Merhabalar. Benim şöyle bir durumum var.
Ben sabahları 3 - 4 dk aracı rolantide çalıştırıp 1 dk de 2000 - 2500 devir arasında gaz verp sonra trafiğe çıkıyorum. en fazla 15 km yol yapıyorum ve en soğuk havada bile sıcaklık 3 derecenin altına düşmüyor.(Trabzon - Merkez)
Stop ederken de 1 dk bekleyip sonra stop ediyorum (Turbo için)
Geçen arkadaşla muhabbet ederken onda da Wolksvogen Caddy var ustası aracı 1 dk den fazla rolantide çalıştırma bekleyeceksen 1 dk den fazla stop et bekle demiş hatta sabahları aynen çalıştır 2. viteste motoru zorlamadan aracı ısıt rolantide fazla çalışmaya gelmez yeni nesil araçlar demiş.
Şimdi kafama takıldı 2004 z13dt 1,3 cdti corsa aracımız var. sabahları çalıştırıp sonra mı motoru ısıtmak lazım 2. viteste yok benim gibi 4 dk felan çalışması mı daha iyi?
Ben sabahları 3 - 4 dk aracı rolantide çalıştırıp 1 dk de 2000 - 2500 devir arasında gaz verp sonra trafiğe çıkıyorum. en fazla 15 km yol yapıyorum ve en soğuk havada bile sıcaklık 3 derecenin altına düşmüyor.(Trabzon - Merkez)
Stop ederken de 1 dk bekleyip sonra stop ediyorum (Turbo için)
Geçen arkadaşla muhabbet ederken onda da Wolksvogen Caddy var ustası aracı 1 dk den fazla rolantide çalıştırma bekleyeceksen 1 dk den fazla stop et bekle demiş hatta sabahları aynen çalıştır 2. viteste motoru zorlamadan aracı ısıt rolantide fazla çalışmaya gelmez yeni nesil araçlar demiş.
Şimdi kafama takıldı 2004 z13dt 1,3 cdti corsa aracımız var. sabahları çalıştırıp sonra mı motoru ısıtmak lazım 2. viteste yok benim gibi 4 dk felan çalışması mı daha iyi?