Rot-Balans İşlerinden Anlayanlar... Yardım!

mustymsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Nis 2019
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
215 50 17 normal standarti. 225 215 ten daha genis lastiktir. Acaba lastik genisliginden mi yasiyorsunuz bu problemi. lastigin havasini 32 basiyorsaniz 36 basip deneyin yumusaksa lastik kendini az havada oldugu icin saliyor olabilir.
Hocam ilginiz için teşekkür ederim. Allah razı olsun.

lastikbasinc.jpg


Kapı içi bilgiler bunlar ve hep lastik havasını burada yazana göre ayarlarım.

Sıkıntı şu ki tekerin kendini salma durumu sadece sol tarafta ve sol yönde direksiyonu tam çevirip geri geri gitmeye başlayınca oluyor.
Sola direksiyonu tam çevirip ileri doğru giderken sorun yok.
Sağ ön tekerde iki yana da direksiyonu çevirip ileri ya da geri manevralarda herhangi bir sürtme yok. Yeterince boşluk da var ve esneme görünmüyor.
Sırf denemek için rotçu ön iki tekerin yerini değiştirmişti. Ama sonuç rot ayarının bozulması haricinde aynıydı.

Sanıyorum şasici yaptığı işlemi eksik yaptı. Yaklaşık 1 cm geri çektiğini söyledi tekeri. Çünkü önceki halinde lastik baya sürtüyordu. Çamurlukta oluşturduğu izden de belli oluyor. Şimdi de sürtme var ama oldukça az. Belki yarım santimetrelik bir sürtme var ya da yok. Son 3000 kmdir bu şekilde kullanıyorum aracı hiç bir sıkıntı yaratmadı bana. Ama yine de 100 lira üstünde değeri olan bir aracın sıkıntısı olduğunu bilmek canımı sıkıyor. Çözülmesi gerek. Belki başka bi şasiciye götürüp biraz daha çekin geri desem sorun hallolacak ama artık sanayi işlerine güvenemiyorum. Daha doğrusu ustalara güvenemiyorum. Servise götüreceğim mecburen ama dediğim gibi bilinçsiz olmamak adına gittiğimde aracın şöyle bir problemi var ve çözümü muhtemelen şu, bunu düzeltin diyebilmek istiyorum. Yoksa diğer türlü ön tarafta ne varsa değiştirir servistekiler.
 
Üst