Rampada Çekiç Gücü Zorluyor...

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Kesinlikle aracınızda ,


Z16xep lerde yapılması gereken subap ayarı yapılmadığı için kompresyon kaybı var .

Ya şu husus hep aklıma takılmıştır, gerçi arkadaşın konusunu da bölmek istemem ama yeri tam da yeri geldi.

Ecotec serilerinde manuel sübap ayarı gerekmez hidrolik itici sistemi var deriz.

Z16XEP'e özel bir durum mu bu? Mesela A16XER için de belli bir km'den sonra sübap ayarı ister mi?

Ya da LPG montajı yapıldığı için mi gerekiyor, benzinle kullanılsaydı gerekmezdi diyebilir miyiz?
 

astraopc

Yönetici
Moderatör
52-Ordu
Katılım
1 Nis 2010
Mesajlar
2,877
Tepki puanı
47
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ya şu husus hep aklıma takılmıştır, gerçi arkadaşın konusunu da bölmek istemem ama yeri tam da yeri geldi.

Ecotec serilerinde manuel sübap ayarı gerekmez hidrolik itici sistemi var deriz.

Z16XEP'e özel bir durum mu bu? Mesela A16XER için de belli bir km'den sonra sübap ayarı ister mi?

Ya da LPG montajı yapıldığı için mi gerekiyor, benzinle kullanılsaydı gerekmezdi diyebilir miyiz?

Z16XEP in astra H ve Vectra C de kullanılan versiyonlarında maalesef 120binde bir subap ayarı gerekiyor . 2 subap ayarı ile 350-360 bin km gidiyor .

Z/A16xer ise zaten vvti olduğu için subap ayarı yok. Herşeyi yapıyorlar kendi kendilerine .
 

m__sonmez

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Mar 2007
Mesajlar
1,457
Tepki puanı
0
Puanları
36
www.facebook.com
tak bi pedal commander aracının keyfi yerine gelsin ;)
 
Üst