Silindir kapak değişimi faydaları?

mustafa07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
1,088
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Herkese iyi forumlar
Vectra 2.0 silindir kapak değişiminin motora hissedilir bir performans katkısı olur mu ?
Motor sesinde değişim olur mu ?
Ne gibi katkıları olur
Belki saçma bir konu oldu ama subablar ile takim halinde değiştirmeyi düşünüyorum fiyat olarak hangi aralıklar uygundur?
Teşekkürler

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

erdogan_5561

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ara 2014
Mesajlar
191
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Mustafa benim araç jonta yakmıştı jontayı değiştik, sibopları değiştik ciddi bir performans artışı olmuştu. Ozaman lar açılmışken keşke tüm motoru yaptırsaydım diye düşünüyorum şimdi. Kullanacağın parçalar orjinal olması lazım tabi. Ben subapları alırken yan sanayisi ( markayı hatırlayamıyorum ) 150 TL iken ben orjinal Gm yi 450 Liraya almıştım. Orjinal kullanırsan silindir kapağı jonta subap derken tahminimce 3000 Tl civarı masraf çıkar. Eğer yan sanayi parçakullanırsan ve işçilikte uygun olursa daha düşük bir maliyete halledersin.
 

mustafa07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
1,088
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Mustafa benim araç jonta yakmıştı jontayı değiştik, sibopları değiştik ciddi bir performans artışı olmuştu. Ozaman lar açılmışken keşke tüm motoru yaptırsaydım diye düşünüyorum şimdi. Kullanacağın parçalar orjinal olması lazım tabi. Ben subapları alırken yan sanayisi ( markayı hatırlayamıyorum ) 150 TL iken ben orjinal Gm yi 450 Liraya almıştım. Orjinal kullanırsan silindir kapağı jonta subap derken tahminimce 3000 Tl civarı masraf çıkar. Eğer yan sanayi parçakullanırsan ve işçilikte uygun olursa daha düşük bir maliyete halledersin.
Opelim g* sitesinde 890 lira fiyatı var ama subab var mi bilmiyorum. Şuan bi sorun yok araçta ama 3 kez taşlandı değiştirmek gerekebilir diye düşünüyorum usta daha tasalanmaz dedi rektefeci çünkü

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bulent SARI

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,015
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
kapak düz ise taşlanmaya gerek kalmaz her söküldüğünde kapak taşlanacak diye bi durum yok ha su kanallarının kenarları çürür kaynatılır taşlanır yada hararet görür taşlarsın sübap değişiminde taşlanmasına gerek kalmayabilir.süpsan sübapda işinizi görür.İnternette satılan 900 tl lik kapakları tavsiye etmem 900 e çıkma temiz kapak alın kullanın derim.
 

mustafa07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
1,088
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
kapak düz ise taşlanmaya gerek kalmaz her söküldüğünde kapak taşlanacak diye bi durum yok ha su kanallarının kenarları çürür kaynatılır taşlanır yada hararet görür taşlarsın sübap değişiminde taşlanmasına gerek kalmayabilir.süpsan sübapda işinizi görür.İnternette satılan 900 tl lik kapakları tavsiye etmem 900 e çıkma temiz kapak alın kullanın derim.
Sorun şu araç bi da ha hararet yaparsa kapak değişmesi gerek bende o yuzden olmadan değiştirip biraz binip satayım diyorum ama mantıklı mi bilmiyorum

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bulent SARI

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,015
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
gerek yok bence düzgün yapılmış bir kapak vede sürekli antifirizi olan soğutma sistemi kusursuz çalışan bir arabanın kapağı senelerce gider.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Kapağı sökün, usta bakarak yorum yaparsa, umursamayın. Rektifiyeciye yollayın, ölçümlerini yapsın, gerekirse taşlar, gerekirse taşlamaz, yenisi gerekirse o söyle. Ölçmeden yorumlamak için gözle görülür eğiklik olması gerek.

Ardından Süpsan marka alabilirsiniz, hiç sorun olmaz. Conta da Elring alabilirsiniz, toplayan usta iyi ise, sıkıntısız binersiniz.

Fakat:
Üst tarafı sağlamlaştırırsanız, aynı anda aşınan alt kısım, yani piston kısmı zayıf nokta kalır, bu sefer oradan kaçırabilir. Durum bu.
 

mustafa07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
1,088
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
gerek yok bence düzgün yapılmış bir kapak vede sürekli antifirizi olan soğutma sistemi kusursuz çalışan bir arabanın kapağı senelerce gider.
Valla hocam 1 senedir kırmızı antifirzli en son taslattigimizda usta tanıdıkdi normalde bunu taşlamam abi dedi ama güzelce yaptım dedi ondan sonra sorun çıkmadı hiç araç suda eksiltmiyor şuan. Şuan binilmiyor pek satacağız zaten bir süre binip Ama işte insan korkuyor gene conta yakarsa taşın değişmesi gerek artık son haddine gelmiş amaç içimiz rahat etsin.

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Adam gibi yapılan kapak durduk yere sorun çıkarmaz. İçin rahat olsun yola devam. Ne zaman kendini bırakır ise o zaman durduk yere kapak filan işleri sadece para harcamadan ileri gitmez. Mustafa.
 

mustafa07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2014
Mesajlar
1,088
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
30
Siteyi ziyaret et
Adam gibi yapılan kapak durduk yere sorun çıkarmaz. İçin rahat olsun yola devam. Ne zaman kendini bırakır ise o zaman durduk yere kapak filan işleri sadece para harcamadan ileri gitmez. Mustafa.
Anladım nadir bey teşekkürler. Peki aracı arada bir sıkıştırmak 5000 devirlere çıkmanın zararı olur mu korkar oldum bisey olacak diye

ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst