Opel astra teknik veriler

wagaboys

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar Astra teknik verileri ve çarpışma testleri videolarını paylaşmak istedim.Euro ncap tarafından yapılan testler ve ilgili makaleler Euro ncap araç testlerinde avrupada tek basığımsız kuluş testlerden geçemeyen araçlar trafiğe çıkmasına izin verilmiyor.


Adult occupant protection
100px.gif

100px.gif

100px.gif

Side impact driver


Çocuk sınırlamalar ;

18 aylık Çocuk Britax Roemer Baby-kasası, arkaya bakacak
3 yaşındaki çocuk Britax Roemer Duo Plus, ileriye dönük
Yaya koruma
Görüntü yok araba ön kullanılabilir;





Car details
Hand of driveLHDTested modelOpel Astra 1.6 EnjoyBody type5-door hatchbackYear of publication2004Kerb weight1240VIN from which rating appliesWOLOAHL4848-104022 and WOLOAHL484521534



rating-adultoccupant30.gif
yetişkin
255_236_0_255_0_16.gif
255_236_0_255_0_16.gif
255_236_0_255_0_16.gif
255_236_0_255_0_16.gif
255_236_0_255_0_16.gif

34
Front: 14
Side: 16
Seatbelt reminder: 2
Pole: 2
rating-childprotection30.gif
çocuk
0_150_233_255_0_16.gif
0_150_233_255_0_16.gif
0_150_233_255_0_16.gif
0_150_233_255_0_16.gif
255_255_255_0_0_16.gif

39
rating-pedestrian30.gif
yaya
58_156_50_255_0_16.gif
255_255_255_0_0_16.gif
255_255_255_0_0_16.gif
255_255_255_0_0_16.gif

3



Yorumlar
Astra çok güçlü puanlama araba, bir gövde ile son derece istikrarlı ve işgalcileri için iyi bir koruma sağlar. Sadece iki nokta ön etkisi ve yan etkileri performansı da etkileyici idi ve kaybedildi hiç puan kaybedildi. Koruma çocuk için de işgalcilere ve çocuk kısıtlamaları iyiydi hemen hemen bütün Euro NCAP performans sınırlarını karşılayacak. Üç yaşındaki çocuk koltuğunun ISOFIX demirleme sırasında genç çocuk araba koltuğunun tutturulmasında yetişkin kemerleri kullanılan kullanılır. Yaya koruması zayıftı.

Ön darbe
Sürücü ve yolcu dahil tek kademeli tethered hava yastıkları, kemer ön gergileri ve yük sınırlayıcıları için sükunet sistemi. Ancak sürücünün göğsüne yükler yüksek tarafında vardı bu iyi çalıştı. Fren ve debriyaj pedalları ayrılmaya, böylece sürücünün bacaklarının yaralanma riskini azaltır tasarlanmıştır. Fascia düzeyi ve saldırı ayak içine de Deformasyon minimal edildi. Çok fazla tasarım çaba sürücü diz ve üst bacak koruma artış olmuştur.

Yan etkisi
Bu koltuk içeren çok etkileyici bir yan etkisi koruma sistemi göğüs ve pelvis yan hava yastıkları monte. Astra da kafası bu perde önünde oturmuş korumak ve arka standart olarak monte hava yastığı var.

Çocuk oturan
Ise genç çocuk bir Opel markalı arka Baby-Safe kısıtlama bakan kullanılan 3 yaşındaki kullanılan bir Opel ileri Britax Romer Duo Plus sükunet bakan markalı. Çocukların kafaları tamamen yan etkisi ve frontal ama genç çocuk ve yaşlı çocuk göğüs yükü boyun yük yüksek tarafında edildi korundu. Sadece olmayan bir şeriti bir yolcu ucunda kalıcı sembol oldu. Bir arka bir çocuk koyarak karşı uyarmak değildi-yolcu ön hava yastığı karşısında sükunete karşı karşıya.

Yaya
Kaput sadece iki küçük alanlarda top sunulan koruma. Ancak öncü ve arabanın tamponu çok düşmanca olduğunu kanıtladı. Bu yeni bir tasarım için hayal kırıklığı yaratan bir sonuç oldu ve Euro NCAP Opel daha ciddi bu önemli güvenlik alanı almaya çağırdı.
 

wagaboys

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Tem 2009
Mesajlar
11
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Adult occupant protection
100px.gif

Frontal impact driver
100px.gif

Frontal impact passenger
100px.gif

Side impact driver
legend-adultoccupant.gif



Child restraints
18 month old ChildBritax Roemer Baby-safe, rearward facing3 year old ChildBritax Roemer Duo Plus, forward facing

Pedestrian protection
No image car front available


Safety equipment
Front seatbelt pretensioners
detail-check1.png
Front seatbelt load limiters
detail-check1.png
Driver frontal airbag
detail-check1.png
Front passenger frontal airbag
detail-check1.png
Side body airbags
detail-check1.png
Side head airbags
detail-check1.png
Driver knee airbag
detail-check0.png


Car details
Hand of driveLHDTested modelOpel Astra 1.6 EnjoyBody type5-door hatchbackYear of publication2004Kerb weight1240VIN from which rating appliesWOLOAHL4848-104022 and WOLOAHL4845215345


Comments
The Astra is a very strongly scoring car, with a body that is extremely stable and provides good protection for occupants. Only two points were lost in the frontal impact and the side impact performance was impressive, too, and no points were lost. Protection for child occupants was also good and the child restraints meet almost all Euro NCAP performance limits. The three year old child restraint used ISOFix anchorages while the younger child’s used the adult belts to fasten the restraint to the car. Pedestrian protection was poor.

Front impact
The restraint system for the driver and passenger incorporated single stage tethered airbags, belt pre-tensioners and load limiters. These worked well, although loads on the driver’s chest were on the high side. The brake and clutch pedals are designed to break away, so reducing the risk of injury to the driver’s legs. Deformation at fascia level and intrusion into the footwell were minimal. There has been much design effort to increase protection for the driver’s knees and upper legs.

Side impact
A very impressive side impact protection system that includes seat mounted thorax and pelvis side airbags. The Astra also has a head curtain airbag fitted as standard to protect those seated in the front and in the rear.

Child occupant
The 3 year old used an Opel branded forward facing Britax Romer Duo Plus restraint while the younger child used a Opel branded rear facing Baby-Safe restraint. The children’s heads were fully protected in side and frontal impact but the neck load on the younger child and the chest load on the older child were on the high side. There was only a non-permanent pictogram on the passenger’s end of the fascia. It did not warn against placing a child in a rear- facing restraint opposite a passenger frontal airbag.

Pedestrian
Only two small areas of the bonnet top offered protection. But its leading edge and the car’s bumper proved to be very unfriendly. This was a disappointing result for a new design, and Euro NCAP urges Opel to take this vital safety area more seriously.
 

yaparsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2009
Mesajlar
68
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
bu hangi astralar için acaba f,g,h hangi kasa acaba. bide çeviri tam olmamış galaiba net bir şey anlaşılmıyor
 
Üst