lütfen yardım :(

salmastras

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
slm arkdaşlar,
ben ankara-beypazarından serkan, 2004 astra G elegance 1.6 twinport aracım var aracım 63.000 de,sıfır olarak aracımı aldım ilk aldığım zamanlar kullanımı ve yol tutuşu çekişi çok hoşuma gidiyordu ama şimdilerde beni kendinden soğutuyor, aracım benzinli hiç tüp taktırmadım ama tüp taktırmayı düşünüyorum fakat bu çekişten düşme olayı epey düşündürüyor beni:(aracımın 60.000 bakımını opiste yaptırdım memnun kaldığım pek söylenemez:( aracımı ilk çalıştırdığım zaman rölantide kendi kendine devir saati yükselio düşüyo araç titremeye başlıyo gaza yüklendiğimde geçiyor,bunun nedeni ne olabilir?opisin yanında bulunun özel opaş servisi bana kelebekten kaynaklanıo değişmesi gerekli dedi,sizlercede bu nedenden kaynaklanıyorsa maliyeti nedir?ayrıca aracımın klimasında da bir sorun var, klima gazı dolu olduğu halde klima içeriyi soğutmuyor:( iki gün önce amasyaya gittim araba kavrulduk:( giderken şaşmazda başkent opele gösterdim,oradaki usta klima motoru çalışmıyor dedi,sabahtan beri gelen 10.cu araba olduğunu söyledi,bu modellerde çok sık rastlanıyormuş doğrumu?ayrıca klima motorunun değiştirdiklerinde de hemen olamayacağını radyatörün önünde bulunan bir ızgara içerisinde filtrelerin olduğunu bunlarında değişmesi gerekebileceğini söyledi,sizlerde aynı fikirdemesiniz?ben beypazarında oturuyorum ve çok sık ankaraya gelme imkanım olmuyor gelsemde aracımla nadirin geliyorum ve güvenebileceğim,gözüm arkada kalmadan aracımı teslim edebileceğim bir ustaya ihtiyacım var,kendi servislerine götürsemde şikayetlerim aynı duruyo ve üstüne üstlük 2 katı para talep ediyorlar,sizlerin bana yardımcı olabileceğini düşünüyorum...saygılar, iyi çalışmalar...

Not:60.000 bakımında aracımın silindirlerini değiştirdiler, aracımda ki teklemeyi ve fazla yakması o nedenden dolayı kaynaklanıyormuş:( silindirlerden biri çalışmıyor dediler, bende tamam dedim. ama hala aynı sıkıntıyı yaşıyorum aracımda hala rölantide tekleme, devir göstergesi bi 1500 lerde bi 0 da gaza yüklendiğimde düzelio ama her zaman böylemi olacak bu??? yardımlarınızı bekliyorum...
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadas..önce klima konusuna gelelim evet klima kondensatorunda filitre var ve her 3-4 senede bir degismesi gerekir..30 -40tl lik bir filitre..degistir belki problemin biter...
gelelim motora...
kelebek temizlemesi ve rolanti arti agr temizligi yaptir..arti kelebegin kenarinda ince vakum hortumu var bir bak büyük ihtimalle orda kacak var hava kacirma emme varmi bak..bunlari yapinca insallah problemin biter..bence o kadar motor tamiri silindirler bosuna idi ...birde bunlardan sonra tekleme devam ederse lambda yani oksijen sensorunu bir ölctür---gecmis olsun
 

salmastras

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
selim bey ilginiz için teşekkür ederim yarın ilk işim vakum hortumuna bakmak olacak ama klima ile ilgili ocak ayında polen filtreleri değişti diye hatırlıyorum faturayı araştırayım değişip değişmediğine bi bakayım sizleri haberdar ederim..
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
polen filitresi degil...klima peteginin yanindaki kutuya klima gas filitresiyani bu filitrenin görevi gasdaki nemi tutmak o degisecek...parca bu
!Bp)sHpQ!2k~$(KGrHqMH-CcEuYywco3jBLs29GRryg~~_35.JPG


parca petegin isaretli oldugu yerin icinde
905499.jpg
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
birde klima calisirken hortumlari kontrol et soguyormu ??? olaya biraz yaklasmis oluruz
 
Üst