Colt CZT

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan skyeye
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Evet arkadaşlar standard Colt yaramaz hakkaten ama CZT'deki ufak tefek değişiklikler sayesinde güzel görünüyo bence araba...Ayrıca kim dedi ki orj. yükseklikte kalacak diye, coilover denilen bişi var :)
 
Kusura bakmayın ama zevk meselesi : sevmiyorum bu uzakdoğu arabalarını ... :(
 
Bence gayet mantıklı corsa opc cıkmasını beklemekten se 150bg mini evo ya binmek,ki corsa en az 50bin ytl olur. Aynı motoru smart brabus forfour da kullanıyor 177 bg 6000 d/dak,230 nm 3500d/dak,ayrıca 0-100 6.9 sn olsa olsa yazılım farkından kaynaklanıyordur.
 
Performansmış yol tutuşmuş bilmem ama yapınca görüntü olarak çok güzel oluyor bu araç geçen gün bitane gördüm harikaydı...
 
gÜZEL duruyo....Test sürüşü yapmak lazım....
 
ya abi corsa satılıpta Mitsubishi alınırmı ya yazık etmeyin lütfen ya hele skyeye senin corsa satılıpta bu araba alınırmı lütfen bi dönemlik heves bence bu Alman arabasından inipte japon arabasına binmek hiç akıl karı değil
 
abı ben bu arabayı samsunda gordum ve hos guzel gerceklerı yansıtıyor ben burdayım havası var ama kullanmadıgım ıcın bılemıyorum :) bı yanlamak lazım ....
 
mitsubişhi nin motorlarından korkma bence bunun yanında czt performans olarak süper bir araç ama koni konusunda haklısın ilk değiştirmen gereken parça o onun dışında firmanın sundukları yeter birde frenler belki tırt çıkabilir bence güzel araba.
 
M@honi' Alıntı:
ya abi corsa satılıpta Mitsubishi alınırmı ya yazık etmeyin lütfen ya hele skyeye senin corsa satılıpta bu araba alınırmı lütfen bi dönemlik heves bence bu Alman arabasından inipte japon arabasına binmek hiç akıl karı değil

Eyw, ben de tabi istemem tabi Corsa'dan vazgeçmek, hele ki bu kadar yatırım yaptıktan sonra ama 34.000 YTL'ye 150bg turbosu vardı da biz mi almadık? :) Mitsubishi özellikle sıradan bir japon arabası değil, onu söylemeden geçemeyeceğim.Her ne kadar işçiliği beni tatmin etmediyse de sırf motoru için bile almaya değer bence...Arabada enteresan ayrıntılar var, mesela kule gergisi standard ve yol tutuşu arttırmak için Mitsubishi'nin geliştirdiği MASC ve MATC diye 2 sistem kullanılıyor.Ayrıca bu firmanın Evo'yla hem caddelerde hem de ralli parkurlarında bir efsane olduğunu gözden kaçımamak lazım.Bu birikimlerinin tamamını da bu arabaya aktardıklarını düşünüyorum.Benim asıl derdim bu arabanın kronik bi problemi var mı?
 
bu arac 200 bg kadar modıfıye edılebılecek bı kapasıteye sahıp.yol tutus konusunda tereddutlerı olan arkadaslar ve altı yuksek vırajda savrulur dıyen arkadaslar bu aracta MASC ve MATC yanı aktıf denge kontrolu ve aktıf kaymayı engelleyıcı sısıtem var ıstesenızde bu araba oldugu yerden kolay kolay kalkmaz.ama begenmeyebılırsınız zevk meselesı ona bısı demem ama ozellık olarak harıka
 
Geri
Üst