Astra j 1.3 CDTI çekiş düşüklüğü

mustafabeyoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
135
Tepki puanı
9
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Ustad çekiş yoksa aracın partikül dolmaz km çok değil ve çok düşük devirde kullanmıyorsanız egr ve manifold a bakmak lazım dolmuşsa araç gaz yemez ve arızada egr ve partikül öncesi sensor gibi duruyor arıza kaydına göre
Km 128bin devirsiz kullanmadan ziyade kısa mesafe çok kullanırdık 3 ay öncesine kadar . Fakat her ay uzun yolada giderim Hatay Antep arası
 

Kaan.

Teknik Destek Ekibi
27-Gaziantep
Katılım
10 Kas 2019
Mesajlar
5,472
Tepki puanı
2,404
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Km 128bin devirsiz kullanmadan ziyade kısa mesafe çok kullanırdık 3 ay öncesine kadar . Fakat her ay uzun yolada giderim Hatay Antep arası
Kısa mesafe kullansanda uzun yolda dada çok ölü kullanmıyorsan 2500 3000 devir uzun yolda egzozu ısıtır iyice yeterlidir sürekli kısa mesafe yapsan motor isinmadan kapatsan partikül uyarısı verir durur
 

mustafabeyoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
135
Tepki puanı
9
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Kısa mesafe kullansanda uzun yolda dada çok ölü kullanmıyorsan 2500 3000 devir uzun yolda egzozu ısıtır iyice yeterlidir sürekli kısa mesafe yapsan motor isinmadan kapatsan partikül uyarısı verir durur
Yok geçen sene 1 defa verdi sadece . Sürmeye devam edin dedi ve 5 dakika sonra söndü. Başkada öyle bir şey olmadi
 

oktay78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2016
Mesajlar
67
Tepki puanı
11
Puanları
8
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
baskı balataların ne durumda çekiş düşüklüğü baskı balata danda kaynaklama nedeni yüksek aynı şekilde yakıt artmasi
 

mustafabeyoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
135
Tepki puanı
9
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Partikül
baskı balataların ne durumda çekiş düşüklüğü baskı balata danda kaynaklama nedeni yüksek aynı şekilde yakıt artmasi
Partikül temizliği yapılana kadar normaldi yakıt sarfiyatim ve hiç sıkıntım olmadı baskı balata dan
 

Cemil

Yönetici
Başkan
34-İstanbul
Katılım
2 Kas 2017
Mesajlar
4,444
Tepki puanı
1,960
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
Dpf ve baskıdan değilse Egr de olabilir...Egr den önce Turbo ve bağlantılarının durumuna bakıldımı?
 

mustafabeyoglu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
135
Tepki puanı
9
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
baskı balataların ne durumda çekiş düşüklüğü baskı balata danda kaynaklama nedeni yüksek aynı şekilde yakıt artmasi
Devir yükseliyor fakat araç o kadar hizlanmiyor yakıt arttı baskı balata olabilirmi
 

oktay78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2016
Mesajlar
67
Tepki puanı
11
Puanları
8
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Devir yükseliyor fakat araç o kadar hizlanmiyor yakıt arttı baskı balata olabilirmi
olma olasılığı muhtamel zira bende opel corsa d 13.cdti var 86 bin km de almıştım 2013 yılında şuan 185 bin km de yani 100 bin km yapmışım euro 4 motor partikül filtresi yok ilerleyen zamanda egr arıza verdi çekiş düştü hemde öyle böyle değil gitmiyordu araç resmen temizlettim düzeldi lakin uzun yola çok sık gidip geliyorum istanbul sivas arası yakıt sarfiyatı artmıştı istediğim gibi ivmelenmiyordu senin bahsettiğin gibi devir saati yükselsede hızlanma zoraki oluyordu artık uzun yıllar ve bakımlı kullandığımdan ilk aklıma gelen baskı balata idi ustalara gösterdiğimde gerek duymadılar ama ben yinede değiştim çünkü 100 bin km yapmışım daha ne olsun ve değiştirdim baskı balata artı volantda değişiyor senin motor tipini bilmiyorum araçin kaç km de daha önce hiç değiştimi vs vs gibi biraz masraflı ama şuan yeniden doğmuş gibi oldu araç
 

oktay78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Eyl 2016
Mesajlar
67
Tepki puanı
11
Puanları
8
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Devir yükseliyor fakat araç o kadar hizlanmiyor yakıt arttı baskı balata olabilirmi
baskı balata işine girmeden önce mazot filtresi ve motor yağın ne durumda örneğin 10 40 motor yağı kullanıyorsan bu araçlar 10 40 lik yağ bu araçlara yaramıyor ama ucuz diye servisler yada bilmeyen koyuyor performansı etkiliyor
 
Üst