Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
GM'lerin ortalarının passız kalmasının muhtemel nedeni boyanmış olmaları olabilir. Gerçi sökülenlerde dikkatimi çekmedi ama başka açıklama da bulamıyorum. Orta kısım farklı bir alaşımdan yapılmış olamaz.
Benim de yapacağım lastikleri söküp liftte pasları tel fırça ile zımparalayıp 600 veya 800 derece sprey boya atmak olacak zaten.
disk yılından ziyade özellikle uzun yol yada çok gaz fren yaptığınız zamanlarda direk yıkamaya gidip aracınızın disklerine su tutmayın,uzun yıllar o diskler sıkıntısız kalır,sonra sıcak disk soğuk su ikilisi ile diskler eğilir ve direksiyonda titreme yapmaya başlar ve tornada düzeltirsiniz ama buda eğiklik durumuna bağlı olarak en fazla 2 defa mümkün olur,pas benim aractada oluyor özellikle yazın yıkmadan çıkıp evin oraya gidip arabayı kuruluyorum ertesi gün bakıyorum aynı pas durumu fakat yola çıkınca düzeliyor,bencede sıkıntı yapmayın.
Şunu bir kere daha açıklayayım, diskin balata ile temas ettiği bölgedeki pastan bahsetmiyorum bu konuda. Bu normaldir, kullandığım tüm araçlarda da olmuştur, frene basınca geçer, bunu biliyorum.
Bahsettiğim diskin porya tarafında kalan orta kısmı. Orjinal GM disklerde pas yok iken yeni taktıklarımda olması ve buna dikkat çekmek maksadıyla konuyu açtım.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.