Corsa GSI 1.6 '94 rölanti sorunu.

Hassan07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Araç 1 yıl önce bujinin pistonu ezmesinden mi çizmesinden dolayı mı tekrar sıfırdan yapıldı (Şuan kafam karmaşık hatırlayamıyorum). O zamandan beri bi randıman alamadık bu da doğal olarak sinir hastası derecesine getirdi. Öğrenciyim aldığımdan beri 4.000 TL civarı masraf yaptım ama hala adam gibi binemiyorum.

Forumlarda araştırdım bir kaç ustaya götürdüm 5 aydır sorunu çözemedik. Şuan fren arada şişiyor arza lambası sürekli yanıyor acayip derece de benzin yakıyor. Bu işin bu kadar uzamasında benim de iş güzarlığım var tabi ki.

Elektrik sisteminden olabilir dediler 4 gün elektrikçi de bekledi araç bir sorun yokmuş.
Isı muşürü dediler değiştirdik , rölanti sensörü dediler değiştirdik yine bir farklılık yok.

Aracı çalıştırıyorum başlarda 1000 devir civarındayken sabit durmuyor aşağı yukarı oynuyor , sonra 2000 devire çıkıyor. Biraz ilerliyorum 200 metre sonra ışıklar var oraya geliyorum orada araç 3000 4000 devir de takılıyor çevre de ki bakışları siz düşünün. Araçta YED hava filtresi var böğürüyor resmen. Gaza yükleniyorum biraz boğuluyor sonra toparlıyor son gaza yüklenince 3000 4000 devirde kasma ve tekleme yapıyor sonra hafif çekip tekrar yarım gaz verince toparlıyor. Araç kendi kendine gidiyor sürekli frenle kontrol ediyorum otomatik vites gibi kalkışlarda falan. Yalpalama ve tekleme sıklaşıyor vites değiştiriken.

Şimdi de debimetre diyorlar piyasa çok fazla yokmuş. Götürdüğüm usta şuan için diyor , debimetreyi iptal ediyoruz ve chip tuning yapıyoruz daha fazla beygir üretiyor v.s v.s aklı fikri aracın performansını yükseltmekte ben artık doğru düzgün gitsin istiyorum. Ayrıca 1.500 TL masraf çıkartıyor.

Performansı yeterli fazlasını isteyecek durumum kalmadı e doğal olarak o kadar masraf yaptım 2 ayda bir 500 1000 tl para veriyorum ama doğru düzgün binemiyorum ailem de aracı sat diye baskı yapıyor.

Bunun için ne yapabilirim ve bu debimetreyi nerden bulabilirim. Geçen 1 ay önce de manifold patladı onun yerine matzell manifold taktırdım ama yazılım v.s hiç birşey yapılmadı bunu yapabilecek , parçayı bulabilecek beni artık rahat ettirecek bir formül önerebilir misiniz veya Antalya civarından iyi bir GSI ustası önerebilir misiniz. Çok tuzlu olmayacak şekilde olursa sevinirim.

Aklıma gelmişken yapılan hiç bir işlemden sonra bilgisayara bağlanmadı , bazı yerlerde söylediğine göre bilgisayara bağlanıp tanıtılmalı imiş. O zaman sorun çıkmaya biliyormuş.

Çok teşekkür ederim ilginiz için.
 
Son düzenleme:

turbo2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Araç 1 yıl önce bujinin pistonu ezmesinden mi çizmesinden dolayı mı tekrar sıfırdan yapıldı (Şuan kafam karmaşık hatırlayamıyorum). O zamandan beri bi randıman alamadık bu da doğal olarak sinir hastası derecesine getirdi. Öğrenciyim aldığımdan beri 4.000 TL civarı masraf yaptım ama hala adam gibi binemiyorum.

Forumlarda araştırdım bir kaç ustaya götürdüm 5 aydır sorunu çözemedik. Şuan fren arada şişiyor arza lambası sürekli yanıyor acayip derece de benzin yakıyor. Bu işin bu kadar uzamasında benim de iş güzarlığım var tabi ki.

Elektrik sisteminden olabilir dediler 4 gün elektrikçi de bekledi araç bir sorun yokmuş.
Isı muşürü dediler değiştirdik , rölanti sensörü dediler değiştirdik yine bir farklılık yok.

Şimdi de debimetre diyorlar piyasa çok fazla yokmuş. Götürdüğüm usta şuan için diyor , debimetreyi iptal ediyoruz ve chip tuning yapıyoruz daha fazla beygir üretiyor v.s v.s 1.500 TL masraf çıkartıyor.

Performansı yeterli fazlasını isteyecek durumum kalmadı e doğal olarak o kadar masraf yaptım 2 ayda bir 500 1000 tl para veriyorum ama doğru düzgün binemiyorum ailem de aracı sat diye baskı yapıyor.

Bunun için ne yapabilirim ve bu debimetreyi nerden bulabilirim. Geçen 1 ay önce de manifold patladı onun yerine matzell manifold taktırdım ama yazılım v.s hiç birşey yapılmadı bunu yapabilecek , parçayı bulabilecek beni artık rahat ettirecek bir formül önerebilir misiniz veya Antalya civarından iyi bir GSI ustası önerebilir misiniz. Çok tuzlu olmayacak şekilde olursa sevinirim.

Aklıma gelmişken yapılan hiç bir işlemden sonra bilgisayara bağlanmadı , bazı yerlerde söylediğine göre bilgisayara bağlanıp tanıtılmalı imiş. O zaman sorun çıkmaya biliyormuş.

Çok teşekkür ederim ilginiz için.
kardesım senın sorunun fren pedalı şişmesi ve arıza lamba yakmasımı???
 

Hassan07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
kardesım senın sorunun fren pedalı şişmesi ve arıza lamba yakmasımı???

Şuan düzelttim cevabı ayrıca rölanti sorunu falan da var tekrar okursanız.


Aracı çalıştırıyorum başlarda 1000 devir civarındayken sabit durmuyor aşağı yukarı oynuyor , sonra 2000 devire çıkıyor. Biraz ilerliyorum 200 metre sonra ışıklar var oraya geliyorum orada araç 3000 4000 devir de takılıyor çevre de ki bakışları siz düşünün. Araçta YED hava filtresi var böğürüyor resmen. Kalkışı yapıyorum gaza yükleniyorum biraz boğuluyor sonra toparlıyor, son gaza yüklenince 3000 4000 devirde kasma ve tekleme yapıyor sonra hafif çekip tekrar yarım gaz verince toparlıyor. Araç kendi kendine gidiyor sürekli frenle kontrol ediyorum otomatik vites gibi kalkışlarda falan. Yalpalama ve tekleme sıklaşıyor vites değiştiriken.
 
Son düzenleme:

turbo2

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
karısık bı durum,debımetre arızası değil ama,ınjeksıyon sıstemı ve beynı ıle alakalı,sana bı tavsıyede bulunayım,bujı kablolarını sırasıyla teker teker cıkartıp hem calısmasına,hemde yolda gıderken ki farkına bak..arıza tesbıt cıhazına bagladınızmı hıc? eger gosterdıysen,bı kac yere baska makınelerede baglat,bazı makıneler arıza kodunu bulamayıp bısey yokmus gıbı gösterebılıyor..benzınlıden fazla anlamam yınede aklıma gelenler bunlar,tamırcıyle değil senın işin sanatkar bır karburatör enjeksıyıon ısı yapan bır ustaya ugra..
 

Hassan07

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ağu 2012
Mesajlar
18
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
Rölantiyi o yüzden dediler. Tespit cihazına bağladık bi kaç yerde ama görmüyor aracı ve arızayı.
Antalya da makinası olan pek fazla bir yer yokmuş o yüzden güvenip götürebileceğim bir yer yok. Buraya yazdım belki yardımcı olan çıkar diye. Araç hakkında da fazla bilgim yok. Bu 3. usta.
 
Son düzenleme:

mxak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ara 2012
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
s.a kardeşim benımde 94 gsi var aynı sorunu bende 1 yıl yasadım. ınankı arabadan soğudum artık bende satmak ıstıorum bukezde bu sorunlardan dolayı ölücüler geliyor. gecen hafta arabayı calıstırdım 3 defa pat pat etti sora zar zor sanayiye kadar gittim. meger bunca çıle sıkıntı beyinden kaynaklanıyormus senınde beynınde sıkıntı var cunku aynı sorunları bende yasadım arabam 3 gunce cıktı sanayıden beyını ankaradan zar zor bulduk 500 tl ye bıde benım o patlama sırasında manıfoldu patlatmısım yapıstrmıslar ama ıı gıtmıo ses gelıo sımdıde manıfolt arıoyorum. yanı senın sıkıntın aracın beynınde kardesım daah extradan bobın patlıordu benım arac sımdı oların hepsı duzeldı..
 
Üst