>>> Astra G >>> Ic / Dis Hava Swichi Yardim..?

MOKIA

Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3,820
Tepki puanı
14
Puanları
38
www.iststatus.com
Aslanlı hocam sizinkini açıp baktınızmı.
Açıp kapandığını nasıl anladınız. Sürekli motor sesi mi geliyor.
Daha önceden max tuşunu kaptınca motor sesi duyuyormuydunuz. yoksa sadece açarken mi geliyordu
 

OnurOz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
29
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Güncell
 

astraction

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Mar 2007
Mesajlar
130
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
meraba
arkadaşım düğmeye bastıgında 12 v geliyo ve kapagı kapatıyor. tekrar sistemi kapatmak istediğinde sistem motoru ters çalıştırıp kapagı eski durumuna getiriyor.motorun durması söz konusu değil ...kapak tam dibe yaslansa bile motor itme kuvvetine devam ediyor.
gelelim diğer meseleye:
o kapak plastikten yapılma motorun devamlı o kapagı itmesinden dolayı astraların genelinde o kapak kırılıyor ve değiştirmek gerekiyor.
eğer torpidonun arkasından bir cızıltı geliyor ise sistem arıza vermiş demektir.umarım bilgilenmişsinizdir.
 

MOKIA

Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3,820
Tepki puanı
14
Puanları
38
www.iststatus.com
teşekürler motorun kapak kapansada durmaması normal diyosunuz
Yani max tuşu basılı değilken de dış hava için sürekli voltaj geliyor swch motora.
Swıch motorun resmi yıkarda. O motoru kapak açılıp kapandıktan sonra o dişliler sıkıştrıyor.
Eğer öyle ise hiç saglıklı bi durum değil.

bende dış hava için voltaj gelmyor motora. Bu ters voltaj max tuşundan mı geliyor ayrı röle vs devresi mi var.
 
Son düzenleme:

AstraG

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
765
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
gelmez abicim kurak olarak ters 12 gelir motor terse döner ve motor devamlı çalışmaz mutlaka elktronik devresi vardır olurmu öyle devamlı çalışan motor o motor ozaman hemen yanar sen düğmeye basarsın kapaklar açılır kapakların üstünde switch veya devre kesici bir şey vardır devre kesilir tekrar kapatmak için bastığın zaman kapk kapanır havayı içeri almaz sizin yapacağınız tek şey o moyoru değiştirmek o reel motor(vide gösteren cihazlarda video kafasını döndüren motor veya oyuncak akülü arabalardaki motordan oluyor)resimde gördüğüm yeşil parçalarda zorlama sonucu kırılmış gözüküyor ve bu motor %100 söylüyorum yarım devir motor sizin yapacağınız iş

1 önce düğmeyi kontrol etmek
2 motoru değiştirmek o kadar
 

bektas_butun

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
1,543
Tepki puanı
1
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
katılıyorum. motora devamlı olarak voltaj altında tutmazlar.
voltaj geliyordur kapak açıyordur ve sonra voltajı kesiyordur. dişlilerin sertliği onu o seviyede tutuyordur.
sonra indirmek için dediğiniz gibi ters voltaj olabilir.
 

MOKIA

Başkan
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
3,820
Tepki puanı
14
Puanları
38
www.iststatus.com
Peki arkadaşlar Bence de öyle olması lazım.
Bende torpido kısmında bu sarı soket boş.

Sezde ne var bu sarı soketin ucunda. Opel boşta dursun diye yapmamış heralde..

toroido004is6.jpg
 

gokalp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
8,950
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
o soket araç telefonu için galiba öyle hatırlıyorum telefon hazırlığı
 

EthemBozkurt

Yönetici
Moderatör
06-Ankara
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
3,444
Tepki puanı
22
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
dostum senin arızan kesinlikle röle. düğmeye bastığında röle kontağını kapatıp motorun ucuna + voltaj yollar ve motor sağa döner. düğmeye tekrar bastığınızda rölenin kapanan kontağı açılır ve + giden uca busefer - gelir ve motor tam ters yöne döner. aracın kitapçığından rölesini bulun ve kontrol edin. ayrıca o boş taki sokette röle soketi olabilir. ayrıca devreye bakın diyotta olabilir. bence %99 sorun bu.
 
Üst