Astra f 1.6 gls aracımda gm çift tırnak buji var.bosch süper 4 taksam ne olur.artıları eksileri nelerdir.değiştirip kullanan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.HARUN KAŞIKÇI
Astra f 1.6 gls aracımda gm çift tırnak buji var.bosch süper 4 taksam ne olur.artıları eksileri nelerdir.değiştirip kullanan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.HARUN KAŞIKÇI
neden tek tırnak?orjinali zaten 2 tırnaklı?Aracınızda lpg varsa tek tırnaklı buji kullanmalısınız. Yok lpg yoksa iki tırnak iyidir herşeyin fazlası zarar.
neden tek tırnak?orjinali zaten 2 tırnaklı?
para tuzağı bu iş çift tırnak bujide ateşleme daha iyi olur yakıt daha iyi yanar çiğ gaz daha az olurBenzinde kullanıyoson çift tırnak. Zaten sende yazmışsın orjinali çift tırnak peki neden? fabrikadan çıkarken benzinli çıkıyor. Şayet sonradan lpg taktırmış iseniz lpg'deki ve benzinden gaza geçişlerdeki vuruntuyu en az seviyede tutabilmek için tek tırnak buji kullanmalısın.
çift tırnaklı bujilerle aynı kuvvete sahip, yada yeni nesil geliştirilmiş tek tırnaklı bujilerin çift tırnaklı klasik bujilere oranla, LPG li araçlarda daha verimli olduğunu idda eden opel parçası satan bayiler var bu konuda ne söylersiniz?para tuzağı bu iş çift tırnak bujide ateşleme daha iyi olur yakıt daha iyi yanar çiğ gaz daha az olur
not: chevrolet lpg dönüşüm ile araç satıyor ama bujiler çift tırnak
Astra f 1.6 gls aracımda gm çift tırnak buji var.bosch süper 4 taksam ne olur.artıları eksileri nelerdir.değiştirip kullanan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim.HARUN KAŞIKÇI