Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
merhabalar benim düşünceme göre;
araç boşta hareket halinde iken bazı sistemlerin elektriğini yada gücünü tam tutabilmek için motor devrini bir nebze olsun yukarda tutuyor.
yani direksiyon hidroliği, şarj dinamo yükü gibi şeyler için durunca bu değer normale iniyor.
en basitinden aracın tüm elektrik çeken birimleri kapalı iken 0,7 olan değer uzun, kısa , flaşör , ön ve arka sis açtığında artıyor buda şarj dinamo yükünden kaynaklanıyor sanırım böyle bir sebebi olabilir.
ayrıca rampa aşağı viteste inerseniz tüketim sıfır olacaktır.
ek olarak ;
soğuk motoru viteste yokuş aşağı bırakırsanız yüksek olan soğuktaki rölanti devrinden dolayı yokuş aşağı da olsa cut off a (yakıt kesme) geç girecektir tamamen soğuk ile alakalı.yaklaşık 1 dk sonra cut off a girer ve tüketim 0 olur artık motor ısındığı ve boğaz kelebeği açısını küçültüp rölanti devrine eşitlediği için
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.