Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Aslanlı hocam sizinkini açıp baktınızmı.
Açıp kapandığını nasıl anladınız. Sürekli motor sesi mi geliyor.
Daha önceden max tuşunu kaptınca motor sesi duyuyormuydunuz. yoksa sadece açarken mi geliyordu
meraba
arkadaşım düğmeye bastıgında 12 v geliyo ve kapagı kapatıyor. tekrar sistemi kapatmak istediğinde sistem motoru ters çalıştırıp kapagı eski durumuna getiriyor.motorun durması söz konusu değil ...kapak tam dibe yaslansa bile motor itme kuvvetine devam ediyor.
gelelim diğer meseleye:
o kapak plastikten yapılma motorun devamlı o kapagı itmesinden dolayı astraların genelinde o kapak kırılıyor ve değiştirmek gerekiyor.
eğer torpidonun arkasından bir cızıltı geliyor ise sistem arıza vermiş demektir.umarım bilgilenmişsinizdir.
teşekürler motorun kapak kapansada durmaması normal diyosunuz Yani max tuşu basılı değilken de dış hava için sürekli voltaj geliyor swch motora. Swıch motorun resmi yıkarda. O motoru kapak açılıp kapandıktan sonra o dişliler sıkıştrıyor. Eğer öyle ise hiç saglıklı bi durum değil.
bende dış hava için voltaj gelmyor motora. Bu ters voltaj max tuşundan mı geliyor ayrı röle vs devresi mi var.
gelmez abicim kurak olarak ters 12 gelir motor terse döner ve motor devamlı çalışmaz mutlaka elktronik devresi vardır olurmu öyle devamlı çalışan motor o motor ozaman hemen yanar sen düğmeye basarsın kapaklar açılır kapakların üstünde switch veya devre kesici bir şey vardır devre kesilir tekrar kapatmak için bastığın zaman kapk kapanır havayı içeri almaz sizin yapacağınız tek şey o moyoru değiştirmek o reel motor(vide gösteren cihazlarda video kafasını döndüren motor veya oyuncak akülü arabalardaki motordan oluyor)resimde gördüğüm yeşil parçalarda zorlama sonucu kırılmış gözüküyor ve bu motor %100 söylüyorum yarım devir motor sizin yapacağınız iş
1 önce düğmeyi kontrol etmek
2 motoru değiştirmek o kadar
katılıyorum. motora devamlı olarak voltaj altında tutmazlar.
voltaj geliyordur kapak açıyordur ve sonra voltajı kesiyordur. dişlilerin sertliği onu o seviyede tutuyordur.
sonra indirmek için dediğiniz gibi ters voltaj olabilir.
dostum senin arızan kesinlikle röle. düğmeye bastığında röle kontağını kapatıp motorun ucuna + voltaj yollar ve motor sağa döner. düğmeye tekrar bastığınızda rölenin kapanan kontağı açılır ve + giden uca busefer - gelir ve motor tam ters yöne döner. aracın kitapçığından rölesini bulun ve kontrol edin. ayrıca o boş taki sokette röle soketi olabilir. ayrıca devreye bakın diyotta olabilir. bence %99 sorun bu.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.