opel omega V8

askinaslan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
583
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
bugün bir yerde gördüm omeganın V8 modeli (100. yıl olan kasadan) piyasaya sürülmeden proje durdurulmuş. gerçekten çok üzüldüm.

G8%206.jpg




74099068.qDTv6bJI.Omega_B_v8com_04.jpg
 

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
aşkın bide lotus omega ya baksana, ben kafayı yiyom o araç için.

bide v8 opel v8.com almıştı sanırsam arkasında bile böle yazıyordu.
 

M@honi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
6,933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
opel için büyük bir kayıp bence
 

Ghent

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2009
Mesajlar
2,385
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Bugün gördüm derken? Piyasda olmayan bir aracı nasıl görebildiniz anlamadım ben :S Ayrıca resmini koymuş olduğunuz motor Vauxhall Monaro'nun 6.0 litre Active Fuel Management'li motoru =)
 
Son düzenleme:

Ghent

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2009
Mesajlar
2,385
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Omega V8 :

Opel , dönemin amiral gemileri BMW 5 serisi ve Mercedes'in E sınıfı ile boy ölçüşebilmek amacı ile,V8 bir motoru,amiral gemisi Omega'ya koymayı düşünmüştü..Birkaç prototip araç üretilerek V8.com olarak adlandırıldı...Sedan ve station wagon olarak tasarlanmıştı. V8.com konseptinin,bir "mobil ofis" izlenimi bırakması amaçlanıyordu.Standart bir Omega station wagon,130mm uzatılarak,yolculara daha fazla yer açılması hedeflenmişti; araçta 9.5 inchlik LCD ekranlar , internet erişimi, ve video konferansı yapması için eklenmiş kamera ve ses düzeneklerinin entegre edildiği mobil telefon, bulunuyordu..Ayrıca araç Xenon farlarla,ve AFS denilen (günümüz insignia’sında bulunan far sistemi – Advanced Fronlight System ) sistem ile donatılmıştı. Motor GM’in LS1 V8 motoru ile güçlendirilmiş idi. Bu motor o dönemde Chevrolet Corvette ‘ lerde kullanılıyordu.Araç Franfkurt Motor Show’da 99 yılında ilk kez sahneye çıktı.Omega V8.com aslında seri üretime geçmesi beklenen bir otomobil idi.2000 yılında 70. Geneva Motor Show’da ilk kez halka tanıtıldı. (2-12 Mart 2000) . V8 motorlu Omeganın , 2000 yılının sonbaharında satışa çıkması planlanıyordu.

Ancak Omega V8in piyasaya çıkmadan önce bir problemi vardı..Aracın “tam gaza” dayanabilecek olup olmadığı tartışılıyor idi..Motor hararet yapabilirdi,ve otobanda uzun süre kullanımı motora zarar verebilirdi.Bu sebeplerden dolayı piyasaya sürülmesi iptal edilmişti.

25 Haziran 2003’de sonuncu Omega B ,( 797.011.) 3.2 V6 motoru ile piyasaya son kez çıktı.

Alıntı yapılan makale:Wikipedia
Opel was aiming to compete with BMW 5 and Mercedes E class, deciding of putting the V8 engine into at the time flagship model Opel Omega. There were prototypes of sedan and station wagon version (equipped with multimedia systems, and named V8.com). [edit]Omega V8.com The V8.com concept car project was meant to be a "mobile office" it was built on Omega station wagon which was elongated by 130mm, to provide more space for the passengers and additional equipment; containing separate 9.5 inch LCD screens for all passengers, internet access and integrated video conference mobile phone system with separate cameras and microphones providing passengers hands-free operation. Additionally the car was equipped with Xenon headlights, and Advanced Frontlighting System (AFS), automatically adjuststable to the road conditions. Hence the name it was powered by a GM LS1 V8 engine. The car debuted at Frankfurt Motor Show in 1999.[11] [edit]Omega V8 Opel was planning to upgrade it's flagship Omega model with powerful GM LS1 V8 engine used in Chevrolet Corvette. Unlike V8.com which was the concept car, this model was planned to go into the serial production. Omega V8 was showed publicly for the first time at 70th Geneva Motor Show (March 2 - 12, 2000). A V8 engined version was to be put on sale autumn 2000.[12] Cancelling The reasons for cancelling production plans were concerns about whether the engine was vollgasfest (German, "Full throttle resistant") - the engine might overheat and be damaged if driven flat out on the Autobahn for long periods of time.[citation needed]

 
Üst