X14XE Tekleme Sorunu

onurtasbolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Siteyi ziyaret et
Herkese Merhaba, forumlarda oluşan kirlilik nedeniyle konuyu bulamayıp tekrar başlık açtıysam şimdiden özür dilerim
99 model corsa 1.4 16v X14xe araca sahibim, Şikayetim aracın alt devirlerde Tekleme sorunu. devir 3000 den sonra arabada sarsıntılar hissedilmeyecek kadar azalıyor performansta alt devirler harici bir kayıp yok. Aracımı seviyorum ama bu arıza beni araçtan soğuttu. arıza için yapılanlar;
1)10 40 yağ iticileri tıkar 5 30 koyalım denildi, yapıldı sonuç hüsran
2)Ateşleme bobini buji buji kabloları yenilendi yine hüsran yine hüsran,
3)Trigere vs tüm ağır bakımları yapıldı
Artık olay kapak yapmaya kadar ilerliyor boş beleş para ödemekten sıkıldım,
benzinde de lpg dede aynı arıza var, benzinle sarsıntılar daha yumuşakken lpgde daha hissedilir. Aynı arızayı yaşayan ve çözüm bulan birisi varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim. :mad::mad::mad::mad:
 

Ose

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
463
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Ben bobin diyorum. Sorununuz ateşleme. Bobin değişti diyorsunuz muhtemelen yansanayidir. Sübap için de kompresyon testi yaptırın.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

lyolcul

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
628
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Çift tırnak buji taktı iseniz bir de tek tırnak buji takip deneyin. Bende de benzer sorun vardı. Astra g benim araç. Benim derdime çare olmuştu tek tırnak buji.
 

NuRo

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
966
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Herkese Merhaba, forumlarda oluşan kirlilik nedeniyle konuyu bulamayıp tekrar başlık açtıysam şimdiden özür dilerim
99 model corsa 1.4 16v X14xe araca sahibim, Şikayetim aracın alt devirlerde Tekleme sorunu. devir 3000 den sonra arabada sarsıntılar hissedilmeyecek kadar azalıyor performansta alt devirler harici bir kayıp yok. Aracımı seviyorum ama bu arıza beni araçtan soğuttu. arıza için yapılanlar;
1)10 40 yağ iticileri tıkar 5 30 koyalım denildi, yapıldı sonuç hüsran
2)Ateşleme bobini buji buji kabloları yenilendi yine hüsran yine hüsran,
3)Trigere vs tüm ağır bakımları yapıldı
Artık olay kapak yapmaya kadar ilerliyor boş beleş para ödemekten sıkıldım,
benzinde de lpg dede aynı arıza var, benzinle sarsıntılar daha yumuşakken lpgde daha hissedilir. Aynı arızayı yaşayan ve çözüm bulan birisi varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim. :mad::mad::mad::mad:

aynı sorun benim astramda da var bahsettiginiz aşamaları bende denedim ancak nafile. iki farklı ustada motor kompresyon testi yaptırdım sonuç: 2 nolu silindir sibop yanık çıktı. diğer 3 silindir ilk marşta 150 bar basınçlara cıkarken 2 nolu silindir 3 marşta bile 75i zor görüyor. ortalama masraf 700-1000 tl arası dediler bayramdan sonra yaptıracam
 

onurtasbolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Şub 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Siteyi ziyaret et
cevaplar için teşekkür ederim komp. testini yarın yaptıracağım araç için, basınç eksik çıkarsa doğru kapak yapımına. ayrıca kapak söküldüğü için egr ye ulaşım daha kolay olacak metal conta ile iptal etmeyi düşünüyorum. Sizleri bilgilendireceğim en kısa zamanda
 
Üst