gitti vectra geldi era

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ugurdalkiran

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
hayırlı olsun güle güle kullanın.bende 1.4 selec era kullandım 2 yıl arıza açmaması ve ısınma problemi olmaması artı,fakat güvenlik on üzerinden üç malesef.virajlarda aman dikkat edin.iyi sürüşler.:rolleyes:

o tecrübeyi yaşadım konyada virajlı bir alt geçit var yolumun üstünde hep alışmışım vectra ile oraya 100 le girmeye, bunlada ilk gün kaptırmışım kendimi 90 la girdim anaaaaaa baktım gidiyor araba çıktı benden kendi kendine takılmaya başladı evet o konularda vectranın eline su dökemez resmen 20 yıllık teknoloji farkı var halbuki vectra 1280 kg erada 1215 kg ama işte giremiyor virajlara
 

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
o tecrübeyi yaşadım konyada virajlı bir alt geçit var yolumun üstünde hep alışmışım vectra ile oraya 100 le girmeye, bunlada ilk gün kaptırmışım kendimi 90 la girdim anaaaaaa baktım gidiyor araba çıktı benden kendi kendine takılmaya başladı evet o konularda vectranın eline su dökemez resmen 20 yıllık teknoloji farkı var halbuki vectra 1280 kg erada 1215 kg ama işte giremiyor virajlara
Lastik tabanını biraz genişletip sert amortisör yada spor amortisörle biraz daha iyi olabilir belki yl tutuşu!
 

ugurdalkiran

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Bende baze şöyle bişey bakıyorum ama bu fiyata değil elbette. Bu rakamı verdikten sonra opele devam ederim;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...dijital-klima-orjinal-bakimli-47590759/detay/

hocam bende alırken çok düşündüm stil alsammı diye ama gözle görünen tavan var digital klima var 10 hava yastığı var başkada bişey yok yani bu araçları satacağın zaman çok ilgi görmüyor stiller ve tavan o kadar iğrenç yapılmışki küçük dar, tavan varmı yokmu anlayamıyorsun kafanı kaldırsan yine tavan döşemesi gözüküyor biraz geride yapmış tavanı bu araçları alanlar genelde model yüksek servis yaygın yakıt az diye tercih ediyor tavanı pek arayan yok sahibinden.com da bakın en çok satışta team modeli var
 

ugurdalkiran

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Lastik tabanını biraz genişletip sert amortisör yada spor amortisörle biraz daha iyi olabilir belki yl tutuşu!

zannetmem bir faydası olacağını bir otobüsün arkasına takıldım araba geziyor resmen vectrada böyle birşey yoktu bu bence tasarımla alakalı eranın altıda bayağı bir yüksek
 

schumici

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Şub 2011
Mesajlar
650
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
zannetmem bir faydası olacağını bir otobüsün arkasına takıldım araba geziyor resmen vectrada böyle birşey yoktu bu bence tasarımla alakalı eranın altıda bayağı bir yüksek
sonuçta b segmenti bi araç. indiğiniz araç d segmenti. o kadar farkı hissetmeniz çok normal. anladığım kadarıyla sizin bu aracı almanızın nedeni hem ekonomi, hem daha az araçsal sorunlarla karşılaşmak, hemde daha yeni olması. o yüzden artık eskiyle mukayese yapmayın. çünkü ne kadar mukayese yaparsanız o kadar vectrayı ararsanız. en iyisi bu aracınızın tadını çıkarmaya çalışın. tabi virajlarada eskiye nazaran biraz daha yavaş girmeyi unutmayın :rolleyes:
 

cagri1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
2,819
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
www.insigniateam.com

Al Paciona

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
2,719
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
hocam bende alırken çok düşündüm stil alsammı diye ama gözle görünen tavan var digital klima var 10 hava yastığı var başkada bişey yok yani bu araçları satacağın zaman çok ilgi görmüyor stiller ve tavan o kadar iğrenç yapılmışki küçük dar, tavan varmı yokmu anlayamıyorsun kafanı kaldırsan yine tavan döşemesi gözüküyor biraz geride yapmış tavanı bu araçları alanlar genelde model yüksek servis yaygın yakıt az diye tercih ediyor tavanı pek arayan yok sahibinden.com da bakın en çok satışta team modeli var
Tavanı alçak diyosunuz yani öylemi, doğrumu anladım?
Ayrıca 10 airbag çok iyiymiş yaw:) digital klimasıda var, abs, esp de varr :) var oğlu var yani ;)
Ama tavan alçaksa benim gibi uzunlara gelemz demektir.
 

başqan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2009
Mesajlar
808
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Öncelikle uğur bey ile sanırım aynı kaderi paylaşıyoruz.. Bende biliyorsunuzki bi süre evvel CDX'i yaşattığı aşırı elektriksel problemler ve nihayetinde conta sorunundan satıp 110hp dizel Rio aldım.. Gerçekten performans şaşırttı..

Eğer yol tutuş frenleme problem değilse benim gibi bir kullanıcıysanız CRDI ların 110luğu yetecektir.



Ya üstad bilgine saygım sonsuz.. Fakat 2.0 Vectra 136hp nin neyini hafife almayalım? Böyle arada bir performans olamaz ne 2.0 ın hakkını verir ne 1.6 kadar kötü gider.. 3 yıla yakın kullandım ve inan 110luk CRDI la ikiside stok halde olursa bütün vectraları geçerim..

Accent olsun Rio olsun Vectra ile kıyaslanamaz ama şöyle düşünün birde 106 GTI' da Vectra ile kıyaslanamaz Corsa GSI'da..

Vectra'nın amacı farklı..

Eğer yüksek modelli iyi giden araba istiyorsanız 110luk bir dizeli remap ile spor amortisörler ile revize edip kullanın.. 3. viteste dip gazda deli gibi sara sara giden bir arabanız olur :D

aman arkadaşlar yanlış anlamayın 2.0 uzunda tabiki alır ama o ara hızlanmalardan bahsediyorum ben dikkatiniz çekerim şehir içinde kapışmayın dedim :)))) yoksa vectra b yi kötülemiyorum ben herzaman opelciyim ne kadar hızlı bir araba olsada arada ahhh opelim dediğim çok oluyor herzaman derim kontrolsüz güç, güç değildir araç çok hızlı ama o hızı kaldıracak kasa yok arabada araç aşırı tork üretiyor ve kontrolü yitiriyorsunuz buda bir gerçek

2000 model vectra b 1.6 0-100 12,5 sn
2000 model vectra b 1.8 0-100 11,0 sn
2000 model vectra b 2.0 0-100 10,0 sn (test verileri 9,6)
2010 hyundai accent era 1.5 crdi 11,5..

accent yeni ama bakımlı bir vectra her zaman iyidir.. yolda gezinme içinse bence yay ve sert amortisör ile kısmen azaltılır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst