2001 vektra b 1.6 sallama sorunu kesiklik

EthemBozkurt

Yönetici
Moderatör
06-Ankara
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
3,444
Tepki puanı
22
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
eyvallah .ankarada olsaydın bakardık iyice.bende op-comda var araca bağlar en ince ayrıntıları bile kontrol ederdik.
 

mete.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Teşekkürler serviste bağlıyorlar fakat anladıklarını zannetmiyorum hiç kimse arıza şudur diyemiyor yapmadığım kalmadı bi gün bu arabayı yakacam galiba .
 

EthemBozkurt

Yönetici
Moderatör
06-Ankara
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
3,444
Tepki puanı
22
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
cihaza bağlayıp tura çıkacaksın tüm verileri kontrol edeceksin mutlaka birinde anlıkta olsa ipucu verir çünki arabanın herşeyini cihazla takip edebiliyorsun.
 

ens_mtn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
41
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar buna benzer bir arıza benim aracım da da oldu birsürü şey söyled,ler enson bir usta ısı termostadı mı ısı müşürü mü bir parça değiştirdi oldu şimd şikayetlerim ortadan kalktı fiyatı da 30 tl. anlatımlarımdan anlamayan varsa resmini çekip ekleyebilirim
 

mete.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
o nu da deyiştim termostatı da arkadaşım
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kardesim..aklima son care olarak motor sensoru yani kranmili sensoru geliyor cünkü bu parcanin görevi devir yükseldikce ateslemeyi öne alma cünkü devir yükseldikce ateslemye zaman kalmaz bundan dolayi 5 derece önde atesleme yapar...bu parcaya baktir...insallah sorunun biter....;)
belki deviri tam ölcemiyor yalnis veriler veriyordur...ve dolayisi ile ateslemede zamanlama problemi oluyordur..
 
Son düzenleme:

mete.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Selim abi tespitin güzel fakat ikisini de denedim yani grank sensörü ve egzantrik sensörü fakat çıkma parçalarla yenisini kimse taktırmak istemiyor bu ihtimali de kafamdan sildim ,aklımda emme manifoltunu sökmek var maf sensörüne yeterli basınç gelmiyormu acaba veya egr valfinin manifolda girişlerinde sıkıntı olabilirmi arkadaşlar
 
Son düzenleme:

mete.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tüm opelim.net üyelerine duyurulur tekleme düzensizlik gibi sorunlarımı büyük ölçüde hallettim nasılmı : emme manifoldu ve altındaki egr nin bağlı olduğu parça söküldü ve tamemen kurum bağlamış olduğundan egr valfinin görevini yapamadığı anlaşıldı detaylı temizlikten sonra, motor 20 beygirlik ilave almış gibi atak oldu sallama tekleme gibi olaylaylar %80 gitti . bu tip arızası olan arkadaşlara duyrulur.boşuna parça deyiştirip motor açtırmayın dostlar.
 

mete.

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sağol dostum zor çözdük lakin sonuç güzel, arkadaşlarımızın bu tip dertleri araştırırken zorlanmamaları için sonuçları birbir yazdım umarım faydalı olur.
 
Üst