geç çalışma opelzede

alemdarli46

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
geç çalışma sorununu bir türlü çözemedim.

araç sabah canavar gibi tek marşta çalışıyor.

Ama ısınıp stop ettikten yarım saat sonra

1. marşta ne kadar basarsan bas çalışmıyor.

2. marşta biraz sarsıntı ile 5-6 sn çalışıyor.

3. marşta çok şağlıklı çalışıyor.

test ettirmedik denenmedik parça barakmadık. ısı sensörü bosh marka idi orjinal gm aldık yine aynı.

lpg yi iptal ettik yine aynı.


ama test yaptığım zaman lpg düğmesine basılı tutup motora direk lpg verdiğim zaman canavar gibi çalışıyor.

diğer yandan rölanti aracın gidişi hepsi normal. tekleme cırtlama yok.
aracın motoru çok sağlıklı sadece 5000 km de 1lt yağ kaybım oluyor.

benzin pompasında da sıkıntı yok.
tek kalan immo yakıt sistemini devreye almıyor mu acaba.

anlamadım gitti. opel usta etti bizi.
 

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
immo yakıt vermez enjektörlerinde sıkıntı var
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Bir opel kullanıcısı olarak eğer ki aracında sıkıntıyı çözemiyor isen en sağlıklı yöntem yeni sahibi çözsün deyip anında satıp kurtulacaksın ya değilse zaman içinde insan da ne din ne iman kalıyor :D
 

alemdarli46

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bir opel kullanıcısı olarak eğer ki aracında sıkıntıyı çözemiyor isen en sağlıklı yöntem yeni sahibi çözsün deyip anında satıp kurtulacaksın ya değilse zaman içinde insan da ne din ne iman kalıyor :D

çok seviyorum aracı satmam olmaz.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
İlk Cevap ısı sensörü olacaktır. Onu değişmişsiniz zaten. Pompa sorunlu olsa soğukkende yapar. Enjektör de kaçak işeme vs. olsa asıl soğukken marş almaz.

Bence Lpg kesicisi kaçırıyor olabilir. Lpg yi %100 bitirip test yaparsanız, lpg olasılıkları biter, düğmeden kapatmak çare olmuyor olabilir. Lpg yi o şekilde eleyin.

Son çare, araç sıcakken op-com a bağlayın, sıcaklık ne okuyorsun. Sorun yoksa üst kapak bakılabilinirdi ama lpg de sorunsuz olduğuna göre, beyin çıkabilir.

Ama dediğim gibi lpg yi ya tanktan vanadan kapatın, yada tamamen bitirin de deneyin, sağlıklı bu yönde olur.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
doğrudun o marşa basıpta çalışmadığında hiç bir yerini koymuyorum.
kaptır kaptırabildiğin kadar.

:D dedim değil mi? dinden imandan eder diye :rakir::rakir: işin latifesi de gerçekten can sıkıcı bir durum sorun çözülmediğinde insan isyan ediyor ve konta çevirmeye korkuyor... umarım en kısa zaman içinde sorunu çözersin...

Çözemez isen benim tekniği uygula kökten çözüm :D
 

alemdarli46

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
182
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
İlk Cevap ısı sensörü olacaktır. Onu değişmişsiniz zaten. Pompa sorunlu olsa soğukkende yapar. Enjektör de kaçak işeme vs. olsa asıl soğukken marş almaz.

Bence Lpg kesicisi kaçırıyor olabilir. Lpg yi %100 bitirip test yaparsanız, lpg olasılıkları biter, düğmeden kapatmak çare olmuyor olabilir. Lpg yi o şekilde eleyin.

Son çare, araç sıcakken op-com a bağlayın, sıcaklık ne okuyorsun. Sorun yoksa üst kapak bakılabilinirdi ama lpg de sorunsuz olduğuna göre, beyin çıkabilir.

Ama dediğim gibi lpg yi ya tanktan vanadan kapatın, yada tamamen bitirin de deneyin, sağlıklı bu yönde olur.


opcom artık 7/24 bağlı durumda devamlı değerleri kotrol ediyorum. normal çalışırken de geç çalışırkende değerle birebir aynı. sıcaklık değeri ile gösterde birebir tutuyor. diğer değerlerdede bir değişim yok ama çalışmıyor işte.

lpg yi komple iptal ettik kardeş aynı. (birde şöyle bir durum var eğer lpg de kaçak olmuş ise araca zengin yakıt girecek araç boğlacak ama pır pır edip çalışmayacaktır. Ama tık yık. sanki immoyu söktüğün zaman basıyorsun basıyorsun almıyo hiç aynı durum. lpg düğmesine basıp araca direk lpg verdiğim zaman hemen çalışıyor bende günahkar olmuyorum.
1. marşta ne kadar uzun tutarsan tun 15-20 sn araçta çalışmayı bırak pır pır bile etmiyor.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
Ne ters durum, ilk çalıştırmada sorun yok, devamında sorun. Çok ilginç valla.

Isı Sensörünü geçiyoruz. Ama gene de bence bu yüksek ihtimaldir bu sorun için.
Ateşlemeyi geçiyoruz.
Lpg yi geçiyoruz. Lpg de iken benzini kesmek için, benzin kesicisi varsa veya pompa susturuluyorsa o takılı kalıyor olabilir. O da son ihtimal.
Yakıta gelirsek:
Pompayı elemek için ise, ilk çalışmayan marş yapacağın zaman, arka koltuğu kaldır, marş basarken depo kapağına vur çalışırsa, pompa veya bağlantılarında ama sanmam.
Diğer yöntem ise benzin kütüğünü söküp yakıt gelip gelmediğine bakmak.
Diğer yöntem iyi bir elektrikçide arıza halinde pompaya + ve - geldiğini kontrol etmek.


Sorunun beyin kaynaklı olma ihtimali yüksek. Teşhis yoksa beyindir zaten.
 
Üst