Corsa D 2011 1.4 aracımda Yaptığım gözlemlerde motor fanının motor ısısı 107-108 dereceye ulaşınca devreye girdiğini (Klima açılınca sıcaklığa bağımlı olmadan anında devreye giriyor) sicaklık 106 nın altına düşer düşmez durduğunu tesbit ettim.
Bu normal mı?
Bu durumda yaz aylarında (hava sıcaklığı 40-45 derece) sıkışık trafikte yani dur kalklarda yani radyatörün doğal olarak soğutmasının nerede ise hiç olmadığı durumlarda uzun süre motorun 107-108 derece sıcaklıkda kalması Conta yakmasına neden olabilir mi???
Fan motorunun daha erken yani 100-104 derecelerde devreye girip çıkması sağlanabilir mi?
Ya da manuel olarak araç içinden anahtarla kendimiz devreye alıp çıkarabilir miyiz?
Mevcut hal bu olunca İzmir de, Antalya da Yaz aylarında conta yakmamak için ne gibi bir tedbir almalıyız?
Termostat(GM), devirdaim ve müşir yenilendi. Araç 30,000 km de..
Bu normal mı?
Bu durumda yaz aylarında (hava sıcaklığı 40-45 derece) sıkışık trafikte yani dur kalklarda yani radyatörün doğal olarak soğutmasının nerede ise hiç olmadığı durumlarda uzun süre motorun 107-108 derece sıcaklıkda kalması Conta yakmasına neden olabilir mi???
Fan motorunun daha erken yani 100-104 derecelerde devreye girip çıkması sağlanabilir mi?
Ya da manuel olarak araç içinden anahtarla kendimiz devreye alıp çıkarabilir miyiz?
Mevcut hal bu olunca İzmir de, Antalya da Yaz aylarında conta yakmamak için ne gibi bir tedbir almalıyız?
Termostat(GM), devirdaim ve müşir yenilendi. Araç 30,000 km de..