opsiyondu.

Bu tip yalıtımla ilgili iyileştirmerler parçalar, araçların konfor seviyesi arttıkça giderek standartlaşır. 2004 tasarımı Astra'da olmayan bir özellik, 2014 model bir B segmenti araçta olabilir.
 
Üst