Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1.0 tsı leon baktım full dolu araba 158 bin TL. Ancak 3 silindir lpg uyumu olmayan bir araç istemedim. Onu alacağıma 2. El 1.6 cdti astra alırım. Ama ben kararımı verdim artık. Sıfır astra 1.4 t alacağım.
Ömer üstadım verdiğin bilgiler için sağol. Ben benzinli sessizliğine alıştım 1.4 benim işimi görür. Geçen yıl alan bir arkadaşla görüştüm çok memnun araçtan ve performansına bayılmış. Ki bundan önceki aracı dizel symbol imiş.
Benzinli araçlar malum çok üst devirlere çıkılmadıkça gayet sessiz.
Dizeller rolantide daha gürültülü ve sarsıntılı çalışıyor doğal olarak. Fakat 1.6 cdti'nin rolantisi diğer marka dizellere (tdi, dci vb...) kıyasla çok oldukça sessizdir. Kışın camlar kapalı iken motorun geç ısınmasını da hesaba katarak şehir içinde motor sesinin kulağa pek hoş geldiğini söyleyemeyeceğim. Ayriyeten bir de dönem dönem (takriben yılda toplam bir ay sürer) duyulan kronik/sinir bozucu bir zincir sesi vardır.
Yazın camlar/klima açılınca işler değişiyor. Kışın aklımda satma düşüncesi olan araca yazın sarılasım geliyor Hazırladığım satılık ilanını siliyorum yaz gelince. O derece... Şu an nazar değmesin maşallah aramız çok iyi kendisiyle. Zincir sesi döneminde sorsanız uzak durun derim ama şu an tavsiye edebilirim.
Ama şunu da belirtmeliyim ki kullandığım araç uzun yolda 2500 devire kadar (2200 devirde yaklaşık 130km/hızla seyredebiliyor.) dizel olduğunu farkettirmeyecek kadar sessiz. Gerçi 2500 devirden sonra da dizel olduğunu farkkettirecek bir motor gürültüsü yok aslında 140 km hızlardan sonra rüzgar sesi devreye giriyor artık ve dizel benzinli de farketmiyor bir bakıma.
Kışın şehir içini saymazsak bugüne kadar kullandığım en sessiz dizel diyebilirim.
Merhaba arkadaşlar, 1.6 cdti 136hp dizel araç almayı düşenenler için bu araçtaki iki yılı aşkın deneyimimi paylaşmak istiyorum. 1.6 cdti 136hp lik B16DTH kodlu bu motor astra j ve k'da, insignia a ve b'de , zafira c, mokka ve meriva b'de kullanıldı. emisyon sınıfı euro 6. Benimki 2016 model...
www.opelim.net
Zincir sesi ile ilgili şöyle bir konu vardı ama link ölü sanırım. Konu görüntünemiyor.
1.0 tsı leon baktım full dolu araba 158 bin TL. Ancak 3 silindir lpg uyumu olmayan bir araç istemedim. Onu alacağıma 2. El 1.6 cdti astra alırım. Ama ben kararımı verdim artık. Sıfır astra 1.4 t alacağım.
Ömer üstadım verdiğin bilgiler için sağol. Ben benzinli sessizliğine alıştım 1.4 benim işimi görür. Geçen yıl alan bir arkadaşla görüştüm çok memnun araçtan ve performansına bayılmış. Ki bundan önceki aracı dizel symbol imiş.
Zinciri sürekli ses gelmedikçe değiştirmem çünkü ingilterede bir vauxhall'cı değiştirmiş fakat zincir sesinde hiçbir değişiklik olmamış. Daha önce paylaşım yapmıştım, fakat konu silinmiş sanırım. Bir türlü bulamadım.
Forumdaki liqui moly önerilerini gördükçe zihnimde yağ değişimi için liqui moly ağır basıyor fakat "her bakımda aynı yağı kullan!" uyarını da pek yabana atasım gelmiyor.
Peki kaan usta son üç bakımda gm, motul, mobil kullandım. Bunların üzerine 4. defa farklı marka bir yağ kullanarak liqui moly'e geçip ondan mı devam edeyim yoksa yeter mi artık değiştirdiğim, mobil 1'e mi devam edeyim?
Zinciri sürekli ses gelmedikçe değiştirmem çünkü ingilterede bir vauxhall'cı değiştirmiş fakat zincir sesinde hiçbir değişiklik olmamış. Daha önce paylaşım yapmıştım, fakat konu silinmiş sanırım. Bir türlü bulamadım.
Forumdaki liqui moly önerilerini gördükçe zihnimde yağ değişimi için liqui moly ağır basıyor fakat "her bakımda aynı yağı kullan!" uyarını da pek yabana atasım gelmiyor.
Peki kaan usta son üç bakımda gm, motul, mobil kullandım. Bunların üzerine 4. defa farklı marka bir yağ kullanarak liqui moly'e geçip ondan mı devam edeyim yoksa yeter mi artık değiştirdiğim, mobil 1'e mi devam edeyim?
Üstad zincir sesi geliyorsa ara ara luiqi moil ve motul opelde önerimizdir ses geliyorsa luiqi moil kullan kesilebiliyor kesilmezse zincir değişimi gelmiş demektir sonrasında artık sürekli o yağ la devam et sürekli değişmekte iyi değil bizim ülkemizde gm yağları iyi değil p.o dolumu bir yağda kalıp onda devam etmek motor sağlığı açısından iyi ama öncesinde kullandığın yağlar iyi değilse yakın km lerde motor zinciri veyahut mekanik motor parçaları sorun çıkarabilir bence son kez değişim yapıp onda kal
1.0 tsı leon baktım full dolu araba 158 bin TL. Ancak 3 silindir lpg uyumu olmayan bir araç istemedim. Onu alacağıma 2. El 1.6 cdti astra alırım. Ama ben kararımı verdim artık. Sıfır astra 1.4 t alacağım.
Ömer üstadım verdiğin bilgiler için sağol. Ben benzinli sessizliğine alıştım 1.4 benim işimi görür. Geçen yıl alan bir arkadaşla görüştüm çok memnun araçtan ve performansına bayılmış. Ki bundan önceki aracı dizel symbol imiş.
Yanlış anlaşılmasın tsı cılar ilk başta kendini kandırıyor sonra hayatın gerçekleri ortaya çıkıyor. Arkadaşımda 1.2 tsı jetta vardı şöyle güzel böyle güzel dedi sonra baktım satmış dizel doblo almış. Hayırdır dedim. Çok yakıyordu dedi. Ayrıca 1.0 tsı in performansı araç boşken iyi diyenler çoğunlukta.
Yanlış anlaşılmasın tsı cılar ilk başta kendini kandırıyor sonra hayatın gerçekleri ortaya çıkıyor. Arkadaşımda 1.2 tsı jetta vardı şöyle güzel böyle güzel dedi sonra baktım satmış dizel doblo almış. Hayırdır dedim. Çok yakıyordu dedi. Ayrıca 1.0 tsı in performansı araç boşken iyi diyenler çoğunlukta.
bilgilendireyim sizi biraz o zaman.
çünkü her postta başka araç yada motor ekliyorsunuz.
1.2 tsi 4 silindir
1.0 tsi 3 silindir
tork eğrisi ve güç bandı 1.0 tsi da 1.2 ye göre çok daha üstündür ki ödüllü bir motordur
1.2 tsi 105-110 bg 175 tork 1.0 95-110-115 bg 200 tork dur tork bandı çok iyidir tekrar diyorum inceleyin.
95 gb 175 tork var 95 lik bir tık fazla yakar.
1.0 tsi 110 bg lik uzun yolda 70 90 km bandında 3.8 litre klima açık olarak benzin tüketir az dikkatsiz kullanırsanız 4.0 tüketir tüketir şehir içi 5.5 lt tüketir cok sıkışık trafikte 6.5 lt 100 km de tüketir.
bende ayrıca 1.0 tsi da var kullanıyorum ve hayatın gerçeklerini yaşıyorum neyin ne olduğunu çok çok iyi biliyorum