Lpg ve Buji

moonwalker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
69
Tepki puanı
0
Puanları
6
Siteyi ziyaret et
Benim araçta süper 4 ün performansı 280 TL ye patladı. Lpg zaten yüksek ısı yayan bir yakıt, üstüne bir de yüksek ateşleme yaparsanız olan bobine oluyor. Yüksek ısıya platin dayanabiliyor, lpg nin verimli ateşlenmesi için kutup başı aralığı 0,7 mm olmalı. Benzin bujileri lpg de ancak yarı ömürlü olabiliyor. Şu anda lpg/cng bujinin performansından çok memnunum, 30.000 km de ömrü var çok hesaplı olduğu ortada
 

TuRkiShPoWeR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
786
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Çift tırnak gm kullanıyorum.Bujileri yeni değiştirdim 25 bini geçmişti ama usta hayret etti.Hiçbir problem yoktu , vaktini doldurdu diye değiştirdim, gayette memnunum...
 

fluminense

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
1,310
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Bosch lpg li araçlar için tek tırmak platin buji üretmiştir.
diş kalınlığı araca göre özel, lpg sistemi düşünülerek yapılmış.
ben kullanıyorum, memnunum.
pahalı da değil ayrıca
4 tanesi 44 lira
alınır, takılır, gönül rahatlığınca kullanılır..
size katılıyorum,ben de evelden çift tırnak vardı,açtık baktık ömürleri bitmiş..gm tek tırnak taktık,belirgin bi performans artışı hissettim tabii ki lpg de..benzinde araba yığılıyor resmen..
az kullanayım bir de platin uçlu lpg bujilerinden deneyecem..
 
Üst