yol bilgisayarı ışık dalgalanması

siyah260

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
herkese iyi akşamlar. aracım 2005 astra eastronic. bugün dikkatimi çeken bir durumu anlatacağım. seyir halindeyken araç vites arttırırken ya da yavaşlayıp vites düşürürken yol bilgisayarı ışığında dalgalanmalar oluyor. bu dalgalanmalar tam vites geçişlerinde oluyor. ben pek anlam veremedim. bilgisi olan var mı bu konuda?
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
herkese iyi akşamlar. aracım 2005 astra eastronic. bugün dikkatimi çeken bir durumu anlatacağım. seyir halindeyken araç vites arttırırken ya da yavaşlayıp vites düşürürken yol bilgisayarı ışığında dalgalanmalar oluyor. bu dalgalanmalar tam vites geçişlerinde oluyor. ben pek anlam veremedim. bilgisi olan var mı bu konuda?

dalgalanmadan kastınız parlaklığın artıp azalması şeklindemi? eğer öyleyse aracınızı bir elektrikçiye gösterip akü ve şarj dinamo voltajlarını ölçtürün. sonrasında kutup başlarının ve şase kablosunun korozyon durumuna baktırın. muhtemel voltaj düşmesinden kaynaklanan bir durumdur...
 

siyah260

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
evet ışığın artıp azalması şeklinde. dediklerinizi bir yapayım bakalım.
 

mesut456

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
34
Tepki puanı
0
Puanları
6
Siteyi ziyaret et
bu elektrıklı dıreksıyonun çektiği akımdanda olabılır. yanı bu bır sorun olmayıp sız yenı farketmıs olabılırsınız. bende de aynı durum var . bence önemsiz bişey.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
bu elektrıklı dıreksıyonun çektiği akımdanda olabılır. yanı bu bır sorun olmayıp sız yenı farketmıs olabılırsınız. bende de aynı durum var . bence önemsiz bişey.

aracımda aynı sorun oluştuğunda voltajı bir kaç gün gözlemledim ben. direksiyonu çevirince 10.5 volta kadar anlık düşüyordu. sonrasında kutup başlarını söküp zımparaladım ve negatiften motora ekstra bir kablo çektim. şimdilerde 12 nin altına düşmüyor. birazdaha güçlendirme yapıcam yakın zamanda şase kablolarına ve şarj kablosuna. zamanla geçirgenlikleri azalıyor anladığım kadarıyla...
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sorun sarj dinamosundan kaynaklı konjektör sorunu olabilir
 
Üst