Detanasyon çizgisine en yakın nokta en güçlü noktadır düşüncesinden yola çıkmak istiyorum. Detanasyon yaşamamak için elimizde hangi değerler olmalı? En önemlisi bu değerleri ne ile kıyaslamalıyız?
rolantide nedir tam olarak bilmiyorum bazı araclarda 13.5 dur gazladıgın 12,5 13 gibi olması lazım safc beyine etki ediyorsun üst postta yazdıgım gibi bununla ilgili bilgi alacam bu işleri yapanlardan duruma göre yardımcı olmaya calışacam yarışlar derken izmirde mi yarışlar yoksa konya mı konyadakiler 13 mayısda deniyor ama tam bilmiyorum gerekli yardımı yapacam sana ...
Egehan;
afr değerleri kullanım şekline ve motor özelliklerine göre değiştirmen gerekir. ekonomik kullanım istersin, devir çevirmezsin afr yi 20 ye doğru çekip fakirde gidersin. performans/devir çevirmek istersin afr yi 10 doğru çekip zengin karışım yaparsın ama çok karışık işler. soğuk ayrıdır sıcak ayrı, alt devir ayrıdır üst devir ayrı. bunlar harici detanasyondur, çok fakire düşüp harareti artırmak vs. kötü sonuçlar yaratır.
kendim yaparım dersen ayar için ihtiyac duyacağın veriler var. onları okuyacak ekipmanlar var mı? yok sadece afr yi görebiliyorum dersen tamamen senin bilgi beceri yeteneğine kalır. motor tepkilerine göre ayar yapman harareti gözlemen gerekli.
tavsiyem profesyonel destek alman daha iyi olur.
ayrıca site sponsorlarından v-max var. yetkilisine özel mesajla konuyu bildirip fikir almayı dene.
bilgi olması açısından linkteki maxiboost ve barıs nickli üyelerin mesajlarını bir okuyun.
http://www.cardanadam.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=20167#p255559
Detanasyon çizgisine en yakın nokta en güçlü noktadır düşüncesinden yola çıkmak istiyorum. Detanasyon yaşamamak için elimizde hangi değerler olmalı? En önemlisi bu değerleri ne ile kıyaslamalıyız?