İş dünyasının önemli yayın organlarından BusinessWeek "Müşteri Hizmetleri Alanında En Başarılı 25 Şirket" araştırmasının bu sene 4.sünü yayınladı.
Müşteri Hizmetleri alanında yaptığı araştırmalarla bilinen JDPower'ın verileri kullanılarak hazırlanan araştırma 1000 okuyucunun anketleri değerlendirilerek elde edilmiş. Genel sıralamada 7. olan Japonya'lı Lexus, Personel Kalitesi ve Hizmet Verimliliği konularında A+'a layık görülmüş. Genel değerlendirmede 16. sırada bulunan Jaguar ise Lexus ile aynı nota sahip. 7. sıradaki Lexus 966.44 puan alırken, Jaguar ise 916.34 puana sahip.
İlk 25 sıralamasına lüks otomobil üreticilerinin girmiş olması ise çokta şaşırtıcı olmasa gerek. Ayrıca lüks araçların sundukları özellikler dışında müşteriye satış sonrası verdikleri memnuniyet ile de tüketicilerine olan hassasiyetlerini ortaya koydukları görülmekte.
Tam listeye ulaşmak için: http://bwnt.businessweek.com/interactive_reports/customer_service_2010/