astra f gsi ecotech motor modiye yardım...

epsilonix

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar 97 model gsi sahibiyim arbamın en ufak bir sorunu yok bir bucuk ay sonra 6 aylıgına kosovaya göreve gidecem için arabayı satmayı düşündüm gelince bertone alıırm diye düşünüyrdum ama arbamıda çok seviyorum o sebebten aklıma motoruyla ilgili saglam birşeyler yapayım nede olsa kosovada opel parçası bulmak gibi bir sıkıntı yokmuş gelen arkadaşlarım öle sölediler o şekilde bir kaç yıl daha kaza bela vermezse binerim diye düşünüyorum...... nette baya araştırdım egzantirik mili chip ve eksoz uygulamsının dışında bi modifiyeye ulaşamadım bu arabanın teknik özelliklerini bilip farklı uygulamalarla güç kazanmış arkadaşlarım varsa ne gerekliyse o parçaları ordan alıp türkiyeye döndüğümde bende uygulamak istiyorum......
 

keskinli_ali

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Mar 2010
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
evet arkadaşlar aynı araçtan bende aldım ve bu motordan ne kadar daha güç alabiliriz yardımlarınızı bekliyorum
 

epsilonix

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
24
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
260 dereceli egzantirik+chip+hava filitresi+kat iptali ve egzos.... 15 bg ila 20 bg arası alına bilecek... bu deger arabanın motor ve yürüyen aksamı ile bu işlemi gerçekleştiren ustanın yetenegi ve kullanılan malzemelerin uygunluğu....
 

dtvolkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
1,939
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
valla bu işin ustası yalçın abidir 400ps almışlığı var yani
 

yalçın

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
1,774
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
teşekkür ederim volkanım
bu arada baştan ne yapmakistediğinizle ve yapılacak modifikasyona göre fren sistemlerini geliştirmekle başlayabilirsiniz
1. atmosferik
2.turbo ?? siz karar verin ben size yardımcı oliim ok
 

wwwyolcu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
teşekkür ederim volkanım
bu arada baştan ne yapmakistediğinizle ve yapılacak modifikasyona göre fren sistemlerini geliştirmekle başlayabilirsiniz
1. atmosferik
2.turbo ?? siz karar verin ben size yardımcı oliim ok
slm ben ankdan yazıyorum bende 97 astra gsi ekotec bir süredir sıkıntı yaşıyorum daha önceden silindir contasını yakmıştım güçten düşmüştü
onedenle tekrar conta değiştim ama nafile gidiyor ama 3/4 ay öncesi gibi
değil sekman atayım dedim 88.90 piston var üstünde ve opelde öyle bir piston olmadığını söylediler acaba bilgisi olan varmı
gidip kopresörü ölçtürdüm motor kopresörü iyi dediler buji kablo filitle
değiştirdiysemde boşuna sıkıntıyı bulamadılar herhangi bir arıza ışığı
felanda yanmıyor NE YAPMAK LAZIM
benzin lpg farketmiyor aynı çekiş düşük geç devir yükseliyor ve eksozdan
pıt diye birses geliyor yani patlıyor kapakta olabilir dediler acaba kapak
revizyon yapmak mantıklımı yoksa elektiriksel sorunmu? konpresor iyi çıktı
elektirikte herhangi birşeyde yok!
 

ibrahim_67

Kayıtlı Kullanıcı
81-Düzce
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
890
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
slm ben ankdan yazıyorum bende 97 astra gsi ekotec bir süredir sıkıntı yaşıyorum daha önceden silindir contasını yakmıştım güçten düşmüştü
onedenle tekrar conta değiştim ama nafile gidiyor ama 3/4 ay öncesi gibi
değil sekman atayım dedim 88.90 piston var üstünde ve opelde öyle bir piston olmadığını söylediler acaba bilgisi olan varmı
gidip kopresörü ölçtürdüm motor kopresörü iyi dediler buji kablo filitle
değiştirdiysemde boşuna sıkıntıyı bulamadılar herhangi bir arıza ışığı
felanda yanmıyor NE YAPMAK LAZIM
benzin lpg farketmiyor aynı çekiş düşük geç devir yükseliyor ve eksozdan
pıt diye birses geliyor yani patlıyor kapakta olabilir dediler acaba kapak
revizyon yapmak mantıklımı yoksa elektiriksel sorunmu? konpresor iyi çıktı
elektirikte herhangi birşeyde yok!

sitemizin sponsoru olan hakan beyin dükkanına uğrarsanız tüm sorularınızın cevaplarını bulacağınıza eminim öncelikle arıza tespitinin iyi yapılması ve güvenilir olması buzamana kadarda memnun kalmayan yok anasayfada reklamında irtibat telefonu ve adresi yazıyor inşallah hallolur sorununuz
 

wwwyolcu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2009
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
selam sabah ilk işim hakan kardeşin yanına gittim oldukça yardımcı oldu
en son ihtimal bobin idi onuda denedim fakat sonu hüsran silindir kapağını
tekrar söktüm per perişan tam 4 çatlak var motor kopresöre binince kaçırıyormuş
kapak değiştirdim rahat ettim size tavsiyem zorlamayın yoksa kapak
değiştirmek zorund kalırsınız
 
Üst