Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Kayış kopmaya yakın belli etmez belki ama zincir kopmadan ses yapıyordur herhalde. Yani bir şekilde belli eder ama koparsa iş kötü. Bisikletin bile zinciri atsa gitmiyor
Tor çelik malzemeden titinyum kaplamadan olsa kopmayacak malzeme kırılmayacak malzeme yoktur. Kopar hemde çat diye kopar. Bir ömrü var. 120-150 bin her neyse o km geldiğinde gidip değiştirmek gerek. Değiştirmez isek motoru kucağımıza alır mutlu sona gelmiş oluruz.
Isı,sürtünme,çevre şartları vs sonucunda metal yorgunluğu denen etki ortaya çıkıyor,özellikle haraketli yani mekanik parçalarda üreticinin yayınladığı kullanıcı speclerine uymak lazım üretici 150 binde değişim öneriyorsa en doğrusu değiştirmektir,
triger,fren,sıvılar vs gibi önemli konularda masraftan kaçmamak lazım.Disklerdede ömür uzatmaya çalışıyoruz talaş alarak,et kalınlıkları ve duzlemsellikleri bozulduğu için dengeli sıkma olmuyor değişmesi gereken aşınan eskiyen periyodunu dolduran her parçayı zamamında değişmek lazım.
Bugün yetkili servisi aradim ses gelince zincir degisimi yapiyorlarmis duzenli yag bakımı yapılmazsa zincir ses yapmaya basliyormus ve bozuluyormus ayarı
evet zincir bir mühdet sonra ses yapmaya basliyor. Ayrica cok sahit oldum motor isigini yakiyor arastirdiklarinda ise zincir sünme yapiyor. orginaliyle söktükleri zinciri yan yana koyduklarinca bariz bir sekilde sünme oluyor
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.