Otomatik vites sevenler derneği

rpsykho

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 May 2009
Mesajlar
428
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
başlıkla alakası yok ama bişe sormak istiyorum forumda aradım doğru yeri bulamadım yeni konu açıpta gereksiz sayfa doldurmak istemedim...

opel astra opc extreme- opel diplomat- opel omega v8.com dışında opel lerde V8 motor varmı yada başka bi firmaya V8 motor ürettimi???
 

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
başlıkla alakası yok ama bişe sormak istiyorum forumda aradım doğru yeri bulamadım yeni konu açıpta gereksiz sayfa doldurmak istemedim...

opel astra opc extreme- opel diplomat- opel omega v8.com dışında opel lerde V8 motor varmı yada başka bi firmaya V8 motor ürettimi???

diğerlerini iyi biliyorum demiyorum ama KAD serisi vardır opelin. kapitan admiral ve diplomat.
diplomatda olduğunu bilmiyorum hatta 1991-92 otohaber dergisinde çıkan antalyada bir admiral vardı. v8 di. kapitanda kullanıldığını bilmiyordum.

v8.com da zaten 300 küsür üretilmiş galiba. amerikan motorlarını kullanmışlar V8 de.
 

KLAS34

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2009
Mesajlar
358
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar aracımı her geçen gün daha çok sevmeye başladım nedeni ise,
yeni farkettiğim bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum;
aracım ,virajlı inişlerde kısaca gaza ve frene basmadığımda araç kendi hızlandığı zamanlarda vites d konumunda yani normal sürüs konumunda kompressör yapıyor.bir alt vitese geçiyor ve böylece fene basma ihtiyacı duymuyorum.:D
ayrıca kick down normalde gaza tam basınca olur ,
ama ben gaza tam basmasam bile biraz hızlı basınca alt vitese geçiyor..
bunlarıda daha yeni farkettim:D
sanırım biraz geliştirmişler yeni araçlarda tam otomatikleri..
 
Son düzenleme:

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar aracımı her geçen gün daha çok sevmeye başladım nedeni ise,
yeni farkettiğim bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum;
aracım ,virajlı inişlerde kısaca gaza ve frene basmadığımda araç kendi hızlandığı zamanlarda vites d konumunda yani normal sürüs konumunda kompressör yapıyor.bir alt vitese geçiyor ve böylece fene basma ihtiyacı duymuyorum.:D
ayrıca kick down normalde gaza tam basınca olur ,
ama ben gaza tam basmasam bile biraz hızlı basınca alt vitese geçiyor..
bunlarıda daha yeni farkettim:D
sanırım biraz geliştirmişler yeni araçlarda tam otomatikleri..

basmaya başladım diyosun yani. bas artık araba motor açılmadan çürücek.
 

serhaniscimen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
103
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
selam

selam otomatikçi arkadaşlar ben de 3 yıldır otomatik vites kullanıyorum rahatlığına diyecek yok.Benim bi sorum olacak vites kolundaki mandal sadece r ve p ye geçerken mi basmalı yoksa n 3 2 1 de de basmamız gerekiyomu mandala.Ben tüm geçişlerde mandalı kullanıyorum.Acaba doğrumu yapıyorum :)
5da40v9s305dvalug0h4.jpg
 

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
selam otomatikçi arkadaşlar ben de 3 yıldır otomatik vites kullanıyorum rahatlığına diyecek yok.Benim bi sorum olacak vites kolundaki mandal sadece r ve p ye geçerken mi basmalı yoksa n 3 2 1 de de basmamız gerekiyomu mandala.Ben tüm geçişlerde mandalı kullanıyorum.Acaba doğrumu yapıyorum :)
5da40v9s305dvalug0h4.jpg

mandalın şanzımanla bir bağlantısı yok. kolun altında yanlışlıkla vites değişimi olmasın diye bir tırnak vazifesi görüyor. yani basarak yada basmayarak kullanabilirsin. bir zararı yok.

aramıza hoşgeldin.
 
Üst