acil yardim!!

agrebb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
68
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
oradan geçen herhangibir kablo yok bildiğim kadarıyla. kaçak testi yaptırın en kesin çözüm bu olur. linkini verdiğim konuda anlattığım gibi kendinde kaçak testi yapabilirsin. araca sonradan başladığın birşey yoksa kaçak testi yaparken birisi avometreyi takip etsin sende içeride direksiyon sol altındaki sigorta panelinden sigortaları tek tek söküp kontrol edin. tabi hepsini birden söküp kontrol etmeye çalışmayın. sonra yerlerini kaybedersiniz :) birini söküp degerlerde değişiklik varmı yokmu diye kontrol edip onu takın diğerini sökün. avometre de 0.02 gibi bir değer gördüğünüzde kaçak yok demektir. bunun üzerindeki değerler kaçak olduğunu gösterir.sigorta paneli. bu işlemi siz yapmayacaksınız elektrikçi ye bu şekilde kaçağı buldurun.
c1c5ecce2e6dcdc5adefdf26959350f8.jpg


HUAWEI MT1-U06 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkürler. Deneyecem dediginiz gibi.
 

abdullah38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
51
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
birde şarj dinamosu konjektörü arızalı ise aküyü şarj yapmaz veya az yapar bu parçanın sağlamlık testi şöyle yapılır dijital ölçü aletiyle araç çalışıken kutup başlarına bağlayın uçlarını 13.5-14 volt görürseniz ekranında şarj ediyor 12.5-13volt görürseniz az şarj ediyor 14voltun üzerinde görürseniz fazla şarj eder buda dinamonu diyotları ve aküye zarar verir (araç stop halinde ölçü aleti 11-12.5 v gösterir akünün durumuna göre değişir bu deger)
 

agrebb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
68
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
birde şarj dinamosu konjektörü arızalı ise aküyü şarj yapmaz veya az yapar bu parçanın sağlamlık testi şöyle yapılır dijital ölçü aletiyle araç çalışıken kutup başlarına bağlayın uçlarını 13.5-14 volt görürseniz ekranında şarj ediyor 12.5-13volt görürseniz az şarj ediyor 14voltun üzerinde görürseniz fazla şarj eder buda dinamonu diyotları ve aküye zarar verir (araç stop halinde ölçü aleti 11-12.5 v gösterir akünün durumuna göre değişir bu deger)

Gizli menuden bakınca akü değeri 13
İle 13.3 arası geziyor duruma göre şarj dinomisunda sorun yokmuş sağlıklı şarj ediyor dedi usta ama bakacaz artık sağolun
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Gizli menuden bakınca akü değeri 13
İle 13.3 arası geziyor duruma göre şarj dinomisunda sorun yokmuş sağlıklı şarj ediyor dedi usta ama bakacaz artık sağolun

akü üzerinden ve şarj dinamosu çıkışından ölçtürün. 13-13.3 düşük eğerki herhangibir fazla akım çeken (fan cam ısıtıcı vb) sistem çalışmıyorken...14-14.4 aralığında olmalı...
 

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
Evet sarj 14 u gormelı arac calısırken.bu arada cd30 u kontak tan acma kapamaya ayarlayabılırsın ugrasma bosuna.yolbılgısayarı menusunden yap dene aku bıtecekmı bosuna kablo cekmesınler sımdı.ayrıca gızlı menunun kapandıgından emın olun.orneklerı var akusunu bıtırenler duyduk forumda.

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

agrebb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
68
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet sarj 14 u gormelı arac calısırken.bu arada cd30 u kontak tan acma kapamaya ayarlayabılırsın ugrasma bosuna.yolbılgısayarı menusunden yap dene aku bıtecekmı bosuna kablo cekmesınler sımdı.ayrıca gızlı menunun kapandıgından emın olun.orneklerı var akusunu bıtırenler duyduk forumda.

E6603 cihazımdan Tapatalk kull
anılarak gönderildi
Gizli menuden yao demişsiniz birde gizli menunun kapandığından emin ol demişsiniz anlayamadım kusura bakmayın biraz açar misiniz?
 

agrebb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
68
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
akü üzerinden ve şarj dinamosu çıkışından ölçtürün. 13-13.3 düşük eğerki herhangibir fazla akım çeken (fan cam ısıtıcı vb) sistem çalışmıyorken...14-14.4 aralığında olmalı...

Sıfır akü takıldı iki kez ikisindede en fazla 13.3 u gördüm hiç bir şey açık değilken
Aceba torpido gözü mü dedim iyi kapanmiyor telefonun videosunu açıp torpido ya koydum oda kapanıyor:)
Şarj dinamosu olsa aküyü şarj etmez aracı aktarma ile calistirdim yine yarım saat dolaşıyorum akünün üzerinde yeşil yanıyor onunla 3 ,4 gün idare ediyorum.aküyü aldığım yerde şarj dinamosu sağlam kaçak başka yerde dediler.
 

agrebb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
68
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar müsait olup gidince maalesef cd30 u kontaga baglatacagim.
Akü değişimi sonrasında kumandadan camlar kapanmiyor onu fark ettim
Ayrıca torpido üzerindeki üfüreçlere sanki bir şey dökülmüş gibi izler iç kısımda parmagimi içine söküp baktım yağlı gibi birşey dökülmüş gibi aceba bir bağlantısı olabilir mi?

Not :telefondan yazıyorum yazım hataları için kusura bakmayın
 

agrebb

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Şub 2016
Mesajlar
68
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Evet sarj 14 u gormelı arac calısırken.bu arada cd30 u kontak tan acma kapamaya ayarlayabılırsın ugrasma bosuna.yolbılgısayarı menusunden yap dene aku bıtecekmı bosuna kablo cekmesınler sımdı.ayrıca gızlı menunun kapandıgından emın olun.orneklerı var akusunu bıtırenler duyduk forumda.

E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Yol bilgisayarından teyb kontaga bağlanabiliyor mu kablo falan cekmesinler demişsiniz yanlış mi anladım.
Aracı kitledigimde tüm ışıkları sönüyor bilgi ekranı gösterge plaka isigi vb sadece kilit isigi açık göğüs kısmındaki düğme üzerindeki
 

marmarali83

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ara 2011
Mesajlar
1,735
Tepki puanı
1
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Yol bilgisayarından teyb kontaga bağlanabiliyor mu kablo falan cekmesinler demişsiniz yanlış mi anladım.
Aracı kitledigimde tüm ışıkları sönüyor bilgi ekranı gösterge plaka isigi vb sadece kilit isigi açık göğüs kısmındaki düğme üzerindeki
verdiğim linkteki akü ölçümü konusunda yazmismiydim hatırlamıyorum ama benim akü de 13v civarlarında şarj oluyordu. sarji az geliyor diye mi zayıfladı diye elektrikçi ye gösterdim. adam ölçü aletini bağladığı sırada kutup başlarının kablolarını oynattı. sorun + kablosuna gelen kablo da temassızlık sonucu şarj etmeme çıktı. kaçak olmadığı halde tam şarj olmadığı için zayıflıyordu. sizde ölçüm yaparken kabloları oynatın. degerlerde değişme varsa kutup başlarını değiştirin.

HUAWEI MT1-U06 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Üst