Opel insignia 2.0 dizel krank kesmesi motor indirme

metexxx

Kayıtlı Kullanıcı
03-Afyonkarahisar
Katılım
24 Ara 2021
Mesajlar
51
Tepki puanı
24
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Opel insignia 2.0 dizel KRANK KESMESİ motor indirme sebebi
1) en çok yağ pompasındaki contanın aşınması ve dökülen parçların süzgeci tıkaması ile contanın aşınmasıyla hava çekmesiyle yağ basıncı düşük uyarısı, bu durumda motor yağ karterini söktürüp erling marka conta alıp değiştirmek her 80 bin 100 binde değiştirilmeli yağ pompasını yenisini almaya gerek yok yağ soğutucuyu da almaya gerek yok eğer yağ pompası arızlaysa zaten araç çalışmaz motor yatak sarmıştır ayrıca araca ani yüklenirseniz krank keser yada manuel kullanırken 4 den 5 e atacak yerde 3 e atarsanız krank keser örnek
2) diğer en önemli sebep motorun aşırı ısınması bununda sebebi partikülün dolması aracı kısa mesafede sürmeyim 15 km 20 km den sonra araç partikülü temizlemeye başlıyor partikülün dolmasıyla motorun aşırı ısınması ve parçaların krank piston yataklar ın sıcaklığa dayanmaması sonucu arızalanması kırılması bunun için her 100 binde partikülü söktürüp egzozcularda makinaya koyup temizletin örnek
partükülü sökmeden içine kimyasal basanları yapmayın tam temizlemiyor o kimyasalları almayın boşuna para verirsiniz 2024 temizleme fiyatı 1.500 sökme takma 1.000 tl dir bu arada egr yide temizletin
3) krank keserse ne yapacağız tüm motoru söktürün blok slindir kapağı pistonlar tamamına baktırın sakın sökme ücreti için 5 bin kazanayım diye motoru indir kaldır yapmayın tüm sök tak 25 bin, indir kaldır 20 bin, eğer motorun bloklarında çatlak yoksa yada piston kol çıkarmamışsa yani blok sağlamsa kendi motorunuzu yaptırın toplam masraf 90 ile 100 bin (2024 fiyatları gm krank 25 bin piston segman 14 bin blok rektefe 15 bin üst kapak taşlama 5 bin yatak kasnak 5 bin enjektör temizleme 4 adet 4 bin bu arada orjinal gm çok pahalı toplam 100 bin) ayrıca en önemlisi iyi bir rektefiyeci, çıkma motor ise sağlam çıkmacıdan alınmalı yani alınan çıkma motor daha önce açılmamış ve 200 bini geçmemeli bu konuda yurt dışı motorlar dağa sağlam bu işin merkezi ise ankara ostim bir motor ustasıyla bakıp alınmalı ostimde bilinen güvenilir çıkmacılar ise oto güven ve rs satıcıdan garanti alınmalı motorun daha önce sökülmediği ve 1 hafta garanti vermeli eğer bu konuda anlaşırsanız alınabilir çıkmaların fiyatı 60 bin ile 75 bin arası sıfır motor ise zaten bulunmuyor onunda fiyatı 220 bin eğer satmayacaksanız aracı sıfır motor çıkmadan veya motoru yaptırmadan daha sağlam ancak aracı satsarsanız en fazla aldığınız sıfır motorun yarısını satış fiyatına yansıtırsınız sonuç olarak çıkma açılmamış km düşük güvenilir satıcıdan çıkma motor almak en mantıklısı çünkü içindeki tüm parçalar orijinal GM, ayrıca afl hatası vermesinin de sebebi (bazen farlardan birinin yanması bazen sönüp hata vermesi) yine ISINMA danfarın merceğin içindeki demir çeliği bile eğiyor ve dönmesini engelliyor etrafındaki desetekleri toranvidayla genişletinki rahat dönsün hata gider gidip sıfır 25 bin çıkma 10 bin verip far almayın. son olarak size bu seçenekler arasında alt olasılıklar dahil ve en mantıklı böyle bir yorumu size kimse yapamaz
 
Son düzenleme:

Hasip

Yönetici
Genel Başkan
03-Afyonkarahisar
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
8,930
Tepki puanı
6,142
Puanları
113
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Mete hocam bilgilendirmeler için teşekkürler. Bende son bir dipnot geçeyim özellikle internette satılan ucuz yağlara dikkat edin. Malum devir ekonomi devri ancak çok fazla hile dönüyor yağ işlerinde...
 

metexxx

Kayıtlı Kullanıcı
03-Afyonkarahisar
Katılım
24 Ara 2021
Mesajlar
51
Tepki puanı
24
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
hasip bey asla yan ürün kullanmam yağ dahil motul kullanıyorum opellerin en büyük sorunu ISINMA
 
  • Beğen
Tepkiler: Hasip
Üst